Neenee, het is heel popie om vage engelse termen er tussendoor te gooien. Dat staat koel! Net als het gebruik van "mits" waar je eigenlijk "tenzij" bedoelt en het gebruik van woorden als "capital" die in het nederlands al helemaal geen betekenis hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:09 schreef Scorpie het volgende:
"de boys", niggah please. Tis geen incrowd neger party hiero ofzo. Praat gewoon normaal.
Je aannames zijn leuk en je topics ook! Ga zo door!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:39 schreef kayintveen het volgende:
Als je bijna uitsluitend engelse boeken leest, voornamelijk engels talige fora zit en geen gebruik maakt van nederlandse software zit dat er gewoon in gebakken. moet ik dan kapitaal zeggen, ik was even vergeten dat op forums voornamelijk trieste geenstijl groupies zitten die bashen leuke vinden dan een interessante discussie aan gaan, i had verwacht dat in het beurs & economie forum er toch wel wat meer mensen zijn met een iets hoger IQ.
Wow, flamen in je eigen topic. (Zag je hoe ik een vetcool engels woord gebruikte? Hoor ik nu bij je groepje?) Dat gaat vast een mooie inhoudelijke discussie opleveren!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:39 schreef kayintveen het volgende:
Als je bijna uitsluitend engelse boeken leest, voornamelijk engels talige fora zit en geen gebruik maakt van nederlandse software zit dat er gewoon in gebakken. moet ik dan kapitaal zeggen, ik was even vergeten dat op forums voornamelijk trieste geenstijl groupies zitten die bashen leuke vinden dan een interessante discussie aan gaan, i had verwacht dat in het beurs & economie forum er toch wel wat meer mensen zijn met een iets hoger IQ.
Nee, je moet een keuze maken. óf je leest alleen maar engelse boeken, zit vooral op engelse fora en spreekt daarom Engels. Óf je post iets op een Nederlandstalig forum en maakt die post dús in het Nederlands. Maar ga niet proberen populair te wezen door een paar engelse termen in je nederlandse post te gooien. Dat geeft namelijk vooral aan dat je woordenschat in je moederstaal te beperkt is om te communiceren.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:39 schreef kayintveen het volgende:
Als je bijna uitsluitend engelse boeken leest, voornamelijk engels talige fora zit en geen gebruik maakt van nederlandse software zit dat er gewoon in gebakken. moet ik dan kapitaal zeggen,
Yup, mensen hier op het Beurs&Economie forum verwachten van posters dat ze minimaal een hoog genoeg IQ hebben om normaal in hun moederstaal te communiceren.quote:i had verwacht dat in het beurs & economie forum er toch wel wat meer mensen zijn met een iets hoger IQ.
Teeering wat doe jij moeilijk zeg. Ga je nu ook boos worden als we volatility gebruiken ipv. volatiliteit? Trading is sowieso een wereld waarin veel Engelse woorden gebruikt worden, laat staan dat er een Nederlandse vertaling voor is (CDS, MBS etc.).quote:Op zondag 19 juni 2011 11:31 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Neenee, het is heel popie om vage engelse termen er tussendoor te gooien. Dat staat koel! Net als het gebruik van "mits" waar je eigenlijk "tenzij" bedoelt en het gebruik van woorden als "capital" die in het nederlands al helemaal geen betekenis hebben.
De bedoeling van TS is om op deze manier het kaf van het koren te scheiden. Alleen "insiders" weten wat hij "meant" met zijn "words" namelijk. (doe ik het zo good?)
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:
Trek je niets aan van Scorpie en Whuzz... die zitten long in het vastgoed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |