Denk ut ook. Eerst het geld bij elkaar en dan heb je een hele winter lang om tegen je droom eendje aan te lopen, zonder haastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja dat is het overwegen waard. In de winter zal ik de 2CV toch niet gaan gebruiken. Maar dan moet ik wel nóg langer wachten.
Ik denk trouwens ook dat de vraagprijzen voor 2CV's omhoog gaan zodra het mooie weer er weer aankomt, of heb ik dat mis?
Hij wil niet teveel moeten klussen geloof ik. Gewoon wachten tot je tegen de koop van 2011 aanlooptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of je koopt er eentje, dan kun je die in de winter helemaal klaarmaken!
Ik neem dat je achterruitverwarming bedoelt?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Achterruitenwisser zit er al jaaaren op hoor. Kwestie van het juiste dak kopen. Aansluitkabel zit er standaard in.
Dat bedoel ik, ik slaap geloof ik nogquote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef Erasmo het volgende:
Top is gewoon 120, hij trekt niet al te snel op maar daar kun je wel mee leven, nooit problemen gehad met de ruitenwissers en met een simpele computerventilator heb je geen verwarmingsproblemen meer. Oh en stress is wel het laatste wat je ervaart in een eend
[..]
Ik neem dat je achterruitverwarming bedoelt?
Knap gevonden op het 2CV forum...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou niet in een eend gaan rijden, daar is mijn hachje me te lief voor. Een moderne auto rijdt er bij een kleine aanrijding al gewoon doorheen.
De een heeft bumberschade, de eend mist zijn voorkant.
[ afbeelding ]
Bestuurder lelijke eend was zwaargewond, in een moderne auto was er niets aan de hand geweest.
Kijk, de kreukelzone werkt precies zoals het moet: kreukelen tot het koetswerk.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou niet in een eend gaan rijden, daar is mijn hachje me te lief voor. Een moderne auto rijdt er bij een kleine aanrijding al gewoon doorheen.
De een heeft bumberschade, de eend mist zijn voorkant.
[ afbeelding ]
Bestuurder lelijke eend was zwaargewond, in een moderne auto was er niets aan de hand geweest.
Alleen is een eend helemaal kreukelzone. Als jij in die deathtrap wilt rijden is dat best, maar ik rij liever 5 sterren ncapquote:Op maandag 27 juni 2011 17:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk, de kreukelzone werkt precies zoals het moet: kreukelen tot het koetswerk.
Ga je nu met droge ogen beweren dat citroen met de eend de kooiconstructie op de markt bracht? Slordige 30 jaar voor mercedes?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef 2cv het volgende:
Beter kijken Piet, dan zie je dat die Eend tot aan het koetswerk is verkreukeld en niet tot en met het koetswerk.
Niet de kooiconstructie, wel de kreukelzone.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je nu met droge ogen beweren dat citroen met de eend de kooiconstructie op de markt bracht? Slordige 30 jaar voor mercedes?
Rotlflmao
In de eend?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet de kooiconstructie, wel de kreukelzone.
En die motorrijders dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef rubje het volgende:
Je wilt anno 2011 toch niet meer met een eend op de weggaan tussen al die hummers al suv's?je hebt totaal geen bescherming en als er iets gebeurd zoals een simpele aanrijding dan lig je in de kronkels.
Face it, de eend heeft geen kreukelzones, geen kooi, geen veiligheid die maar in de buurt komt van de meest simpele moderne autos.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:25 schreef 2cv het volgende:
Of dat was de eerste auto met kreukelzones waarmee geadverteerd werd.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Face it, de eend heeft geen kreukelzones, geen kooi, geen veiligheid die maar in de buurt komt van de meest simpele moderne autos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |