Beetje de boel opruienquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die snap ik nietOf ja, niet in deze context
Die film doe ik altijd kijken als ik alleen thuis ben en een sip hebquote:
Ik moest vrijdag werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gaar, vier dagen vrij en dan weer werken, valt niet mee... En jij?
"Wat word je als je groter bent? Een kipje of een haaantjequote:
Ik heb wat gemist, maar volgens mij is het naughtyquote:
Nog 3 dagen en ik heb weeer een lang weekendquote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag werken![]()
Het weekend was te kort![]()
Zondag te weinig zon![]()
De maandag hebben we weer gehad!
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het ook wel gewoon gezellig met vrouwen zonder dat ik seks met ze wil hoor
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en ik heb weeer een lang weekend
Ik ben al grootquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Wat word je als je groter bent? Een kipje of een haaantje"
Ja hoor, ligt er aan welke vrouwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het ook wel gewoon gezellig met vrouwen zonder dat ik seks met ze wil hoor
Ikke dus nog 4quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, maar volgens mij is het naughty
[..]
Voor sommige maak ik graag een uitzonderingquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
Hier ook, en deze week blijft het hopelijk rustigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, maar volgens mij is het naughty
[..]
Over 2 weken heb ik een week vakantiequote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor sommige maak ik graag een uitzondering
Vast welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer wel wat beter dan, want dit is kut.
1 weekje rotweer is ook niet zo erg, kun je een beetje rotzooi opruimen en zo, doe ik tenminste altijd. of de stad in, lekker rustig door de week.quote:
Preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
1 weekje rotweer is ook niet zo erg, kun je een beetje rotzooi opruimen en zo, doe ik tenminste altijd. of de stad in, lekker rustig door de week.
weet jij uit je hoofd wanneer precies, het was altijd 16 tot 16 vroegah.. maar nu staat et er niet opquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesEn ik woon in de stad dus daar ben ik altijd al
scheelt ook weer
Enige waar ik van baal is dat volgende maand de OVkaart weer een maand niet geldig is
Smakelijk.quote:
Das niet slimquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
Zijn mijn bonen ein-de-lijk gaar. Laat ik de helft in het gootsteen pleuren tijdens het afgieten.
Zie je. Had je maar hier moeten kokenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
Zijn mijn bonen ein-de-lijk gaar. Laat ik de helft in het gootsteen pleuren tijdens het afgieten.
Even afspoelen, niets aan de handquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |