Hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is dan ook een mooie in dit gevalben benieuwd naar de resultaten, ik raad je wel aan als je voor je gevoel goed bezig bent/groot bent/er leuk mee verdiend om het te verkopen.
Ik heb het domein 130.nl. Misschien kunnen we iets doen waar we allebei wat aan hebben?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Klinkt logisch, moet ik even kijken hoe ik dat precies ga regelen maar dat zal wel lukken! Zal even contact met je opzoeken vanuit ***@waarmagik130.nl
Hype, tijdelijk succes.. wat bied jij aan wat spannend is om maanden/2 jaar te volgen? Sowieso na 2/3 jaar komt er een nieuwe console van de maker zelf dus is jouw website niet meer populair.quote:
Idd, je hebt gelijk, thanks!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hype, tijdelijk succes.. wat bied jij aan wat spannend is om maanden/2 jaar te volgen? Sowieso na 2/3 jaar komt er een nieuwe console van de maker zelf dus is jouw website niet meer populair.
Surf jij nu ooit naar 'psp-xxx' of wat dan ook? Meestal kom je uit eindelijk uit op grote info/hardware sites of gamesites zelf. Zo kijk ik er tegen aan, snel groot maken en snel verkopen.
Wat heb je in gedachte?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb het domein 130.nl. Misschien kunnen we iets doen waar we allebei wat aan hebben?
Zet hem gewoon eens voor de gein op sitedeals misschien hapt er iemand.quote:
Nog niets concreets eigenlijkquote:
Heb er wel aan gedacht om domein te verkopen, maar ik ga eerst zorgen voor stabiele bezoekersaantal/inkomsten en dan verkopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zet hem gewoon eens voor de gein op sitedeals misschien hapt er iemand.
Ik vind het domein 130 een beetje inhoudsloos eigenlijk. Ik leg niet snel de link met rijden met zo'n domein. Weet niet of je al een site erop hebt draaien en hoeveel traffic je hebt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nog niets concreets eigenlijk, ik wilde alleen een balletje opgooien. Ik denk dat het soms handiger kan zijn om samen te proberen vooruit te komen dan om in elkaars vaarwater te gaan zitten. Ik heb in het algemeen weinig tijd en automotive traffic is altijd welkom voor mij.
voor de geinquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef LeNick het volgende:
[..]
Heb er wel aan gedacht om domein te verkopen, maar ik ga eerst zorgen voor stabiele bezoekersaantal/inkomsten en dan verkopen
Staat gepoint naar brandstofprijs.nl, net als een hele zwik andere automotive domeinen. Ik hou niet van elk domein apart bij hoeveel traffic er op binnen komt. Er zitten wel domeinen tussen die ik ook los zou kunnen ontwikkelen. Maar goed, als je er geen brood in ziet vind ik het ook best, dan zie ik wel wanneer ik er iets op knal. Ik heb wel wat ideetjes waarmee ik je niet per se in de weg hoef te zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vind het domein 130 een beetje inhoudsloos eigenlijk. Ik leg niet snel de link met rijden met zo'n domein. Weet niet of je al een site erop hebt draaien en hoeveel traffic je hebt?
Haha snap ik, heb zelf ook 3 domeinen die richten naar 1 site. Heb geen zin om ze allemaal bij te houden. Succes met je (toekomstige) plannenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Staat gepoint naar brandstofprijs.nl, net als een hele zwik andere automotive domeinen. Ik hou niet van elk domein apart bij hoeveel traffic er op binnen komt. Er zitten wel domeinen tussen die ik ook los zou kunnen ontwikkelen. Maar goed, als je er geen brood in ziet vind ik het ook best, dan zie ik wel wanneer ik er iets op knal. Ik heb wel wat ideetjes waarmee ik je niet per se in de weg hoef te zitten.
Ah, concurrentiequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef LeNick het volgende:
Zo, ik ben de komende maanden wel zoet.. Hier ga ik me de komende tijd mee bezig houdenHeeft zeker potentie gok ik!
![]()
En niet te vergeten pracht domein. Tips meer dan welkom.
Heb jij ook een Wii U site dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ah, concurrentieIk heb ook nog een PS Vita en twee mooie PS4 domeinen
Binnenkort maar eens mee wat mee gaan doen.
Doe maar niet johquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Nog niet, alleen een domeinHij moet er wel komen later deze week
Keyword density in je tekst, en dus dure keywords gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je "duurdere" advertenties op je website krijgt?
Maar als keywords niet overeenkomen met je content, dan valt dit toch op?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Keyword density in je tekst, en dus dure keywords gebruiken.
Je kunt ook bepaalde ads waarvan je denkt/weet dat ze het niet goed doen blokkeren. Of advertentie controle centrum bepaalde categorien totaal uitschakelen.
Ja, klopt. Dat is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar als keywords niet overeenkomen met je content, dan valt dit toch op?
Hmm. Ja, zeg ik liever niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat is ook niet de bedoelingCreatief zijn, of goed individueel bannen. Maar dit soort vragen is makkelijk beantwoorden/helpen als je je website verteld. Maar over het algemeen zal het wat lastig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |