quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
OH!! EN IK HEB DUS OOK GEWOON NOG RUIM EEN WEEK VAKANTIE IN AUGUSTUS!
Dus.![]()
Ik neem wel vrij maar heb nog geen data vast staanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, Ja 1 werk is in de zomervakantie wel dicht, maar ik denk dat ik dan op mijn ander werk wel kan bijspringen, dan hebben er een aantal ook vakantie en kan ik zo hun afwezigheid deels opvangen.
Okee, tof..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een dagje met LoLa doen
En m'n ouders uitzwaaien, want die gaan op vakantie
De week na Lowlands. Dan moet ik heul veul slapenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Welke week?
Ik zoek nog oppas voor mijn katjes
Wat is Zwarte Cross ook weer? Ik ken die naam wel, maar ik vergeet altijd wat het is (en ik zat door je edit heen te typenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
Ik ga helemaal niet wegAlleen maar Zwarte Cross en hopelijk wat leuke losse dagdingetjes
Zo te lezen ziet jou vakantie er net zo uit als die van mijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
Ik ga helemaal niet wegAlleen maar Zwarte Cross en hopelijk wat leuke losse dagdingetjes
Google weet het welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is Zwarte Cross ook weer? Ik ken die naam wel, maar ik vergeet altijd wat het is (en ik zat door je edit heen te typen)
Ik ga de 20e weg.. hmm ik kijk wel even...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
De week na Lowlands. Dan moet ik heul veul slapen
Dus ik wil wel oppassen, in de week van euhm... 23 augustus
Welke edit?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is Zwarte Cross ook weer? Ik ken die naam wel, maar ik vergeet altijd wat het is (en ik zat door je edit heen te typen)
Oh ik zag opeens wat schuiven, ik zat zeker verkeerd te klikken dan.quote:
Rowwen heze dit jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Zwarte Cross, daar ga ik later zekers heen![]()
Die zijn er ook jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag opeens wat schuiven, ik zat zeker verkeerd te klikken dan.
Ik denk ALTIJD dat het motorraces zijn.
Die zijn daar ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag opeens wat schuiven, ik zat zeker verkeerd te klikken dan.
Ik denk ALTIJD dat het motorraces zijn.
Ik dit jaar voor de 5de keer alweerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Zwarte Cross, daar ga ik later zekers heen![]()
Ik kom op de 22e terug van Lowlands, en moet dan waarschijnlijk zelfs mensen afzetten in Hoornquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga de 20e weg.. hmm ik kijk wel even...
Ow vandaarquote:
Ik las "Rock" en "Nij" en dacht dat er RockNijntje stondquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb plannen om eventueel naar FortaRock in Nijmegen te gaan.,,
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
De cross zelf is ook zoo geniaal.
Dat is het zekerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
De cross zelf is ook zoo geniaal.
Als jij die week zou willen dan graag maar daar hebben we het nog wel even overquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom op de 22e terug van Lowlands, en moet dan waarschijnlijk zelfs mensen afzetten in Hoorn
Dan sta jij helemaal niet zo ver van waar ik staquote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowiesoWe staan altijd bij de kuil in het bos, lekker schaduw
Dat is goedquote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij die week zou willen dan graag maar daar hebben we het nog wel even over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |