abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 11:09:00 #1
204276 kayintveen
kayintveen.com
pi_98363886
Om gelijk maar even vrienden te maken: Normaal gezien zijn er heel erg veel forum heren die allemaal verslaafd zijn aan het traden in opties, futures, cfd's, forex enz. veelal klooien wat aan en denken het allemaal het beste te weten. Dit zijn vaak ook de heren die zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen mits je mega capitals achter je hebt staan of werkt bij een bedrijf.

Echter zijn er in mijn beleving genoeg mensen die gewoon zelf prive handelen met een leuk capital en daar hun brood mee verdienen. Ik ben benieuwd of deze jongens hier ook zitten, ik ben dan erg benieuwd waarin jullie voornamelijk traden en hoeveel ervaring er is.

of zitten hier voornamelijk de heren die een beetje aanklooien of die heel safe wat shares hebben in unilever, ahold en shell.

om gelijk vooroordelen uit de wereld te helpen, ik "klooi" zelf ook nog maar wat, maar vindt het wel een verschrikkelijk interessante wereld waar ik zeker dieper op in zou willen duiken.
pi_98363900
"de boys", niggah please. Tis geen incrowd neger party hiero ofzo. Praat gewoon normaal.
pi_98364128
Winnaarstopic. Tvp! :+ c_/
Edit: nog een juweeltje Films met corporate touch.

Ik kan je het boek the secret aanraden.

[ Bericht 29% gewijzigd door FkTwkGs2012 op 19-06-2011 11:28:00 ]
pi_98364388
quote:
13s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:09 schreef Scorpie het volgende:
"de boys", niggah please. Tis geen incrowd neger party hiero ofzo. Praat gewoon normaal.
Neenee, het is heel popie om vage engelse termen er tussendoor te gooien. Dat staat koel! Net als het gebruik van "mits" waar je eigenlijk "tenzij" bedoelt en het gebruik van woorden als "capital" die in het nederlands al helemaal geen betekenis hebben.

De bedoeling van TS is om op deze manier het kaf van het koren te scheiden. Alleen "insiders" weten wat hij "meant" met zijn "words" namelijk. (doe ik het zo good?)
  zondag 19 juni 2011 @ 11:39:22 #5
204276 kayintveen
kayintveen.com
pi_98364570
Als je bijna uitsluitend engelse boeken leest, voornamelijk engels talige fora zit en geen gebruik maakt van nederlandse software zit dat er gewoon in gebakken. moet ik dan kapitaal zeggen, ik was even vergeten dat op forums voornamelijk trieste geenstijl groupies zitten die bashen leuke vinden dan een interessante discussie aan gaan, i had verwacht dat in het beurs & economie forum er toch wel wat meer mensen zijn met een iets hoger IQ.
pi_98364614
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:39 schreef kayintveen het volgende:
Als je bijna uitsluitend engelse boeken leest, voornamelijk engels talige fora zit en geen gebruik maakt van nederlandse software zit dat er gewoon in gebakken. moet ik dan kapitaal zeggen, ik was even vergeten dat op forums voornamelijk trieste geenstijl groupies zitten die bashen leuke vinden dan een interessante discussie aan gaan, i had verwacht dat in het beurs & economie forum er toch wel wat meer mensen zijn met een iets hoger IQ.
Je aannames zijn leuk en je topics ook! Ga zo door!
  zondag 19 juni 2011 @ 11:58:24 #7
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98365074
quote:
Wow, flamen in je eigen topic. (Zag je hoe ik een vetcool engels woord gebruikte? Hoor ik nu bij je groepje?) Dat gaat vast een mooie inhoudelijke discussie opleveren! :D

Ik trade overigens "for a living". Een groot deel van de dagen ruil trade ik mijn tijd en energie voor geld moneh.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98369497
Er zitten hier meerdere waarvan vaste AEX-bezoekers en lurkers direct de namen van kunnen noemen.

Met jouw attitude is de kans echter klein dat ze hier willen reageren :s)
pi_98371741
quote:
Als je bijna uitsluitend engelse boeken leest, voornamelijk engels talige fora zit en geen gebruik maakt van nederlandse software zit dat er gewoon in gebakken. moet ik dan kapitaal zeggen,
Nee, je moet een keuze maken. óf je leest alleen maar engelse boeken, zit vooral op engelse fora en spreekt daarom Engels. Óf je post iets op een Nederlandstalig forum en maakt die post dús in het Nederlands. Maar ga niet proberen populair te wezen door een paar engelse termen in je nederlandse post te gooien. Dat geeft namelijk vooral aan dat je woordenschat in je moederstaal te beperkt is om te communiceren.

quote:
i had verwacht dat in het beurs & economie forum er toch wel wat meer mensen zijn met een iets hoger IQ.
Yup, mensen hier op het Beurs&Economie forum verwachten van posters dat ze minimaal een hoog genoeg IQ hebben om normaal in hun moederstaal te communiceren.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:39:57 #10
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_98387996
Kinderachtig gedoe...
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
  maandag 20 juni 2011 @ 00:17:55 #11
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_98396072
mensen die zich opwinden over anderhalf woord Engels in een OP

[ Bericht 11% gewijzigd door Plus_Ultra op 20-06-2011 00:41:16 ]
pi_98397473
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:31 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Neenee, het is heel popie om vage engelse termen er tussendoor te gooien. Dat staat koel! Net als het gebruik van "mits" waar je eigenlijk "tenzij" bedoelt en het gebruik van woorden als "capital" die in het nederlands al helemaal geen betekenis hebben.

De bedoeling van TS is om op deze manier het kaf van het koren te scheiden. Alleen "insiders" weten wat hij "meant" met zijn "words" namelijk. (doe ik het zo good?)
Teeering wat doe jij moeilijk zeg. Ga je nu ook boos worden als we volatility gebruiken ipv. volatiliteit? Trading is sowieso een wereld waarin veel Engelse woorden gebruikt worden, laat staan dat er een Nederlandse vertaling voor is (CDS, MBS etc.).
pi_98402170
Trek je niets aan van Scorpie en Whuzz... die zitten long in het vastgoed :')

Hoewel ik niet direct leef van the trade (ik leef van de welfare) doe ik wel aan handel. Beetje voedselbonnen swappen tegen blikken bier, lege blikken bier inleveren bij de metaalboer tegen vergoeding van een baal shag. F#ck fiat handel in commodities is veel lucratiever :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_98438486
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:
Trek je niets aan van Scorpie en Whuzz... die zitten long in het vastgoed :')

_O- :D 8)7 w/ _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')