quotes veranderenquote:
Nee, In My Lifequote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastannnn was het 'All my life' van Cash?
Had je maar een rijbewijs moeten hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
Tering het plenst kei hard buiten en ik heb geen jas mee
Maar joeptoep maakt al vanzelf van All My Life In My Life.quote:
Tuin stond blank hier vanmiddagquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
Tering het plenst kei hard buiten en ik heb geen jas mee
Fijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar joeptoep maakt al vanzelf van All My Life In My Life.
Geen problemen dusj.
Ja met my 00wk en met j0uww dan??quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh eh Ismael alles rustig ja hoe gaat met jou tan?
Doe je niets aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sommige van mijn helden roken wel.
Heb je de nieuwe Drum Classic al in de winkel? De 50-grams is terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werk met sigaretten en shag. Dan mag het.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga jij maar sigarettenmerken basten.
Ik weet het niet zeker, maar is dat met een papieren verpakking nu?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Drum Classic al gezien? De 50-grams is terug.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu je het toch over shag hebt: vrouwen die shag roken![]()
![]()
x oneindig
Ik dacht gewoon zelfde als anders. M'n oom had een pakje. Ikzelf ben ze nog niet tegengekomen, vandaar. Supermarkten weten van niets.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar is dat met een papieren verpakking nu?
Ik ken de gewone drum, drum select, drum met een papieren verpakking.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon zelfde als anders. M'n oom had een pakje. Ikzelf ben ze nog niet tegengekomen, vandaar. Supermarkten weten van niets.
Het is toch gewoon Drum Select? Die wordt toch gewoon verkocht?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Hm, het zal nog wel even duren voordat supermarkten ze hebben liggen dan.
Drum Select is toch geen 50 gram?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is toch gewoon Drum Select? Die wordt toch gewoon verkocht?
Oké oké, ik heb niks tegen rokers.quote:
ik vind rokerslucht best lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké oké, ik heb niks tegen rokers.
Behalve tegen mensen die gaan roken, want ja hun held rookte ook. Nou, als hun 'held' de risico's vroeger had geweten, was 'ie nog niet eens begonnen. Maargoed, men voelt zich dan weer stoer en meent opeens status te hebben, want ze 'roken'. T*fuslucht
Ik ga altijd over mijn nek als ik die tyfus lucht ruikquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind rokerslucht best lekkerdan krijg ik altijd zin.
maar ik ben dan ook een vent, en kan best van die dingen afblijven.
Oh, vrijdag even checken toch.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
Het fijne weet ik er ook niet van.
Behalve dat de nieuwe Drum Classic heet.
Tja, kijk, roken zelf vind ik goor. De eerste 10 dan. Daarna wordt het steeds lekkerder en gaat die lucht beter ruiken. Het is écht super verslavend. Maargoed, kost alleen maar geld en heb je verder niks aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind rokerslucht best lekkerdan krijg ik altijd zin.
maar ik ben dan ook een vent, en kan best van die dingen afblijven.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
Toen ik `gestopt` was vond ik het altijd een godengift om achter een roker te kunnen fietsen.
Een net opengemaakt pakje shag ook. Goddelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens de geur van onze sigarettenkast op het werk. Echt hemels.
Ik heb ook een t-shirt aan, vind het niet eens zo koud toen ik net buiten wasquote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht dat ik al triest was met korte mouwen hier ivm het weer en regen, blijkt die meneer tegenover mij ook nog een korte broek te dragen.
Sommige mensen.
verder niks aan? Je krijgt verschillende soorten ziekten als cadeau en als je toch geld teveel hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tja, kijk, roken zelf vind ik goor. De eerste 10 dan. Daarna wordt het steeds lekkerder en gaat die lucht beter ruiken. Het is écht super verslavend. Maargoed, kost alleen maar geld en heb je verder niks aan.
Verder heb je er niks aan?! Gratis asfaltweg naar je longen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tja, kijk, roken zelf vind ik goor. De eerste 10 dan. Daarna wordt het steeds lekkerder en gaat die lucht beter ruiken. Het is écht super verslavend. Maargoed, kost alleen maar geld en heb je verder niks aan.
ik ga dood hier, maar ben al bijna thuis.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb ook een t-shirt aan, vind het niet eens zo koud toen ik net buiten was
Zeker wel. Die geurquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een net opengemaakt pakje shag ook. Goddelijk.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel. Die geuralleen daarom zou ik misschien ooit beginnen met roken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
verder niks aan? Je krijgt verschillende soorten ziekten als cadeau en als je toch geld teveel hebt.
Met de 'verder niks aan' bedoel ik dat er geen postieve werking aan zitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verder heb je er niks aan?! Gratis asfaltweg naar je longen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel. Die geuralleen daarom zou ik misschien ooit beginnen met roken.
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit, jij bent hier ook. Ga weg, ik kan mezelf niet meer anders voordoen zo.
er zijn chicks die het geil vinden om een jongen te zien roken. Dus altijd pluspunt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Met de 'verder niks aan' bedoel ik dat er geen postieve werking aan zit
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn chicks die het geil vinden om een jongen te zien roken. Dus altijd pluspunt.
Het merendeel ziet het liever niet, het is maar wat je een pluspunt noemtquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn chicks die het geil vinden om een jongen te zien roken. Dus altijd pluspunt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Wiet vind ik trouwens wél lekker ruiken
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel ontzettend geil om je tong in een asbak te stoppen natuurlijk. Genot.
Jan rookt inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel ontzettend geil om je tong in een asbak te stoppen natuurlijk. Genot.
ja toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geloofwaardigheid: 0quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu niet gaan denken dat ik mn tong in Jan steek.
Lichamelijk contact.
Die schijnen er inderdaad te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vies.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Wiet vind ik trouwens wél lekker ruiken
Asexueel Type Bquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu niet gaan denken dat ik mn tong in Jan steek.
Lichamelijk contact.
Ook al zo'n gerucht ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net als fappen onder het douchen?
Dat beweerde Sander. Aangezien Sander een betrouwbare bron is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net als fappen onder het douchen?
Nooit van gehoord, maar het lijkt erop dat ik ook polyromantisch ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
polyromantisch: romantisch aangetrokken tot mensen van meer dan een geslacht, zonder te bedoelen dat er maar 2 geslachten zijn.
Hermafrodiet ja?
Ik ben eigenlijk alles. Heteroseksueel, metroseksueel, biseksueel, homoseksueel, hermafrodiet, polyromantisch. Je mag me aanraken.quote:
Krijg ik dan een leuke ziekte?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alles. Heteroseksueel, metroseksueel, biseksueel, homoseksueel, hermafrodiet, polyromantisch. Je mag me aanraken.
tl;drquote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik word bedreigd door iemand op marktplaats
Wat voor groente?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je krijgt dan het EHEC-virus. Etsoe is namelijk ook een groente.
Ja, ik heb je gemist man.quote:
Ik snap niet wat je bedoelt, maar oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het mag wel iets soberder dan die polonaise van jou.
Over 10 minuten boardenquote:
Je gaat toch geen droge witlof eten, met niks erop/eroverheen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het was een geintje.
Ik geef de voorkeur aan niets eroverheen.
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik heb je gemist man.Hele middag aan jou gedacht, veel gehuild met het idee dat ik je een week moest missen en alluszzzz
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Veel plezier dan, jongen.En loop geen soa's op.
Aawh Etsoequote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik heb je gemist man.Hele middag aan jou gedacht, veel gehuild met het idee dat ik je een week moest missen en alluszzzz
...?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Aawh Etsoe! Je redt t wel, ze zullen je
Wie is 'ze'?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Aawh Etsoe! Je redt t wel, ze zullen je
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
Ik moest een beetje lachen bij het lezen van de laatste reacties.
Triest hè.
Ik vraag het wel als hij terug is, waarschijnlijk weet hij het zelf niet meer. : )))))))))))quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Tenzij iemand volgende week opeens een ingeving heeft om het hem te vragen, als hij terug is.
Wat een stommeling. Vergeven zal ik hem nooit.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vraag het wel als hij terug is, waarschijnlijk weet hij het zelf niet meer. : )))))))))))
Hoezo? Verwennen is een heel normaal iets.quote:
Ok.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een stommeling. Vergeven zal ik hem nooit.
[..]
Hoezo? Verwennen is een heel normaal iets.
[..]
Ok.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Klinker mag van mij alles quoten wat ze wil. Maar ik kan nog altijd mijn berichten wijzigen en haar beschuldigen dat ze met mijn berichten heeft zitten kloten.
Dit ook even quoten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Klinker mag van mij alles quoten wat ze wil. Maar ik kan nog altijd mijn berichten wijzigen en haar beschuldigen dat ze met mijn berichten heeft zitten kloten.
Ik wil .nl.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
start een website, heilige-etsu.com, uitspraken voor geld verkopen, huppa.
Kladblok: Snel en efficiënt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Waarom in kladblok? Toon eens initiatief en doe in een Word-bestandje.
Liever org.quote:
Ik ben niet commercieel gericht.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
.com = breder publiek = meer inkomsten
kquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
Als ik zeg en wil dat ik .nl wil, dan gebeurt dat ook. Niks met org, of com. Punt.
.xxxquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
Als ik zeg dat ik .nl wil, dan gebeurt dat ook. Niks met org, of com. Punt.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Samuel, wil je de beheerder van mijn website zijn?
Over 17 berichten heb ik mijn elfduizendste bericht gepost.quote:
quote:
Sorry ik verveel me ik pas het wel weer aan. Het spijt me voor de leed die ik veroorzaakt heb.quote:
Oh het was steunen. Niet verwennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Aawh Etsoe! Je redt t wel, ze zullen je hier wel steunen mang
17-01 twee priemgetallen. Jammer dat je geboortejaar geen priemgetal is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
17 januari, de dag dat ik geboren ben.
quote:
Ja, faalhaas die ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
17-01 twee priemgetallen. Jammer dat je geboortejaar geen priemgetal is.
Ik klaag je aan voor laster en smaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik verveel me ik pas het wel weer aan. Het spijt me voor de leed die ik veroorzaakt heb.
Daar kun je in principe niets aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Held.
[..]
Ja, faalhaas die ik ben.
jammerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh het was steunen. Niet verwennen.
Helaas Samuel, je hebt geen prijs gewonnen.
Jawel; geboren worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar kun je in principe niets aan doen.
Je pijn weghalen?quote:
-geeft aandacht-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
...............................................................................................................
Kan je alleen door me te verwennen. Maar dat is, helaas, niet mogelijk ivm het hebben van een platonische relatie.quote:
Met Dastan ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je alleen door me te verwennen. Maar dat is, helaas, niet mogelijk ivm het hebben van een platonische relatie.
Hoezo vertel jij dat je 30k posts hebt op FOK!?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin zegt:
ik wil mijn haar zo
KB zegt:
*ik wil zoveel
Vriendin zegt:
*oh jee
*maak eens een lijst
KB zegt:
*uhm
*meer vrijheid
*jan vaker zien
*leuk kapsel
*een leven
Vriendin zegt:
*je hebt een leven
*enne
*ja
KB zegt:
*wups
Vriendin zegt:
*hihi
*maar ok
*je hebt echt wel een leven o+
KB zegt:
*ik ben 30k posts gepasseerd op den foks
*nog steeds leven?
Vriendin zegt:
*oh nee dan niet
Dankje.quote:
Zij en ik vertellen elkaar alles.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo vertel jij dat je 30k posts hebt op FOK!?
Ok.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Maar doe maar niet.![]()
Haha.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Maar doe maar niet.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo vertel jij dat je 30k posts hebt op FOK!?
Nog even.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef jordyqwerty het volgende:
gut flopping
Where a large bellied individual raises his or her stomach and allows it to drop upon his or her sexual partner in a way that creates a *smack* sound. This is an act performed for sexual pleasure.
Ex: Man, my back is killing me from a night of gut flopping with your mom.
Er zijn ook grenzen hè. Als ik 30k posts op FOK! zou hebben zou ik dat niet vertellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Zij en ik vertellen elkaar alles.
Vertel je het ook als je een andere tjik finaal hebt lopen vol blaffen ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Zij en ik vertellen elkaar alles.
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef jordyqwerty het volgende:
gut flopping
Where a large bellied individual raises his or her stomach and allows it to drop upon his or her sexual partner in a way that creates a *smack* sound. This is an act performed for sexual pleasure.
Ex: Man, my back is killing me from a night of gut flopping with your mom.
Zij zit ook op FOK! soms.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn ook grenzen hè. Als ik 30k posts op FOK! zou hebben zou ik dat niet vertellen.
Ja, want ik steek mijn piemel graag in tjiks.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef BaasD het volgende:
[..]
Vertel je het ook als je een andere tjik finaal hebt lopen vol blaffen ?
Dat is maar goed ook , anders was je battiequote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij zit ook op FOK! soms.
[..]
Ja, want ik steek mijn piemel graag in tjiks.
Ah, gezellig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij zit ook op FOK! soms.
[..]
Ja, want ik steek mijn piemel graag in tjiks.
Dude. Kijk eens naar mijn icoon. Ik bén een vrouw. Ik blaf geen 'tjiks' vol.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook , anders was je battieen dat is niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |