Je kunt niet oneindig blijven stapelen, erik.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom moet je verpleegkundigen ook niet heen en weer laten rijden naar patienten maar een vaste werkplek geven.
GS is goed in bouwkunde.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt niet oneindig blijven stapelen, erik.
Je kent die portretten van politici in bepaalde tv-programma's waarschijnlijk wel: "Medeleerlingen herinneren hem als...", "Zijn politieke overtuigingen werden gevormd toen een donker klasgenootje werd gepest, en...", "Zijn eerste vriendinnetje die...".quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Politici zijn nu eenmaal publieke figuren.
Dat Nederlandse luchtalarm is maar saai, dit geeft mij werkelijk de kriebels:quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef remlof het volgende:
Wtf? http://twitter.com/#!/search/%23luchtalarm
#luchtalarm worldwide trending
#dutchtrollingontwitterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Dutchnative het volgende:
driesvancraen Dries Van Craen
A dutch word trending topic and I don't even know why... Let's keep it rolling! #luchtalarm #luchtalarm #luchtalarm
Ik doe alsofquote:
permban, geef het ze!quote:
Die hadden we tijdens de Koude Oorlog in Nederland ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat Nederlandse luchtalarm is maar saai, dit geeft mij werkelijk de kriebels:
Hm, vooral de SCquote:
Boeien, als de hele handel instort is dat ook winstquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe alsof
Ben beter in de randzaken
Dikke wannabe-corpo.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat Nederlandse luchtalarm is maar saai, dit geeft mij werkelijk de kriebels:
quote:ShababLibya LibyanYouthMovement
The Liberation of #Saffeet area today is a great victory for the freedom fighters in the #Nafousa mts & all of #Libya! #feb17 #gaddaficrimes
Dat geloof ik graag, werden die dan ook (regelmatig) getest?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hadden we tijdens de Koude Oorlog in Nederland ook.
Jammer dat jouw topic is gekaapt door Zienswijze.quote:
Ik beende het niet meer bijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat jouw topic is gekaapt door Zienswijze.
De vrije markt zal het oplossen. Is er vraag naar, dan zal het blijven, zo niet, jammer.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat jouw topic is gekaapt door Zienswijze.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boeien, als de hele handel instort is dat ook winst
Oke, die was ongepast.
Gewoon over bezuinigingen op het leger beginnen, dan heb je mij meteen bij de 1e post al over de zeik.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Nautilus. het volgende:
Even kijken hoe makkelijk von_Preussen te provoceren is.
Yep, ook op elke eerste maandag van de maand om 12 uur.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, werden die dan ook (regelmatig) getest?
-1 Job doet toch ook nog iets neem ik aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Picchia het volgende:
Als iemand fulltime zorg nodig heeft, dus 24 uur per dag, dan heb je in ieder geval al drie verplegers nodig die ieder een dienst van 8 uur doen. En mogelijk meer omdat ze vijf dagen werken en een week zeven dagen heeft. Aan die vijf verplegers kom je dus al snel. Dat hoeft ook geen probleem te zijn.
Het is alleen niet efficiënt om ze voltijd aan één persoon te koppelen, met name als het op kosten van de staat gebeurt. Maar ik weet ook niet of, en zo ja waarom, dat gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |