Nordic Walkingquote:
Moet je details?quote:
Erik, zeg er eens wat van.quote:
Neu, vind het gewoon niet prettig als moslimhater neer te worden gezet.quote:
Rustig maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, vind het gewoon niet prettig als moslimhater neer te worden gezet.
Voor u altijd, meester.quote:
Nerdquote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Nautilus. het volgende:
Ik werd net gebeld door mijn docent Jaarrekeningenrecht dat mijn uitwerking als standaarduitwerking naar alle studenten wordt rondgestuurd.
Die lijkt op mijn vader maar dat kan natuurlijk helemaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Reya het volgende:
Eriksd, de Oscar Hammerstein van deze biotoop.
Spong heeft ook een zoon.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn vader maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
Was het echt onverwacht dat ik als ''die ene gekke halve libertarier/rechtse liberaal'' tegen geweldinitiatie was?
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
Was het echt onverwacht dat ik als ''die ene gekke halve libertarier/rechtse liberaal'' tegen geweldinitiatie was?
Oei, ik zie een concurrentiestrijd losbarsten als het gaat om de juristenvacature in de SC-elitequote:
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
quote:
Misschien?quote:
Strebertje.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Nautilus. het volgende:
Ik werd net gebeld door mijn docent Jaarrekeningenrecht dat mijn uitwerking als standaarduitwerking naar alle studenten wordt rondgestuurd.
Zegt degene die pleitte voor het platgooien van Libië.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik VS zie lullen over hoe we om moeten gaan met het M-O moet ik altijd een beetje huilen.
Ik dacht dat het een mooi woord was voor ICT'er.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ik de enige die de link libertarier (=geen sturing) legt met geen initiatie van overheidsgeweld?
Amateurs.
Da's Noord-Afrikaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt degene die pleitte voor het platgooien van Libië.
Ja, ik denk het wel. Vertel er meer over!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ik de enige die de link libertarier (=geen sturing) legt met geen initiatie van overheidsgeweld?
Amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |