Ja, dat had goede redenen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt degene die pleitte voor het platgooien van Libië.
Was dat de jongeman die geshowed werd in kleine kring op 28 mei of de Whatsapp-mooiboy?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb nota bene GS gewoon de foto laten zien van de kerel waar ik mee liep destijds.
Waarom zou ik liegen?
Ja want de bevolking werd slecht behandeld boehoehoehoe.quote:
Ben nou eenmaal niet objectief en laat me leiden door emoties. Sue me.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want de bevolking werd slecht behandeld boehoehoehoe.
Net als in 9 van de 10 landen daar.
Gerard Cox is een baas.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zegt een man die Gerard Cox in zijn fotoboek heeft opgenomen.
De 28 mei, die andere was een voetballer waar ik zo snel op kon googlen als test.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was dat de jongeman die geshowed werd in kleine kring op 28 mei of de Whatsapp-mooiboy?
En je bent hoog-sensitief dat jij dat soort linkjes wel legt hoor, hoewel ik merk dat er lokaal een libertarisch-kritische periode aan zit te komen. B_A, leg nog eens uit hoe slecht de overheid is?
Liever niet, maar we kunnen je er allicht op wijzenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben nou eenmaal niet objectief en laat me leiden door emoties. Sue me.
Waarom zou dat enkel voor jou mogen gelden?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Halloquote:
Als dat zo was, dan had ik allang gepleit voor het bombarderen van het Torentje.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig maken bommen enkel politieke systemen kapot en doden ze nooit mensen, toch Koos?
Ik mag uw wanlaajners welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Reya het volgende:
Hypocrisie is nou eenmaal een noodzakelijk onderdeel van buitenlands beleid.
Is natuurlijk ook wat voor te zeggenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ik allang gepleit voor het bombarderen van het Torentje.
Een journalist die zich laat leiden door emotie. Misschien kan je beter voor de Viva gaan schrijven?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typische 'weg met ons'-mentaliteit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ik allang gepleit voor het bombarderen van het Torentje.
Had je dat nog niet?! Valt me van je tegen Koos.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik geen gewicht in de schaal leg, als zijnde een eenvoudige journalist.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou dat enkel voor jou mogen gelden?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een journalist die zich laat leiden door emotie. Misschien kan je beter voor de Viva gaan schrijven?
We zijn allen radertjes binnen het geheel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik geen gewicht in de schaal leg, als zijnde een eenvoudige journalist.
Cultureel-marxisme, maar als ik over die term begin worden enkele users hier helemaal panischquote:
Beweer ook niet dat wij over moesten gaan tot actie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de man die van mening is dat de gehele defensie wegbezuinigd mag worden.
Als je geen emotie wilt moet je misschien Zienswijze's robots journalist laten zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een journalist die zich laat leiden door emotie. Misschien kan je beter voor de Viva gaan schrijven?
Dan is het ook niet erg als ik belasting ontduik, mijn bijdrage legt immers toch geen gewicht in de schaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik geen gewicht in de schaal leg, als zijnde een eenvoudige journalist.
'De vrije markt lost emotie vanzelf op'quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je geen emotie wilt moet je misschien Zienswijze's robots journalist laten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |