quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel. Die geuralleen daarom zou ik misschien ooit beginnen met roken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
verder niks aan? Je krijgt verschillende soorten ziekten als cadeau en als je toch geld teveel hebt.
Met de 'verder niks aan' bedoel ik dat er geen postieve werking aan zitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verder heb je er niks aan?! Gratis asfaltweg naar je longen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel. Die geuralleen daarom zou ik misschien ooit beginnen met roken.
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit, jij bent hier ook. Ga weg, ik kan mezelf niet meer anders voordoen zo.
er zijn chicks die het geil vinden om een jongen te zien roken. Dus altijd pluspunt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Met de 'verder niks aan' bedoel ik dat er geen postieve werking aan zit
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn chicks die het geil vinden om een jongen te zien roken. Dus altijd pluspunt.
Het merendeel ziet het liever niet, het is maar wat je een pluspunt noemtquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn chicks die het geil vinden om een jongen te zien roken. Dus altijd pluspunt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Wiet vind ik trouwens wél lekker ruiken
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel ontzettend geil om je tong in een asbak te stoppen natuurlijk. Genot.
Jan rookt inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel ontzettend geil om je tong in een asbak te stoppen natuurlijk. Genot.
ja toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geloofwaardigheid: 0quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu niet gaan denken dat ik mn tong in Jan steek.
Lichamelijk contact.
Die schijnen er inderdaad te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vies.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Wiet vind ik trouwens wél lekker ruiken
Asexueel Type Bquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu niet gaan denken dat ik mn tong in Jan steek.
Lichamelijk contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |