Nee officieel niet ook niet over het aantal kliks. Maar ik zit soms rond de ****de euro met mijn cpc.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
mag je het trouwens met elkaar hebben over CPC? Ik ben wel benieuwd wat iedereen gemiddeld heeft. Ook ben ik benieuwd of mijn gemiddelde CPC hoog is?
je cpc is ** euro???? CPC is toch het gemiddelde dat je krijgt per klik? Ik zit gemiddeld tussen de ** en ** centquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee officieel niet ook niet over het aantal kliks. Maar ik zit soms rond de elf de euro met mijn cpc.
Even weggehaald beetje link met Googlequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je cpc is ***euro???? CPC is toch het gemiddelde dat je krijgt per klik? Ik zit gemiddeld tussen de **********
Nee, geloof het nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
mag je het trouwens met elkaar hebben over CPC? Ik ben wel benieuwd wat iedereen gemiddeld heeft. Ook ben ik benieuwd of mijn gemiddelde CPC hoog is?
Jammer dat die nieuwsbrief niet zo opvalt (21 inch scherm) :quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist de complete site + layout herschreven om het ff een beetje te cleanen. Heb meteen de slugs erin toegevoegd. Moet nu nog een dynamische pagina titel maken plus een CMS systeem. Dan is het zo goed als af en kan ik gaan werken aan goede content plus reclame
Hmm, wat voor een resolutie draai je? Vind het vrij lastig om die nieuwsbrief ergens anders te verwerken, zou in ieder geval zo 123 geen plek weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jammer dat die nieuwsbrief niet zo opvalt (21 inch scherm) :
[ afbeelding ]
Misschien andere locatie zetten?
1440 * 900 (widescreen dinges)quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, wat voor een resolutie draai je? Vind het vrij lastig om die nieuwsbrief ergens anders te verwerken, zou in ieder geval zo 123 geen plek weten.
Funky resolutie, maar goed zoals ik net al zei heb ik geen flauw idee waar ik die nieuwsbrief zou kunnen plaatsen. Tevens, om dan meteen ff offtopic te praten, zal ik als ik jou was even kijken naar je header height. Persoonlijk vind ik hem erg groot/beeldvullendquote:
In IE7 gaat je site niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Funky resolutie, maar goed zoals ik net al zei heb ik geen flauw idee waar ik die nieuwsbrief zou kunnen plaatsen. Tevens, om dan meteen ff offtopic te praten, zal ik als ik jou was even kijken naar je header height. Persoonlijk vind ik hem erg groot/beeldvullend
Maar wie gebruikt IE7 nu nog?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef RPG het volgende:
[..]
In IE7 gaat je site niet goed
Je banner links valt een deel buiten beeld.
Je lees meer regel staat helemaal rechts buiten het Nieuws vak.
http://tinypic.com/r/2u54y2s/7
Banner is inderdaad niet goed zichtbaar op lagere resoluties, hier valt niks aan te doen (behalve pagina kleiner maken en boel opschuiven).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef RPG het volgende:
[..]
In IE7 gaat je site niet goed
Je banner links valt een deel buiten beeld.
Je lees meer regel staat helemaal rechts buiten het Nieuws vak.
http://tinypic.com/r/2u54y2s/7
Veel mensen op het werk. En laat zijn site nou veelal ook die doelgroep hebbenquote:
Haha snel typen blijft niet verstandig, waar zie je er een?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Afwazig het volgende:
Dirkie die verschrikkelijke spelfouten zitten er nog steeds in man.
Zitten die tegenwoordig niet al een versie hoger dan? Ik ga het straks oplossenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef RPG het volgende:
[..]
Veel mensen op het werk. En laat zijn site nou veelal ook die doelgroep hebben
Die heb ik laatst verbeterd!? Wacht even hoor, ff iets checkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Afwazig het volgende:
Dat had ik je pas ook al verteld
Het snelheislimit op de A8 is nog niet verhoogd naar 130Km/h.
De snelheidslimiet?
Nope ben al blij zat dat meeste bedrijven op IE7 zitten en niet meer IE6.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zitten die tegenwoordig niet al een versie hoger dan? Ik ga het straks oplossen
God man, heb echt hard gefaald in dat woord zie ik net. Ongeveer 5x verkeerde geschreven Het in plaats van de (ook weer iets geleerd), maar was ook constant limiet vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Afwazig het volgende:
Dat had ik je pas ook al verteld
Het snelheislimit op de A8 is nog niet verhoogd naar 130Km/h.
De snelheidslimiet?
En godverdomme, zie net dat m'n site in IE7 ook weer lekker word versoeptquote:130,130Kmh,waar,mag,ik,130,kmh,rijden,snelheid,snelwegen,nederland,snelwegen in nederland
CSS en JS samenvoegen zal het niet sneller maken, of het is zeer complexe code?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op inderdaad. Zal even die collega contacten.
Reactie :
Moet de css en java nog samenvoegen en anders kan het ook nog liggen
aan de server (staat in USA)
Zal dan wel goed komen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |