Oh ik zie alleen op vrijdagavond altijd de laatste 5 minuten (voor XFA begint).quote:
Ik zie het!quote:
hij's goed!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
14 Breekbaar
Yuki wil opstaan, maar Toekito houdt haar tegen.
‘Wacht even. Ik wil een eerlijk antwoord van je. Wist jij dat we geen familie zijn?’
Yuki zucht en kijkt naar haar schoenen.
‘Ja dus,’ zegt Muck, ‘Het lijkt me beter dat je nu vertrekt en ons niet meer lastigvalt.’
‘Wacht. Ik… Het… Toekito is zo leuk. Ik… Ik wilde gewoon bij hem in de buurt zijn. En ja, hij heeft jou, en dus moest ik iets bedenken en… Ik heb er een puinhoop van gemaakt.’
‘Dat heb je zeker. Dacht je soms dat we daar niet achter zouden komen?’
‘Wat moest ik dan? Het was eruit voor ik er erg in had.’
‘En die foto dan?’
‘Die stond op je Hyves en heb ik laten afdrukken.’
‘Ik zei toch dat je je Hyves moest weggooien, Toek! Die naam is afgeleid van honingraten, en bijen hebben je zelden wat goeds gebracht. Weet je nog vorige zomer, toen je gestoken was?’
‘Ik ga.’ Yuki pakt haar spullen en haast zich met betraande ogen de voordeur uit.
Pien85 komt het koffiehuis binnen.
‘Hey, kom je een dansje doen?’ DJ LoLa kijkt Pien lachend aan.
Pien reageert niet op de woorden van LovelyLady, maar loopt direct op haar contactpersoon af.
In de foyer van de bioscoop kijken Rocknijntje en PGrferrari elkaar zwijgend aan. Pgr glimlacht, Rocknijntje staart naar een onzichtbare oneindigheid achter hem.
‘Ik… Jij… Waarom…’ Rocknijntje heeft moeite met het vinden van de juiste woorden.
‘Sorry, ik weet ook niet waarom, nou ja, dat weet ik wel, want je bent zo leuk, maar misschien had ik het niet moeten doen, En het spijt me als…’ Pgrferrari kan zijn zin niet afmaken, want Rocknijntje drukt een kus op zijn lippen.
‘Verdomme! Ik wil geen vriendje, maar je zoent zo lekker.’
Pien85 staat met haar contactpersoon in de voorraadkast in de keuken.
‘Wat is dit, Pien? Ik heb gedaan wat je van me vroeg.’
‘Het is uitgesteld. Het pakketje moet terug.’ Ze neemt de doos aan.
‘En wat doe ik nu? Ben ik nu klaar?’
Pien85 verlaat de voorraadkast, terwijl ze roept dat haar contactpersoon nog van haar zal horen.
JJH staart voor zich uit, nog steeds achter het stuur van zijn taxi zittend.
‘Arresteer me dan maar. Ik heb niets misdaan.’
‘Je hebt een pakketje in kluis 112 gestopt,’ zegt OA, ‘waarom?’
‘Wat doet dat ertoe?’
‘Ik wil weten wat er in dat pakket zat.’
‘Geen idee.’
‘Waarom zette je het in de kluis?’vraagt Koen66.
‘Ik was slechts de koerier. Ik heb wel pakjes op vreemdere plekken bezorgd hoor.’
‘Wie was de afzender?’
‘Een Japanner, zijn naam weet ik niet.’
‘En hoe zag hij er uit?’ OA wordt ongeduldig.
‘Zwarte haren en spleetogen.’
‘O, misschien ken ik hem wel,’ zegt Koen66, ‘Werkt hij bij die sushibar?’
‘Koen, alle Japanners zien er zo uit,’ bijt OA hem toe, ‘JJH, je krijgt een kans om ons te helpen.’
‘Mag ik nog een coooooooooooooooooooolaaaaa?’ Trevland staat weer bij de bar van het koffiehuis.
Suikertaartje opent de koelkast, maar constateert dat er geen colaflesjes meer zijn. ‘Moet ik even achter halen dan.’ Ze loopt naar de keuken en opent de deur van de voorraadkast. Op dat moment stapt Wel.o.k. net naar buiten. Suikertaartje schrikt. ‘Had je geen ander moment kunnen kiezen om uit de kast te komen? Ik schrok me rot.’
‘Sorry, maar ik had even mijn lijmpistool nodig.’
‘In een donkere kast? Dubieus.’
‘Er is een spiegel gesneuveld, dus die ga ik even maken. Wel.o.k. Glasherstel tot uw dienst!’
In de vingerclub overhandigt Pien85 het pakje aan Pheno. Bijna laat ze het uit haar handen vallen. ‘Voorzichtig, het is breekbaar. En als dat valt, ligt niet alleen de inhoud in duizend stukjes.’
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
In de foyer van de bioscoop kijken Rocknijntje en PGrferrari elkaar zwijgend aan. Pgr glimlacht, Rocknijntje staart naar een onzichtbare oneindigheid achter hem.
‘Ik… Jij… Waarom…’ Rocknijntje heeft moeite met het vinden van de juiste woorden.
‘Sorry, ik weet ook niet waarom, nou ja, dat weet ik wel, want je bent zo leuk, maar misschien had ik het niet moeten doen, En het spijt me als…’ Pgrferrari kan zijn zin niet afmaken, want Rocknijntje drukt een kus op zijn lippen.
quote:
Wat een kutsoap hè?quote:
Geweldigquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
14 Breekbaar
Yuki wil opstaan, maar Toekito houdt haar tegen.
‘Wacht even. Ik wil een eerlijk antwoord van je. Wist jij dat we geen familie zijn?’
Yuki zucht en kijkt naar haar schoenen.
‘Ja dus,’ zegt Muck, ‘Het lijkt me beter dat je nu vertrekt en ons niet meer lastigvalt.’
‘Wacht. Ik… Het… Toekito is zo leuk. Ik… Ik wilde gewoon bij hem in de buurt zijn. En ja, hij heeft jou, en dus moest ik iets bedenken en… Ik heb er een puinhoop van gemaakt.’
‘Dat heb je zeker. Dacht je soms dat we daar niet achter zouden komen?’
‘Wat moest ik dan? Het was eruit voor ik er erg in had.’
‘En die foto dan?’
‘Die stond op je Hyves en heb ik laten afdrukken.’
‘Ik zei toch dat je je Hyves moest weggooien, Toek! Die naam is afgeleid van honingraten, en bijen hebben je zelden wat goeds gebracht. Weet je nog vorige zomer, toen je gestoken was?’
‘Ik ga.’ Yuki pakt haar spullen en haast zich met betraande ogen de voordeur uit.
Pien85 komt het koffiehuis binnen.
‘Hey, kom je een dansje doen?’ DJ LoLa kijkt Pien lachend aan.
Pien reageert niet op de woorden van LovelyLady, maar loopt direct op haar contactpersoon af.
Pien85 staat met haar contactpersoon in de voorraadkast in de keuken.
‘Wat is dit, Pien? Ik heb gedaan wat je van me vroeg.’
‘Het is uitgesteld. Het pakketje moet terug.’ Ze neemt de doos aan.
‘En wat doe ik nu? Ben ik nu klaar?’
Pien85 verlaat de voorraadkast, terwijl ze roept dat haar contactpersoon nog van haar zal horen.
JJH staart voor zich uit, nog steeds achter het stuur van zijn taxi zittend.
‘Arresteer me dan maar. Ik heb niets misdaan.’
‘Je hebt een pakketje in kluis 112 gestopt,’ zegt OA, ‘waarom?’
‘Wat doet dat ertoe?’
‘Ik wil weten wat er in dat pakket zat.’
‘Geen idee.’
‘Waarom zette je het in de kluis?’vraagt Koen66.
‘Ik was slechts de koerier. Ik heb wel pakjes op vreemdere plekken bezorgd hoor.’
‘Wie was de afzender?’
‘Een Japanner, zijn naam weet ik niet.’
‘En hoe zag hij er uit?’ OA wordt ongeduldig.
‘Zwarte haren en spleetogen.’
‘O, misschien ken ik hem wel,’ zegt Koen66, ‘Werkt hij bij die sushibar?’
‘Koen, alle Japanners zien er zo uit,’ bijt OA hem toe, ‘JJH, je krijgt een kans om ons te helpen.’
‘Mag ik nog een coooooooooooooooooooolaaaaa?’ Trevland staat weer bij de bar van het koffiehuis.
Suikertaartje opent de koelkast, maar constateert dat er geen colaflesjes meer zijn. ‘Moet ik even achter halen dan.’ Ze loopt naar de keuken en opent de deur van de voorraadkast. Op dat moment stapt Wel.o.k. net naar buiten. Suikertaartje schrikt. ‘Had je geen ander moment kunnen kiezen om uit de kast te komen? Ik schrok me rot.’
‘Sorry, maar ik had even mijn lijmpistool nodig.’
‘In een donkere kast? Dubieus.’
‘Er is een spiegel gesneuveld, dus die ga ik even maken. Wel.o.k. Glasherstel tot uw dienst!’
In de vingerclub overhandigt Pien85 het pakje aan Pheno. Bijna laat ze het uit haar handen vallen. ‘Voorzichtig, het is breekbaar. En als dat valt, ligt niet alleen de inhoud in duizend stukjes.’
Ik ben onzichtbaar spookquote:
Chrome gebruikenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
fok is stuk iedere keer als ik wat gelezen heb, scroll ik weer omhoog
gggrrrrrrr
Met één jongen ben je geen slet hoorquote:
Ik heb er ook soms last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
fok is stuk iedere keer als ik wat gelezen heb, scroll ik weer omhoog
gggrrrrrrr
Een profiteur danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met één jongen ben je geen slet hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
Rocky en Fraarie, sitting in a tree...
K
I
S
S
I
N
G
| Forum Opties | |