weet jij uit je hoofd wanneer precies, het was altijd 16 tot 16 vroegah.. maar nu staat et er niet opquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesEn ik woon in de stad dus daar ben ik altijd al
scheelt ook weer
Enige waar ik van baal is dat volgende maand de OVkaart weer een maand niet geldig is
Smakelijk.quote:
Das niet slimquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
Zijn mijn bonen ein-de-lijk gaar. Laat ik de helft in het gootsteen pleuren tijdens het afgieten.
Zie je. Had je maar hier moeten kokenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
Zijn mijn bonen ein-de-lijk gaar. Laat ik de helft in het gootsteen pleuren tijdens het afgieten.
Even afspoelen, niets aan de handquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk.
14 tot 14 volgens mij. Ik zal zo (als mijn dinges klaar is met dingesse en internet dus weer tempo heeft) wel even kijken op de site van IBquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet jij uit je hoofd wanneer precies, het was altijd 16 tot 16 vroegah.. maar nu staat et er niet op
ik ben zelf aan aant kijken ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
14 tot 14 volgens mij. Ik zal zo (als mijn dinges klaar is met dingesse en internet dus weer tempo heeft) wel even kijken op de site van IB
Ik ook, vanaf 17 t/m 27 juniquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een week vakantie
Oh wacht. Dit is helemaal niet beter
Fluiten die van jou ook als de koelkastdeur opgengaat?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Yuki het volgende:
Hihi, caaf staat op z'n achterpoten tegen z'n ruif aan hooi te smikkelen
Het is er maar 1quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Fluiten die van jou ook als de koelkastdeur opgengaat?
Ik had laatst gekeken maar dat was meer om even te kijken vanaf welke maandquote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zelf aan aant kijken ookmaar ik dacht, miss weet jij t uit je hoofd en hoef ik niet te zoeken
Dan kun je lekker veel mini-meets geen regelen..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
17 juni werk ik nog, daarna vrij tot 26 juni
BOSquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
NIJNER
Dadelijk weer om 21.00 uur naar Arrow luisteren he
Dat deed die van mij vroeger ookquote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Fluiten die van jou ook als de koelkastdeur opgengaat?
Doe maar luxequote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
OH!! EN IK HEB DUS OOK GEWOON NOG RUIM EEN WEEK VAKANTIE IN AUGUSTUS!
Dus.![]()
Ik ga sowieso een dagje met LoLa doenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kun je lekker veel mini-meets geen regelen..
Mooi. Kom je mee verhuizen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
OH!! EN IK HEB DUS OOK GEWOON NOG RUIM EEN WEEK VAKANTIE IN AUGUSTUS!
Dus.![]()
Ik heb nog geen plannen, Ja 1 werk is in de zomervakantie wel dicht, maar ik denk dat ik dan op mijn ander werk wel kan bijspringen, dan hebben er een aantal ook vakantie en kan ik zo hun afwezigheid deels opvangen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Trevland het volgende:
Ik moet nog steeds zien wanneer ik vakantie neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |