Oja, anderen moeten het dan oplossen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweer ook niet dat wij over moesten gaan tot actie.
Daar kan ik alleen maar van dromen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een journalist die zich laat leiden door emotie. Misschien kan je beter voor de Viva gaan schrijven?
Lijken me wel geile redactievergaderingenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar van dromen.
Het schijnt dat ze in de VS bots sportverslagen laten schrijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je geen emotie wilt moet je misschien Zienswijze's robots journalist laten zijn.
Alleen sommige radertjes zijn net even wat mooier en zitten op belangrijkere plekken dan andere toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn allen radertjes binnen het geheel.
Dat is wel waar hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'De vrije markt lost emotie vanzelf op'
Het enige wat de vrije markt oplost is het geld van de hard werkende arbeider.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'De vrije markt lost emotie vanzelf op'
Mij heb je er niet mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is het ook niet erg als ik belasting ontduik, mijn bijdrage legt immers toch geen gewicht in de schaal.
Wat? Heeft hij tegenwoordig ook robots?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je geen emotie wilt moet je misschien Zienswijze's robots journalist laten zijn.
Precies, en hebben een platinum of gouden coating in plaats van koper of zink.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen sommige radertjes zijn net even wat mooier en zitten op belangrijkere plekken dan andere toch?
Je hebt Fok!mobile?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ik overigens de enige waarvan het FOK topic iedere keer terugschiet omhoog naar de laatste post, tenzij je zelf pagina ververst iedere keer? Hoogstirritant.
'Iedereen met teveel emotie zal worden afgestraft, daar is de vrije markt voor'quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel waar hè?
Emotie heeft ook economische waarde.
Mietersquote:
Juistem.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, anderen moeten het dan oplossen.
Nee gewoon op m'n laptop, schiet iedere keer terug omhoog, irritant.quote:
Proleetquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Het enige wat de vrije markt oplost is het geld van de hard werkende arbeider.
Het mooie is natuurlijk de subjectiviteit van de woorden 'initiëren' en 'geweld'.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
Was het echt onverwacht dat ik als ''die ene gekke halve libertarier/rechtse liberaal'' tegen geweldinitiatie was?
Ook dat is waar hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Iedereen met teveel emotie zal worden afgestraft, daar is de vrije markt voor'
Doet 'ie hier soms ook, een keertje refreshen of opnieuw het topic openen en het is wegquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon op m'n laptop, schiet iedere keer terug omhoog, irritant.
Ik ben nog maar een bescheiden radertje.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen sommige radertjes zijn net even wat mooier en zitten op belangrijkere plekken dan andere toch?
Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon op m'n laptop, schiet iedere keer terug omhoog, irritant.
Het mooie is de subjectiviteit van allesquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef waht het volgende:
[..]
Het mooie is natuurlijk de subjectiviteit van de woorden 'initiëren' en 'geweld'.
Same, ietwat irritant inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ik overigens de enige waarvan het FOK topic iedere keer terugschiet omhoog naar de laatste post, tenzij je zelf pagina ververst iedere keer? Hoogstirritant.
In de link in de browser komt een #last-[insert nummer] te staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doet 'ie hier soms ook, een keertje refreshen of opnieuw het topic openen en het is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |