Dan waren het zeker studentes die oorspronkelijk van buiten Nijmegen komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nijmeegse dame met schaamhaar gezien
Ik wel, maar wel keurig getrimdquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nijmeegse dame met schaamhaar gezien
Uhuquote:
Wat doet die lege statusbar voor kronenburgpark?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
Respons hebben we: :::: kronenburgpark
Gevalletje van ken uw klassieken zal ik maar zeggen.
Nee, eerder andersom.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan waren het zeker studentes die oorspronkelijk van buiten Nijmegen komen.
"We" hebben ooit eens het telefoonnummer van een clubgenoot aan een flamboyante, Belgische homosexueel gegeven. En die clubgenoot zich maar afvragen wie toch die gast was die steeds sexueel getinte SMS'jes naar hem stuurde.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
Ik had een keer dat een of andere vrouw dacht dat ik Rinus was, die ze op de reunie van haar klas weer ontmoet had. Kreeg ik een week lang sms'jes dat ze had gehoord dat ik ( Rinus ) haar nog leuk vond en of ik haar alsjeblieft terug wilde bellen.
Niet verzonnen dit overigens.
Waar hebben we het dan overquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Nautilus. het volgende:
Wat was Robert Palmer toch een geweldige artiest.
JC?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"We" hebben ooit eens het telefoonnummer van een clubgenoot aan een flamboyante, Belgische homosexueel gegeven. En die clubgenoot zich maar afvragen wie toch die gast was die steeds sexueel getinte SMS'jes naar hem stuurde.
Dat is synoniem voor de smilie "mrgreen", onder die afkorting heb ik hem onder msn staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat doet die lege statusbar voor kronenburgpark?
Goed idee, ga ik ook eens proberen in een gaybar met GS z'n nummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"We" hebben ooit eens het telefoonnummer van een clubgenoot aan een flamboyante, Belgische homosexueel gegeven. En die clubgenoot zich maar afvragen wie toch die gast was die steeds sexueel getinte SMS'jes naar hem stuurde.
Echt wel:quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Nautilus. het volgende:
Wat was Robert Palmer toch een geweldige artiest.
Ah, juist.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is synoniem voor de smilie "mrgreen", onder die afkorting heb ik hem onder msn staan.
Dat is niet nodigquote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook eens proberen in een gaybar met GS z'n nummer.
Hmmm, ik vind het tegenvallen, maar dat kan er ook aan liggen dat mijn maat een lelijk wijf neukt en mij derhalve nooit meeneemt naar de gelegenheden waar iets leuks te halen valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom.
En Nijmegen vind ik vrij goed als het op vrouwen aankomt, zolang je maar niet in de hippie-sferen komt.
Kap nou eens met van geweldige artiest hun klappers te posten.quote:
Ik ben al erg genoeg?quote:
Mijn vergelijk is Eindhoven.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het tegenvallen, maar dat kan er ook aan liggen dat mijn maat een lelijk wijf neukt en mij derhalve nooit meeneemt naar de gelegenheden waar iets leuks te halen valt.
Eindhoven ken ik qua vrouwen niet, mijn favoriete terrein is Utrecht en Leiden, daar komen nog de fijnste kakmeisje's.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vergelijk is Eindhoven.
Laten we het wel even in perspectief plaatsen
Ow sorryquote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kap nou eens met van geweldige artiest hun klappers te posten.
Know by now, Discipline of Love, I Didnt mean to turn you on, respect yourself, you are in my system.
Utrecht en Amsterdam, als ik zou mogen kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eindhoven ken ik qua vrouwen niet, mijn favoriete terrein is Utrecht en Leiden, daar komen nog de fijnste kakmeisje's.![]()
Alleen kom ik daar helaas niet zo heel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |