quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Klinker mag van mij alles quoten wat ze wil. Maar ik kan nog altijd mijn berichten wijzigen en haar beschuldigen dat ze met mijn berichten heeft zitten kloten.
Dit ook even quoten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Klinker mag van mij alles quoten wat ze wil. Maar ik kan nog altijd mijn berichten wijzigen en haar beschuldigen dat ze met mijn berichten heeft zitten kloten.
Ik wil .nl.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
start een website, heilige-etsu.com, uitspraken voor geld verkopen, huppa.
Kladblok: Snel en efficiënt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Waarom in kladblok? Toon eens initiatief en doe in een Word-bestandje.
Liever org.quote:
Ik ben niet commercieel gericht.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
.com = breder publiek = meer inkomsten
kquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
Als ik zeg en wil dat ik .nl wil, dan gebeurt dat ook. Niks met org, of com. Punt.
.xxxquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
Als ik zeg dat ik .nl wil, dan gebeurt dat ook. Niks met org, of com. Punt.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Samuel, wil je de beheerder van mijn website zijn?
Over 17 berichten heb ik mijn elfduizendste bericht gepost.quote:
quote:
Sorry ik verveel me ik pas het wel weer aan. Het spijt me voor de leed die ik veroorzaakt heb.quote:
Oh het was steunen. Niet verwennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Aawh Etsoe! Je redt t wel, ze zullen je hier wel steunen mang
17-01 twee priemgetallen. Jammer dat je geboortejaar geen priemgetal is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
17 januari, de dag dat ik geboren ben.
quote:
Ja, faalhaas die ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
17-01 twee priemgetallen. Jammer dat je geboortejaar geen priemgetal is.
Ik klaag je aan voor laster en smaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik verveel me ik pas het wel weer aan. Het spijt me voor de leed die ik veroorzaakt heb.
Daar kun je in principe niets aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Held.
[..]
Ja, faalhaas die ik ben.
jammerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh het was steunen. Niet verwennen.
Helaas Samuel, je hebt geen prijs gewonnen.
Jawel; geboren worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar kun je in principe niets aan doen.
Je pijn weghalen?quote:
-geeft aandacht-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
...............................................................................................................
Kan je alleen door me te verwennen. Maar dat is, helaas, niet mogelijk ivm het hebben van een platonische relatie.quote:
Met Dastan ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je alleen door me te verwennen. Maar dat is, helaas, niet mogelijk ivm het hebben van een platonische relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |