quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dit is weer een troltopic geworden.
Huizenmarkt#144: De NVM wil het negatieve sentiment doorbreken
Excuses wist niet dak een nieuwe moest openenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal de huizenmarktreeks weer ff volgen.
Je bedoelt dat zelfs jij en Bolkesteijn die topics niet meer de moeite waard vinden te lezen, laat staan te posten?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal de huizenmarktreeks weer ff volgen.
Ha, ik heb de reeks net gesloten en een hele reeks aan notes gezet. En toen las ik je reactie. Ik ben het dus helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Kan er zo onderhand niet een groot hangslot op die topicreeks, of mag het ONZ? Voor normale discussie is er immers geen plaats, en elke verdwaalde user die iets inhoudelijks probeert te posten wordt door de trolls en clones weggejaagd. Wat vinden jij en B. dat deze catch as catch can topicreeks eigenlijk aan AEX toevoegt?
Prima, maar post dan gewoon niet. Een grapje mag best maar ellenlange slowchat, daar is het topic niet voor bedoeld. Het is overigens best interessant om in de gaten te houden hoe langzamerhand de situatie steeds verder vast loopt, dat kan prima zonder slowchat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef xenobinol het volgende:
Het is uberhaupt niet mogelijk om een zinvolle discussie te voeren over de huizenmarkt. Dat lukt niet op bestuurlijk niveau, dus waarom zou het op fok wel lukken? Er is een patstelling die niet doorbroken gaat worden door het verstand te gebruiken, daarvoor is het simpelweg te laat.
Heel apart zelfs.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dit is weer een troltopic geworden.
Huizenmarkt#144: De NVM wil het negatieve sentiment doorbreken
Ik heb de deelnemers aan het topic er even op gewezen dat het de bedoeling is dat het in AEX over economische/financiële vraagstukken moet gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef dvr het volgende:
Dit topic gaat over de Bitcoin, een nieuwe digitale munteenheid. Er zitten financiële, economische en maatschappelijke kanten aan, die hier in Beurs & Economie op hun plaats zijn, maar ook allerlei technische. Want je kunt die munten zelf genereren op je PC, als je flink wat rekenkracht hebt. Helaas overheerst het geklets over software en snelle videokaarten deze discussie en dat heeft niets met dit subforum te maken.
En in DIG zitten geen mensen met meer verstand over HW.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb de deelnemers aan het topic er even op gewezen dat het de bedoeling is dat het in AEX over economische/financiële vraagstukken moet gaan.
met andere woorden: geen posts over naked short selling meer.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[info]Ik wil iedereen in AEX even op dit bericht wijzen. Hoewel we volgens mij het braafste forum van FOK! zijn.[/info]
Ik zie geen advertenties meer
Het eerste is wel een leuk topic, het tweede vraagt natuurlijk om gebash. Als je echt van modder gooien houdt, moet je eens een kijkje nemen in de keuken van het huizenmarkt topic.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen de mods wat strenger optreden tegen getrol in topics zoals:
Wie trade er "for a living"
Niet de klant, maar de winst staat centraal bij verzekeraars
Om de kwaliteit een beetje te handhaven
Ik kom niet in het huizenmarkt topicquote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het eerste is wel een leuk topic, het tweede vraagt natuurlijk om gebash. Als je echt van modder gooien houdt, moet je eens een kijkje nemen in de keuken van het huizenmarkt topic.
Zeker, de eerste reactie was ook niet erg hoopgevend btw. Maar volgens mij komt hier in AEX niet of nauwelijks een modje. TS van dat topic heeft btw 100% gelijk met zn uitspraak dat er op dit soort fora vooral GeenStijl tokkies lopen te trollen. Houd ik zelf ook wel van, maar af en toe wil ik ook een topic kunnen volgen zonder dat er direct in getrolld wordt. Bijna onmogelijk op Fok! ......of je moet echt een topic gaan volgen zonder enig sentiment, het bloemschik-topic ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kom niet in het huizenmarkt topic. En het 1e topic heeft natuurlijk wel potentie, maar niet als er om zo'n manier getrold wordt, de laatste post in dat topic zegt voldoende lijkt me.
Ik vind AEX sowieso een van de betere sub fora's op FOK. Waar nog enige kwaliteit is te vinden zonder al te veel getrol. Lijkt me dat we dat zo moeten houdenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zeker, de eerste reactie was ook niet erg hoopgevend btw. Maar volgens mij komt hier in AEX niet of nauwelijks een modje. TS van dat topic heeft btw 100% gelijk met zn uitspraak dat er op dit soort fora vooral GeenStijl tokkies lopen te trollen. Houd ik zelf ook wel van, maar af en toe wil ik ook een topic kunnen volgen zonder dat er direct in getrolld wordt. Bijna onmogelijk op Fok! ......of je moet echt een topic gaan volgen zonder enig sentiment, het bloemschik-topic ofzo.
Maar omdat mijn maandlasten zo veel lager zijn spaar ik weer door. Misschien koop ik later een zomerhuis er bij. Ik heb dan ook geen onderwaarde, de banken vinden me leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
Je beseft hopelijk dat je op dat deel dan ook geen rente meer krijgt? Ik leen liever 30 jaar tegen 5% bruto (waar de HRA dus nog vanaf gaat) dan dat ik 90K aflos en 8% rente op het spaargeld misloop.
Je bent de weg kwijt, het topic is elders....quote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef de_ier het volgende:
[..]
Maar omdat mijn maandlasten zo veel lager zijn spaar ik weer door. Misschien koop ik later een zomerhuis er bij. Ik heb dan ook geen onderwaarde, de banken vinden me leuk.
Wat betreft mislopen van HRA, die 90k kan wel in een BV gegooid worden en kan ik alsnog HRA op aftrekken. Mooi.
dat niet alleen, maar hij moet ook eens een fiscalist raadplegenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je bent de weg kwijt, het topic is elders....
Hier: Het grote huizenmarkt slowchat topic #5 : 85 m2. voor 300K
Die laatste post was juist een poging om nog wat van het topic te makenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kom niet in het huizenmarkt topic. En het 1e topic heeft natuurlijk wel potentie, maar niet als er om zo'n manier getrold wordt, de laatste post in dat topic zegt voldoende lijkt me.
Je komt er toch niet meer? Dus is het al opgelost.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zelfs nu nog blijft de huizenmarkt sc een trollengrot. Mijn voorstel zou zijn om alle trollen aldaar die niet in een ander aex topic normaal posten een aex ban te geven en wat simpele anti-trol reges op te stellen en deze goed te handhaven. Het blijft een nieuwswaardig onderwerp maar het topic is nu een drama om te lezen imo.
Ja, ga ff in de FB ook nog lopen trollen... Doe je goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
Your point?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
Thx voor je uitleg. Na wat teruglezen is et me duidelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nou dat ikweethetookniet iedereen die niet op de ondergang van Saab en/of Victor Muller belachelijk zit te maken. Mensen als de vertegenwoordigers van de toeleveranciers die proberen toch nog wat geld terug te zien, toeleveranciers die failliet dreigen te gaan omdat Saab zijn rekeningen niet betaald.
Je hebt nu al tig x aangekondigd dat je weg gaat, dat je je gaat beperken tot een oneliner, etc etc. Nu ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef PierreBetfair het volgende:
@Bolkesteijn, ik ben er klaar mee. Dat eindeloze gekleuter en getroll van een klein groepje users...............en als je dan vraagt om niet meer te trollen, gaan ze hier posten dat je offtopic bent gegaan en of er ingegrepen kan worden.
Zoals je na kunt lezen heb ik gewoon inhoudelijke antwoorden gegeven op een vragensteller. Dat wordt dan weer opzettelijk verstoord door wat trollen uit het troll topic middels onzin posts.
Nou ja, its up toe you.
Ik merk wel hoe het verder gaat.
Ach kom op. Beetje de onschuld uit gaan hangen. Iemand een troll noemen en metquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef PierreBetfair het volgende:
@Bolkesteijn, ik ben er klaar mee. Dat eindeloze gekleuter en getroll van een klein groepje users...............en als je dan vraagt om niet meer te trollen, gaan ze hier posten dat je offtopic bent gegaan en of er ingegrepen kan worden.
Zoals je na kunt lezen heb ik gewoon inhoudelijke antwoorden gegeven op een vragensteller. Dat wordt dan weer opzettelijk verstoord door wat trollen uit het troll topic middels onzin posts.
Nou ja, its up toe you.
Ik merk wel hoe het verder gaat.
Ik heb in het huizenmarkt-troll-topic enkele keren geroepen dat ik daar pleite ga, om de eenvoudige reden dat ik het continue gebash beu was. In het oorspronkelijke topic, dat gisteren een doorstart heeft gemaakt, heb ik nooit gezegd dat ik wegga.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
Je hebt nu al tig x aangekondigd dat je weg gaat, dat je je gaat beperken tot een oneliner, etc etc. Nu ben je er klaar mee.
Nou, prima, ga dan gewoon weg, ipv te roepen dat je er klaar mee bent maar er dan toch steeds over bezig te blijven zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |