Nee hoor, ik heb dat ook meegemaakt. Umad?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb Slash live gezien, met Myles Kennedy. Jij jaloers?
Lang dus.quote:
Dat is wel een flinke streep door de rekening.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb dat ook meegemaakt. Umad?
Welke rekening?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke streep door de rekening.
Gr gr.quote:
Terecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme Amerikanenachterlijk volk.
[..]
toi toi .
Een paar.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kriebelbotsing heb je mn andere UI's ook?
Beter doe jij ze in een .zip.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ze eens allemaal opslaan voor de ultieme verwarring alles.
[..]
Laters
Wrmquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een reeks met de leukste users.
[..]
Kan ik niet joh.
fixedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een reeks met de leukste users.
Npquote:
Mweh. Ieder zn eigen mening, de mijne zijn verspreid over le forumquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt gelijk, de leukste users zitten in EXA.
Hedde gij den OP wel gelezen mien jung?quote:
Neen, waarom vraagh ik het andersch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Hedde gij den OP wel gelezen mien jung?
Ik snap emquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, lees de OP en er gaat een wereld voor je open. Echt waar!
hmm maandagavondquote:
wie ben jijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Hedde gij den OP wel gelezen mien jung?
Ik zal nog eens een lapo aan je opdragenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou jij bent in ieder geval een falende lapo hunter met nachtbagger
Zo zou mn zusje het zeggen ja.quote:
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou jij bent in ieder geval een falende lapo hunter met nachtbagger
Hier moet ik gepost hebbenquote:
Grapje tochquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een lapo aan je opdragen
En ik ben de TSquote:
Je zusjequote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo zou mn zusje het zeggen ja.
[..]
Wrijf het er maar in.
Forever Alonequote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga film kijken, nog 1 plek op bed over wie gaat er mee kijken
Oja die ligt er alquote:
Jeruzalem.quote:
wrm ga je niet dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hetzelfde
Tevens ik wil naar Parijs -klaagpost
Als je eventjes wacht..quote:
Zie je.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geld maar geen tijd inderdaad.
Oeeh leukquote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je eventjes wacht..Ik kom er toch langs als ik naar Zuid-Frankrijk ga [ afbeelding ]
Jaaahquote:
Lahmacun met lamskebabquote:
Turkse pizzaquote:
Slaap lekker flipsjequote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaah
Of ze houden niet van Fransen, maar goed dat snap ik niet
Nu slapen, kusje, trusten, dag bobje
Ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan is het slaaptijd inderdaad.
Ook?quote:
Merk je het? ik let niet opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ook?
Ik zei precies het zelfde (maar dan met lamskebab erbij)
Ik merk hetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Merk je het? ik let niet op![]()
ben moe.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog 48 minutenDan is mijn verjaardag afgelopen
13quote:
SORRY MAN, nog gefeliciteerd (^)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt als lang geleden dat ik nog zo jong wasquote:
Helemaal vergetenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooiste post van de dagquote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve Bobje, van harte gefeliciteerd man!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier een plaatje van een echte piratentaart
[ afbeelding ]
En natuurlijk Caprisonne!Een voor jou, een voor mij
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Jan jaloers hiermee gemaakt.quote:
Ja?quote:
Oh. het is nog maar half 12quote:
Met mij mag je best wel capri sonne drinkenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Jan jaloers hiermee gemaakt.Ik mag van hem niet met anderen caprisonne drinken whihi.
Heb je het al gevierd? Ga je het vieren? Heb je cadeaus gekregen? Hoe was je dag verder?
24.quote:
wat danquote:
Slaap lekker Klinkyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd Creeeg! Fijne dag gewenst dit dat!![]()
Nu slapen dagdag
Kusje op je kotsquote:
Succes zometeen met het alsnog slapenquote:
Kusje terug op je voorhoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op je kots
[..]
Succes zometeen met het alsnog slapen
quote:
Thnx!quote:
eeh dushiquote:
Is goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef SlashCry het volgende:
[..]
eeh dushimaak je er voor mij ook even 1
? Mams is niet thuis en ik moet nog ontbijten
Wentelteefjes zonder suiker/kaneelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed
Ze smaken vreselijk want de suiker is op
laat maar. duurt te langquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:49 schreef SlashCry het volgende:
Ik heb zin in croissantjes, maar dan zal ik naar de bakker hier op de hoek moeten en ik ben net wakker![]()
Zal ik het doen of niet ?
Ik ben nog niet weg, ik zit te kutten met mijn gebroken voetquote:
Ohh, ga maar dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:01 schreef SlashCry het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, ik zit te kutten met mijn gebroken voetIk krijg mn broek niet aan
=.=quote:
Hey lekker ding, ja ik ben nog niet wakker maar goedquote:
waar ga je heen op vakantie ?quote:
Nergensquote:
jah manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef sharr het volgende:
Vinhuur iemand in om croissantjes te halen
(vinhuur is ook weer 'n woord hoor)
kom op vakantie naar frieslandquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef sharr het volgende:
[..]
NergensIk wil mee met Patje naar Amerika maar ik heb geen geld voor een ticket dus ik koop wel een telefoon
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:09 schreef SlashCry het volgende:
[..]
kom op vakantie naar frieslandveel te beleven hier enzulks...
optimistquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef SlashCry het volgende:
bijna zaterdaghopelijk wordt het mooi weer !
camping B. Boven ingang naar binnen. rechts aanhouden langs de dixi's. 2de veld aan je linkerkant tegen de struiken aan. Zoals elk jaar. (als ik zou gaan)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Gast weet je al waar je slaapt met Pinkpop?
Hmm okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping B. Boven ingang naar binnen. rechts aanhouden langs de dixi's. 2de veld aan je linkerkant tegen de struiken aan. Zoals elk jaar. (als ik zou gaan)
geen probleem. plek zatquote:
bij jou tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Gast weet je al waar je slaapt met Pinkpop?
Zou wel naar foofighters willen ook, en two door cinema club.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
Ja is leuk
Alleen Patje is toch niet jouw muzieksmaak?
jah toch ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
In het eenpersoonsbed met mijn nichtje nog erbij?
nee maar ff serieus. alsof ik ga slapen die 3 dagen manquote:
geen flauw idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:34 schreef sharr het volgende:
Ik heb 30 euro op mijn rekening, denken dat ik daarmee van Oud-Beijerland naar Limburg kom heen en terug..._!
Ik heb spotify premium, gewoon keihard playlisten opzettenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
deadmau5 mixje van 70 min.. ik dacht al dat hij op repeat stond ofzo
Nouja, ik weet het wel zeker, een enkeltje is 25 euro (woerden - limburg) en dan ook nog woerden naar oud-beijerland is 10 euroquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb spotify premium, gewoon keihard playlisten opzetten
een vriendin van mij komt uit woerden, die gaat ook naar pinkpop. misschien kun je met haar mee rijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja, ik weet het wel zeker, een enkeltje is 25 euro (woerden - limburg) en dan ook nog woerden naar oud-beijerland is 10 euro
Deel eens danquote:
Nouja heen hebben we gelukkig vervoer alleen terug moeten we met de treinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriendin van mij komt uit woerden, die gaat ook naar pinkpop. misschien kun je met haar mee rijden
dat lijkt mij wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja heen hebben we gelukkig vervoer alleen terug moeten we met de treinGaat ze ook nog terug? (
)
Heeft ze geen OV? Meereiskortingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel ja
weet alleen niet hoe. of met de trein of met haar neef die in leiden woont
quote:
Kun je even vooruit sowiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu gewoon playlists van Armin van Buuren erin gezet die hij via Facebook deelt. 400 tracks in de queue
Alleen zie ik jouw naam niet staan in spotifyquote:
patje, welke 2 spellen heb jij gekozen voor de ps3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alleen zie ik jouw naam niet staan in spotify, koppel hem eens aan je facebook.
Infamous en dead nation, maar nog niet geïnstalleerd ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:43 schreef SlashCry het volgende:
[..]
patje, welke 2 spellen heb jij gekozen voor de ps3?
nice, ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Infamous en dead nation, maar nog niet geïnstalleerd ofzo
Zo ff kijken, bezigquote:
Nog niets volgens mijquote:
Popquote:
en dan ook helemaal aan de pan plakken, dan moet je het los schrapen maar dan worden het allemaal stukjesquote:
ik heb er al 3 op vandaagquote:
ha die annekequote:
he toosquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
ha die anneke
mooi plaatje hoor ha ha
hoe gaat het met jouw?? en met de kids? :-D
tot snel!
gr en een dikke kus
hoi anneke wat een snelle reactie heel leuk ha haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
he toos
dankje wel he
het gaat goed met ons en de kids hoor ha ha
en hoe gaat het nog tussen jou en arnold? :-)
hoop je snel weer te zien
[ afbeelding ]
Ik was het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik was in Groningen vandaagtoen heb ik iemand van FOK! gesmst.
Wie denken jullie?
9611Nielsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie denken jullie?
hallo toos, jij reageert anders ook snel hoor, ben je weer eens afgekeurd ha haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
hoi anneke wat een snelle reactie heel leuk ha ha
mooi dat het goed gaat met mij en arnold is het helaas over gegaan
maar er zijn nog genoeg lekkere hunks voor mij over ha ha
mijn haar is nu trouwens rood, zelfde kleur als jouw een beetje
heel pittig
[ afbeelding ]
Dromenvangertje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie denken jullie?
hihi anneke ja niets aan te doen natuurlijk ik trek me er niets van aan er zwemmen genoeg lekkerdevissen in de zee natuurlijk ha haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef K-Cash het volgende:
[..]
hallo toos, jij reageert anders ook snel hoor, ben je weer eens afgekeurd ha ha
ha wat jammer nou van jou en arnold, jullie pasten zo goed bij elkaar
maar hoe is het nog met jullie kinderen, woont johnny nog op het kamp of heeft hij inmiddels een huis ha ha
en natuurlijk zijn er nog genoeg hunks te vinden hoor :-) :-)
wanneer krijg ik de foto's van je kapsel ik heb nu blauwe lokken erdoorheen is wel geinig hi hi
[ afbeelding ]
hehoi die toos je plaatje doet het jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
[..]
hihi anneke ja niets aan te doen natuurlijk ik trek me er niets van aan er zwemmen genoeg lekkerdevissen in de zee natuurlijk ha ha
ja johnny heeft nu een flatje in rotterdam midden in het centrum wel netjes ha ha alleen veel overlast van buitelanders maar daar went hij wel aan
ik ben benieuwd naar je blauwe lokken staat je vast heel pittig meid ik twijfelde of ik er blond doorheen moest doen maar ik weet niet echt .. dat is zo normaal en ik hou van lekker gek
trouwens ha ha ik heb een tattoo laten zetten met de namen van mijn kinderen erop nou maar hopen dat ik er niet meer dan vier krijg ha ha want het deed best veel pijn hoor
geen idee voor jou? ha ha ha
[ afbeelding ]
haaaa die anneke ik wordt altijd heel vrolijk als ik een berichtje van je heb hoor meid leuk je fleurt mijn hele dag op ik zit hier nu hele dag zo een beetje alleen ja mijn kinderen zijn tog het huis uit hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef K-Cash het volgende:
[..]
hehoi die toos je plaatje doet het jammer genoeg niet
ha ha misschien sla je nog wel een mooie vis aan de haak *wink wink*
mooi voor die johnny had hij hard nodig hoor :-)
ja die buitenlanders in rotterdam is heel erg heb ik wel eens horen van zeggen
gewoon lekker gek doen, dat is ons levensmotto tog, lekker gek
ja ik heb al een tattoo op mijn onderrug maar daar heb ik een beetje spijt van dus dat doe ik niet
weet je wat me wel wat voor jou lijkt, een kroonluchter, ik had er laatst eentje gekocht in de aanbieding bij de action en hij hangt mooi boven de etenstafel hoor en geeft veel licht!
[ afbeelding ]
Okquote:
Liefquote:
Wist ik gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom zou ik die skanky bitch smsen?
Het was utopie natuurlijk
wat watquote:
hoddelidoddeli toos ja jij fleurt mijn dag anders ook goed op hoor ha haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
[..]
haaaa die anneke ik wordt altijd heel vrolijk als ik een berichtje van je heb hoor meid leuk je fleurt mijn hele dag op ik zit hier nu hele dag zo een beetje alleen ja mijn kinderen zijn tog het huis uit he
ik vind het wel jammer hoor Christine mijn jongste is er nu ook al uit omdat ze bij haar vriend ging wonen met haar dochtertje Destiny alleen ze is pas 17 dus ik mis haar zo![]()
en ja johny had het nodig en het is hem ook heel erg gegund
heb je een foto van je kroonluchter want ik zoek al heel lang zo'n ding alleen ik wil een speciale want die normale zijn zo normaal he ha ha ik zal zo snel mogelijk een foto maken van mijn haar hoor voordat het weer een andere kleur is hihihi
[ afbeelding ]
Daar ben ik doorheen gereden, heb al 700km gereden vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Wist ik gewoon
Moet je doen als je in friesland bent man, heeft 'ie wat aan
kk kneus dat je bent. ik whatsapp je altijd en dan reageer je niet terugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar ben ik doorheen gereden, heb al 700km gereden vandaag
Maar die homo reageerde weer eens te langzaam...
Nee jij doet dat altijd 's nachts wanneer normale mensen slapenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef SlashCry het volgende:
[..]
kk kneus dat je bent. ik whatsapp je altijd en dan reageer je niet terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekkerdingggzeg
samenvattingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee jij doet dat altijd 's nachts wanneer normale mensen slapen
Geniaal topic trouwensDroomvrouw komt uit Groningen
TS werkt bij de huurvereniging en moet inschrijvingen checken.quote:
aah die is wel geniaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
TS werkt bij de huurvereniging en moet inschrijvingen checken.
Komt een lekker wijf tegen.
Opent er een topic over, moet later weer terug komen naar de dame.
Iemand in het topic herkent het meisje en haar vriend en TS dus ook, en heeft het topic naar haar toegestuurd![]()
Ooh die Jeff89 schijnt zelfs haar vriend te zijnquote:
Ja en nu zou ie al ontslagen zijn, maar dat geloof ik dan weer minder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh die Jeff89 schijnt zelfs haar vriend te zijn
En de TS heeft een picca van haar gepost op pagina 3
Hmm ik DM nu met hemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja en nu zou ie al ontslagen zijn, maar dat geloof ik dan weer minder.
Een paar gasten zeiden dat wel ja, maar geen idee of het echt zo is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik DM nu met hem
Maar die chick is dus Cat_Tank?!
Ik ben pas bij post 140 of zo
nou doei hequote:
quote:
Kbquote:
Rel?quote:
Hey gekke Zweed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |