nee, voorlopig nog nietquote:
Omdat ik mijn tijd aan andere dingen probeer te besteden.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met mij alles goed, maar wil naar huis. moet nog veel doen daar.
waarom ben je minder aant fokken dan?
Goedendag gianniquote:
Maar waarom zien die mensen er vaak zo gelukkig uit?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef FreezePop het volgende:
Buiten is verschrikkelijk... Allemaal sociaal aangelegde mensen enzo... Doodsbang als ik er ben.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef FreezePop het volgende:
Buiten is verschrikkelijk... Allemaal sociaal aangelegde mensen enzo... Doodsbang als ik er ben.
zoals?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik mijn tijd aan andere dingen probeer te besteden.
Voel je je al een beetje jarig enzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
AppeltjeDankje
Ik wil digitale kusjes [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ja, nouja, werk en nadenken over school en sociaal zijn in het echte leven enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals?
er zijn natuurlijk tig dingen te verzinnen die leuker zijn dan fokken, maar wel gezellig dat je nog even langs komt
Lachen, wat is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedendag gianni [ afbeelding ]
Waar zijn alle mensen gebleven? Teveel rust hier [ afbeelding ]
[..]
Maar waarom zien die mensen er vaak zo gelukkig uit? [ afbeelding ] Alsmaar lachen enzo..ik wil daar ook van kunnen genieten.
Arme jongen, dit komt nooit meer goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef FreezePop het volgende:
Gefeliciteerd Bob. Ik zou voor je willen lachen maar weet niet hoe dat moet
Had ik maar een lieve dame die het mij voor kon doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Arme jongen, dit komt nooit meer goed.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voel je je al een beetje jarig enzo?Niet echt. Verjaardag ook al gevierd voordat ik naar Engeland ging..omdat ik niet wist wanneer ik terug zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar door al die smsjes en telefoontjes voel ik het nog wel een beetje
Kijk mij net doen alsof ik vrienden hebThanksquote:Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef FreezePop het volgende:
Gefeliciteerd Bob. Ik zou voor je willen lachen maar weet niet hoe dat moetHuilen is een veel intenser gevoel..dus doe dat dan maar
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik huil wel om het feit dat je elke seconde dichter bij je dood komtquote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet echt. Verjaardag ook al gevierd voordat ik naar Engeland ging..omdat ik niet wist wanneer ik terug zou komenMaar door al die smsjes en telefoontjes voel ik het nog wel een beetje
Kijk mij net doen alsof ik vrienden heb [ afbeelding ]
[..]
ThanksHuilen is een veel intenser gevoel..dus doe dat dan maar
Je mama?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Had ik maar een lieve dame die het mij voor kon doen. [ afbeelding ]
Oh, waarom was je daar dan precies? Wel tof!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet echt. Verjaardag ook al gevierd voordat ik naar Engeland ging..omdat ik niet wist wanneer ik terug zou komenMaar door al die smsjes en telefoontjes voel ik het nog wel een beetje
Kijk mij net doen alsof ik vrienden heb [ afbeelding ]
Die is niet altijd lief en aardig en ze is ook niet bijster mooi en ze is familiequote:Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je mama?
[..]
Oh, waarom was je daar dan precies? Wel tof!
Stiekem heb jij alleen internetvrienden toch.
De buurvrouw dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die is niet altijd lief en aardig en ze is ook niet bijster mooi en ze is familie
Ik neem je mee, dit is hoe die shit begint.quote:
Omdat ik vakantie ging vierenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, waarom was je daar dan precies? Wel tof!
Stiekem heb jij alleen internetvrienden toch.
Zullen we biffs worden?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik vakantie ging vieren
Een geheim is het allang niet meer dat ik alleen internetvriendjes heb
Vrouwen die links zijnquote:
Oh yeaahquote:Op maandag 6 juni 2011 14:01 schreef SlashCry het volgende:
[..]
Ik neem je mee, dit is hoe die shit begint.
New Castle?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef FreezePop het volgende:
Hoe heet die stad in Engeland ook al weer waar je met de ferry heen gaat voor een dag? Daar wil ik heen.
Je mist dequote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwen die links zijn
Vrouwen die linker handen hebben
Vrouwen die links stemmen
[..]
Oh yeaah
chill. kom je 3u ook ff potje BO met steven ?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ewa faffi's!
Hoe was jullie weekend?
Kk hey hebben jullie allemaal geen baanquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef SlashCry het volgende:
[..]
chill. kom je 3u ook ff potje BO met steven ?
laat je ouders koken, en kom 4u met ons gamen danquote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kk hey hebben jullie allemaal geen baan?!
Ik was 5 uur al uit mijn nest, dus ben wel 16:00 thuis, maar dan moet ik boodschappen doen / koken.
ik welquote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kk hey hebben jullie allemaal geen baan?!
Ik was 5 uur al uit mijn nest, dus ben wel 16:00 thuis, maar dan moet ik boodschappen doen / koken.
Dat gaat lastig als ze in Cuba zittenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:25 schreef SlashCry het volgende:
[..]
laat je ouders koken, en kom 4u met ons gamen dan
Alles kan.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat gaat lastig als ze in Cuba zitten
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat gaat lastig als ze in Cuba zitten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Dankzij Klinkerbotsing.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zag op je Last.FM dat je Barcelona kent, hoe?
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:59 schreef Omdatappel het volgende:
Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Kash.
Meisje, ik ben boooooooooos.
Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tis dat ze zo lief kijkt en zo lief lacht... anders...
Goede muziek inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Klinkerbotsing dankzij mij. Niks mis mee verder, goede muziek.
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:05 schreef Omdatappel het volgende:
Deze ook nog even, verder dump ik nooit plaatjes.
Nu ben ik weg, eten, werken alles. KusjesPretty woman walking down the streetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voor de moneyquote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
partij van de straat streetknowledge en black ice hoogvliet zalmplaat bangladesh
hoogvliet je weet toch hoe het gaatquote:Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef K-Cash het volgende:
[..]
swagg is een spelletje geef donnis een belletje
Laten zien dat wij de mannen zijn. straat rep houden toch.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:46 schreef Flippiee het volgende:
Er wordt weer stoer gedaan in le topic. Blijkt maar weer.
ik wil ook een straatreputatiequote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Laten zien dat wij de mannen zijn. straat rep houden toch.
Ohhhh okee.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet je verdienen sorry. meer money pushen
alles chill dr dan lker gewerkt enzo veel money gepusht veel vla gegeven en slagroom over de nasi enzo zo doe jij datquote:Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef sharr het volgende:
[..]
ey die freezepop man ja rustig faka mtjou dn
sowieso zo doe ik dat slagroom over nasi alles ja lkr man die money is van mij nu wnr kom jij bij mij werken dn?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
alles chill dr dan lker gewerkt enzo veel money gepusht veel vla gegeven en slagroom over de nasi enzo zo doe jij dat
ik moet meer money pushen tog te weinig bij de ah 191 euro per maand daar kan een nigga niet van shinen moet meer tijden maken misschien op jou job geven ze mij die chances tochquote:Op maandag 6 juni 2011 16:26 schreef sharr het volgende:
[..]
sowieso zo doe ik dat slagroom over nasi alles ja lkr man die money is van mij nu wnr kom jij bij mij werken dn?
ja sowieso wel man ik ga dat regeln voor je toch moet goed komen zo kun je weer shinen alles man rustigquote:Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik moet meer money pushen tog te weinig bij de ah 191 euro per maand daar kan een nigga niet van shinen moet meer tijden maken misschien op jou job geven ze mij die chances toch
LUEKEN GARP.quote:
in mn benz door de straten niggers denken niet van hem maar eerlijk verdient door hard te werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef sharr het volgende:
[..]
ja sowieso wel man ik ga dat regeln voor je toch moet goed komen zo kun je weer shinen alles man rustig
Ga weg.quote:
wat is er nou weer te miepen?quote:
Je negeert haar.quote:
ja dat snap ik.. maar vroeg ze dan watquote:
JE ZEGT NIET EENS HOIquote:Op maandag 6 juni 2011 16:31 schreef SlashCry het volgende:
[..]
ja dat snap ik.. maar vroeg ze dan wat?
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:30 schreef Flippiee het volgende:
HAHA JIJ MOEST OOK AL HARD LACHEN xD XD Xd XD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are Anonymous. We are Legion. We do not Forgive. We do not Forget. Expect us.
- I do what I want because I can -
Dat is het bewijs.quote:
van de oude bokquote:
hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Dementenafdeling van het bejaardenhuis + luchtalarm van eerste maandag van de maand = geen goed idee
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Dementenafdeling van het bejaardenhuis + luchtalarm van eerste maandag van de maand = geen goed idee
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef SlashCry het volgende:
[..]
hahaha
dachten ze dat er oorlog kwam?
GEGEN DIE WAND!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Zet de bejaarden er naast voor extra chaos.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Kan me nog wel herinneren van twee jonge meisjes die hier toen voor de deur aan het spelen waren (Joegoslaven waren het dacht ik) en toen dat luchtalarm ook ging, ze pakten elkaar gelijk beet, begonnen te huilen en keken echt rond van 'waar moeten we heen?' Zo zielig
Ik heb de negers in Dordrecht overleefd btw.quote:
Dat gaat je geld kosten.quote:
Maar dan is het meteen weer jouw eigendom, goede investering.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Ik heb de negers in Dordrecht overleefd btw.
quote:
2 cent.quote:
Voor jou 1 euro, die je daarna weer terug krijgt aangezien mijn eigendommen dan ook van jou zijn.quote:
Top ik doe hetquote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor jou 1 euro, die je daarna weer terug krijgt aangezien mijn eigendommen dan ook van jou zijn.
Dealquote:
En dat voor maar 1 euroquote:
Sharr wil mij niet kwijt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En dat voor maar 1 euro
Ik zou patje weer verkopen als ik jou was, en zn bezittingen houden
Je schamen voor je muzieksmaakquote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef dockx het volgende:
Sorry voor het delen met dit liedje, maar ik vind het een prachtig lied..
Ben ik nu gay?
Herkenbaarquote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef FreezePop het volgende:
Ik zing altijd mee met liedje waarvan ik de tekst niet begrijp en niet goed uitspreek, gewoon omdat leuk.
Heel herkenablequote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef FreezePop het volgende:
Ik zing altijd mee met liedje waarvan ik de tekst niet begrijp en niet goed uitspreek, gewoon omdat leuk.
quote:
Waarom wil je patje?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]. Ik geef je 5 euro en al mijn CDs
en ik ga dat Japanse liedje in TC zingen.
Slijmbalquote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Omdat Patje van jou is en dan ben ik dichter bij jou
Lijkt me handig voor in het huishoudenquote:
Sharr kookt tochquote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lijkt me handig voor in het huishouden
Ik bied 6 euro en pics van mn 2 zussen
24/7 in de keuken?quote:
Nee zoveel eet ik niet.quote:
Nee dit ben ik niet van plan, sorry.quote:
Dan kan ze slapen in een bed, anders moet ze op de grond liggen. Meteen doordenken vieze man.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dit ben ik niet van plan, sorry.
quote:5x boek Succesvol Studeren voor Dummies zijn voor:
Beach
Nee ruimte technisch is dit niet mogelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan kan ze slapen in een bed, anders moet ze op de grond liggen. Meteen doordenken vieze man.
Dan mag ze vast wel even je keuken uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ruimte technisch is dit niet mogelijk.
Ik heb nooit beweerd dat ze altijd in de keuken moet zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan mag ze vast wel even je keuken uit.
Dat heb ik verkeerd begrepen. Excuses.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ze altijd in de keuken moet zijn.
Redelijk goed. Beter dan een tijd terug zoals je merkte. Excuses daarvoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef JanPiraat het volgende:
Kriebel, Spaghetti en Freeze
En ja kan gebeuren man maar jou vergeet ik niet hoor
Loopt het allemaal een beetje lekker daar ?
Wat.quote:
Mooi manquote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Redelijk goed. Beter dan een tijd terug zoals je merkte. Excuses daarvoor.
Popjequote:
Engeland was een mooie tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobjeeee*
Hoe was Engeland
En gefeliciteerd![]()
Thanksquote:Op maandag 6 juni 2011 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi manen geen probleem hoor dat hoort er nu eenmaal bij
Bobgefeliciteerd man ik zag het net op Facebook.
Mis je de UK alweer ? En vanavond feesten bij jou of wat ?
Hahahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Popje [ afbeelding ]
[..]
Engeland was een mooie tijdAlleen in het begin was het links rijden beetje wennen
Rotondes
Maar mooie dingen gezien..erg cultureel gedaan..en af en toe lekker gefeest [ afbeelding ]
Dankje
Hoe gingen jouw toetsen? Eindelijk af van de stress? [ afbeelding ] Reis naar Australië al geboekt?
Ja..het hele links rijden was sowieso in het begin een beetje wennenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahaDat is dus een leuke vakantie geweest. Rotondes waren dus behoorlijk lastig
Nog wat leuks gedaan voor/met je verjaardag?
Af van de stress voorlopig niet ennn de toetsen laat ik het zo zeggen:
De voorbereiding was nog nooit zo goed, en de uitvoering nog nooit zo verschrikkelijk slecht,
Reis naar Australië heb ik al gecancelled, misschien dat ik ooit die droom kan en mag waar maken.
Gelukkig zijn wij nooit echt de verkeerde kant op gereden op die rotondes..maar in het begin was het wel een paar keer nog even snel het stuur de andere kant omgooienquote:Op maandag 6 juni 2011 17:56 schreef Oceanview het volgende:
Mijn vader die verkeerd de rotonde oprijdt in Engeland, gelukkig was het de 1e maar en een lege kleine.
Ik zou de mensen die in het midden rijden ook de schuld gevenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..het hele links rijden was sowieso in het begin een beetje wennenEn in Nederland dan weer het rechts rijden..op de snelwegen weer aan de andere kant inhalen ging in het begin ook nog wel eens verkeerd
Moeten die mensen maar niet in het midden blijven rijden
Met mijn verjaardag niets gedaan..omdat het maandag is..Maar voordat ik op vakantie al wel gevierd..en afgelopen weekend ook gewoon weer goed gefeest in Nederland [ afbeelding ]
Wat kut voor jeMaar die reis moet je gewoon nog op je planning houden..gewoon zodra je klaar bent, gaan [ afbeelding ] Je bent nu nog jong..en daar moet je van gaan genieten
Volg je dromen!
IEWLL DAT WIL IK NIET IEWWWWLquote:
Wij ook nooit echt mja als je als vader moe bent kan er wel eens dingen misgaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij nooit echt de verkeerde kant op gereden op die rotondes..maar in het begin was het wel een paar keer nog even snel het stuur de andere kant omgooienWat ook kut was, was op die landelijke wegen daar..als je in de verte iemand aan ziet komen. Dan wil je nog weleens rechts aanhouden [ afbeelding ]
IEHL IEHL GADVER WAT IS DITquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou de mensen die in het midden rijden ook de schuld geven![]()
Maar je vakantie was dus goed begonnen, was zelf goed en dus ook goed afgesloten [ afbeelding ]
Ja achDoe ik wel, alleen met die vriendin zal de komende vier jaar niet lukken denk ik.
En genieten doe ik wel hoor haha, morgen weer een feest in AmsterdamEn binnenkort stedentripje dus
komt wel goed
[..]
IEWLL DAT WIL IK NIET IEWWWWL
Sry.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik denk de hele tijd dat het Klinker is
Fout ligt nooit bij mij tochquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou de mensen die in het midden rijden ook de schuld geven![]()
Maar je vakantie was dus goed begonnen, was zelf goed en dus ook goed afgesloten [ afbeelding ]
Ja achDoe ik wel, alleen met die vriendin zal de komende vier jaar niet lukken denk ik.
En genieten doe ik wel hoor haha, morgen weer een feest in AmsterdamEn binnenkort stedentripje dus
komt wel goed
Dat bord had je in Engeland dus ook staan als je net uit de trein komt rijdenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij ook nooit echt mja als je als vader moe bent kan er wel eens dingen misgaan.
Wat ook wel grappig is is dat bord op de terugweg in Frankrijk: Here we drive on the right side blabla
Hey.quote:
Hmm niet gezien.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fout ligt nooit bij mij toch
Dan ga je zometeen als je klaar bent ergens anders heen en dan over 4 jaar ga je naar AustraliëEr zijn nog genoeg mooie dingen op deze wereld te zien [ afbeelding ]
Stedentripje naar Parijs? Of ga je nog ergens anders heen?
[..]
Dat bord had je in Engeland dus ook staan als je net uit de trein komt rijdenDat was denk ik de eerste foto van Engeland
Kan gebeuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag niet eens dat daar Kriebelbotsing stond![]()
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:
Precies.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Neuk dr terwijl ze slaapt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef SlashCry het volgende:
sharr is ook lekker, maakt ze me wakker, gaat ze zelf doorpitten
nee gast, ze schreeuwt op msn; WAKKERWORDENMANNNN, en vervolgens zegt ze niks meer en staat er ''slapen'' in haar naamquote:
quote:
Owzo ja je zegt in zin van alsof jullie samen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:10 schreef SlashCry het volgende:
[..]
nee gast, ze schreeuwt op msn; WAKKERWORDENMANNNN, en vervolgens zegt ze niks meer en staat er ''slapen'' in haar naam___
eigenlijk wel jah..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Owzo ja je zegt in zin van alsof jullie samen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are Anonymous. We are Legion. We do not Forgive. We do not Forget. Expect us.
- I do what I want because I can -
Pak een lineaal en sla jezelf 10 keer op de vingers.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Kriebelbotsing het volgende:
Ik typte serieus "Maurice de Hont" in plaats van "Maurice de Hond".![]()
ik heb het even voor je gefixtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pak een lineaal liniaal en sla jezelf 10 keer op de vingers.
Nee, dikke prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef SlashCry het volgende:
[..]
ik heb het even voor je gefixtik hoop dat je het niet al te erg vind enzo...
Ik heb geen liniaal, geodriehoek ook goed?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pak een lineaal en sla jezelf 10 keer op de vingers.
Acceptabel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:14 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen liniaal, geodriehoek ook goed?
Oké.quote:
Dank.quote:
Best vaak eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
Hebben jullie ook dat de focus van je browser wel eens verspringt? Fucking irritant.
ja en dan zo met zijn hoofd tegen het plafond aanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
Hebben jullie ook dat de focus van je browser wel eens verspringt? Fucking irritant.
no shitquote:
JA IETS GEMEENSCHAPPELIJKS, IK ZOU HET UITMOORDEN, VERWIJDEREN JAJA OKEE.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij ook nooit echt mja als je als vader moe bent kan er wel eens dingen misgaan.
Wat ook wel grappig is is dat bord op de terugweg in Frankrijk: Here we drive on the right side blabla
[..]
IEHL IEHL GADVER WAT IS DIT
Dat is correctquote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fout ligt nooit bij mij toch
Dan ga je zometeen als je klaar bent ergens anders heen en dan over 4 jaar ga je naar AustraliëEr zijn nog genoeg mooie dingen op deze wereld te zien [ afbeelding ]
Stedentripje naar Parijs? Of ga je nog ergens anders heen?
Met je narcolepsie.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
Slagroom met nasi
Ik sliep een beetje geloof ik heh
Azië wil ik ook nog heen..vrienden van mij gaan daar de laatste tijd ook steeds vaker naartoequote:Op maandag 6 juni 2011 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is correct
AziëIndonesie of Vietnam
Ik denk stedentripje naar Londen, al wil ik heel graag naar Parijs
quote:
hey popje, jij ook gefeliciteerd hehquote:
vertel er dan ook ff bij waarmeequote:
Azië gaan twee vriendinnen van mij heen, Een over een paar weken, en een ander over twee maanden. Best jaloersquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Azië wil ik ook nog heen..vrienden van mij gaan daar de laatste tijd ook steeds vaker naartoe
Maar Londen is ook echt een heerlijke stadAls heb ik daar niet echt heel erg cultureel gedaan 2 jaar geleden
Heb nog wel altijd ergens een lijstje liggen met dingen die ik daar nog moet zien
Volgend jaar denk ik maar weer heen
"Succesvol studeren voor dummies"quote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
In willekeurige volgorde:
Beach
MetBas
Joosterd
Roos85
Simsfan88
Zijn de winnaars
"Succesvol studeren voor dummies"
Iets wat jij nooit zult doenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef SlashCry het volgende:
[..]
"Succesvol studeren voor dummies"
wat is dat?
ik ga in september weer studeren, maar wat is studeren voor dummiesquote:
ja dat dusquote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef SlashCry het volgende:
[..]
ik ga in september weer studeren, maar wat is studeren voor dummies?
watquote:
Ren eens weg met mij?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
I would run away with you if you asked me to.
Ik wil ook nog gaan backpackenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Azië gaan twee vriendinnen van mij heen, Een over een paar weken, en een ander over twee maanden. Best jaloersZij gaan echt backpacken
London nog nooit geweest, maar wil er heel graag naar toeAch niet altijd hoeft een reisje cultureel te zijn
Ik zou met een vriendin en zusje last minute parijs doen. Als verjaardagscadeau voor vriendin en mij
wahaaaaaaaatquote:
wat is studeren voor dummiesquote:
Okquote:
en dat boek heb je gewonnen ?quote:
De een gaat naar Indonesië, de ander begint in Thailand en gaat dan naar Vietnam etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil ook nog gaan backpackenIk weet alleen niet hoe ik ooit al die spullen in 1 tas ga krijgen
Maar waar in Azië gaan ze naartoe?
Ik ben even eten
doe de groetjes aan je hondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |