Heb je de nieuwe Drum Classic al in de winkel? De 50-grams is terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werk met sigaretten en shag. Dan mag het.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga jij maar sigarettenmerken basten.
Ik weet het niet zeker, maar is dat met een papieren verpakking nu?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Drum Classic al gezien? De 50-grams is terug.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu je het toch over shag hebt: vrouwen die shag roken![]()
![]()
x oneindig
Ik dacht gewoon zelfde als anders. M'n oom had een pakje. Ikzelf ben ze nog niet tegengekomen, vandaar. Supermarkten weten van niets.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar is dat met een papieren verpakking nu?
Ik ken de gewone drum, drum select, drum met een papieren verpakking.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon zelfde als anders. M'n oom had een pakje. Ikzelf ben ze nog niet tegengekomen, vandaar. Supermarkten weten van niets.
Het is toch gewoon Drum Select? Die wordt toch gewoon verkocht?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Hm, het zal nog wel even duren voordat supermarkten ze hebben liggen dan.
Drum Select is toch geen 50 gram?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is toch gewoon Drum Select? Die wordt toch gewoon verkocht?
Oké oké, ik heb niks tegen rokers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |