Persoonlijk doe ik daar niet aan. Wilders vergelijken met Hitler is een ding, maar ik laat de vrouw met rust.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, kom, het gaat bij het integratiedebat ook dikwijls over de nationaliteit van de partner van Wilders
Niks mis met komkommer. Beetje bij de les blijven, erik.quote:
Wat nobel van je Koos. Persoonlijk zie ik niet in waarom het voorbeeld van iemand die 5 verpleegkundigen heeft niet gebruikt zou mogen worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik daar niet aan. Wilders vergelijken met Hitler is een ding, maar ik laat de vrouw met rust.
EHECquote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met komkommer. Beetje bij de les blijven, erik.
Omdat je het fijne er niet van weet. Heb jij inzicht in de medische conditie van mevrouw Cohen? Weet jij wat die vijf hulpverleners allemaal uitspoken? Kun je uberhaupt bevestigen dat zij die mate van hulp ontvangt?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat nobel van je Koos. Persoonlijk zie ik niet in waarom het voorbeeld van iemand die 5 verpleegkundigen heeft niet gebruikt zou mogen worden.
Nou, nee, ze zijn erachter gekomen dat komkommers iig niet de oorzaak waren van de uitbraak in Noord-Duitsland.quote:
Dat weet ik niet, jij niet en erik niet, maar zoals iedereen, mogen wij daar onze vraagtekens bij plaatsen. Te vaak gaat het debat nog over de armeren die nu geen zorg meer kunnen inkopen zodat ze gedwongen worden werkloos thuis te zitten om hun kinderen op te voeden. Dit soort PGB'ers zijn er ook, de vrouw van een hardwerkende man die in 24 uur 5 gezichten ziet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je het fijne er niet van weet. Heb jij inzicht in de medische conditie van mevrouw Cohen? Weet jij wat die vijf hulpverleners allemaal uitspoken? Kun je uberhaupt bevestigen dat zij die mate van hulp ontvangt?
Ach, dan formuleer ik het toch zo: iemand die net zoveel hulp nodig heeft als naar verluidt de vrouw van Cohen, welke veel efficienter besteed zou kunnen worden, dient wat mij betreft toch richting een geneeskundige instelling verwezen te worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je het fijne er niet van weet. Heb jij inzicht in de medische conditie van mevrouw Cohen? Weet jij wat die vijf hulpverleners allemaal uitspoken? Kun je uberhaupt bevestigen dat zij die mate van hulp ontvangt?
Je kunt wel een algemeen beeld schetsen van de zorg, maar het is vreemd een oordeel uit te spreken over een situatie die jij niet kent.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Picchia het volgende:
Een beetje idioot als we het niet over misstanden in de zorg mogen hebben, omdat het zieken betreft. Of omdat die persoon toevallig de vrouw van is.
We zullen het moeten doen met de informatie die we hebben. Dat doen we in elke discussie.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt wel een algemeen beeld schetsen van de zorg, maar het is vreemd een oordeel uit te spreken over een situatie die jij niet kent.
Wat mij betreft ook. Kleinschaligheid, a la.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dan formuleer ik het toch zo: iemand die net zoveel hulp nodig heeft als naar verluidt de vrouw van Cohen, welke veel efficienter besteed zou kunnen worden, dient wat mij betreft toch richting een geneeskundige instelling verwezen te worden.
Of gewoon meteen een spuitje omdat zo iemand geen economische waarde meer heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dan formuleer ik het toch zo: iemand die net zoveel hulp nodig heeft als naar verluidt de vrouw van Cohen, welke veel efficienter besteed zou kunnen worden, dient wat mij betreft toch richting een geneeskundige instelling verwezen te worden.
Maar nu plaats je de familie Cohen in het verdomhoekje, terwijl al jouw kritiekpunten mogelijk nergens op gebaseerd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, jij niet en erik niet, maar zoals iedereen, mogen wij daar onze vraagtekens bij plaatsen. Te vaak gaat het debat nog over de armeren die nu geen zorg meer kunnen inkopen zodat ze gedwongen worden werkloos thuis te zitten om hun kinderen op te voeden. Dit soort PGB'ers zijn er ook, de vrouw van een hardwerkende man die in 24 uur 5 gezichten ziet.
Dat zul je mij niet horen zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of gewoon meteen een spuitje omdat zo iemand geen economische waarde meer heeft.
Nee hoor, ik doel op een persoon, niet iemand specifiek.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar nu plaats je de familie Cohen in het verdomhoekje, terwijl al jouw kritiekpunten mogelijk nergens op gebaseerd zijn.
Nogmaals, verpleeghuisplaatsen zijn schaars.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn kritiek is erop gebaseerd dat ik niet weet of het wel zo efficient is alle zorg, zonder financiele bodem, in te kunnen kopen die je wenselijk acht. Dan krijg je overconsumptie van zorg, zoals nu al dreigt te gebeuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar nu plaats je de familie Cohen in het verdomhoekje, terwijl al jouw kritiekpunten mogelijk nergens op gebaseerd zijn.
Daarom moet je verpleegkundigen ook niet heen en weer laten rijden naar patienten maar een vaste werkplek geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, verpleeghuisplaatsen zijn schaars.
5 hulpverleners ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, verpleeghuisplaatsen zijn schaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |