Lees de premisse die ik eerder al stelde.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vrijstelling van belasting kost niets. Het levert de schatkist niets/minder op maar het kost welgeteld 0 euro.
So be it.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
GS, eriksd en anderen...
Wat als de ellende jullie treft??
Exact.quote:
Altijd hequote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsen vinden weer eens dat we te veel belasting betalen?
Je kan ook gewoon even de bijdrage van GS lezenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dat sowieso, maar nu gaat het erom hoe je efficient en effectief belasting kan heffen, als je er toch al voor kiest.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Niet de moeite waard, echt niet..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even de bijdrage van GS lezen
Gast, ik ben niet in staat om postings langer dan drie regels te lezen op dit moment.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even de bijdrage van GS lezen
Argumentatie OGTFOquote:
Het is zondag, waar is je zondagsrust?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik ben niet in staat om postings langer dan drie regels te lezen op dit moment.
Zozo.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact.
Liever een neutraal en eerlijk overheidsbeleid.
Goed onderbouwd ook hè?quote:
Wij kennen hier geen zondagsrust. Althans, ik niet.quote:
Een soort van waterboarding of electrocutie. Welke heeft de grootste efficiency.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar nu gaat het erom hoe je efficient en effectief belasting kan heffen, als je er toch al voor kiest.
Kijk een echte kenner van het arbeidsproces die uit ervaring praatquote:Op zondag 5 juni 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Laten we eerlijk zijn met deze vorm van sociale zekerheid is de prikkel tot arbeid gering. Vooral wanneer je enige tijd niet meer in het arbeidsproces zit kom je er nauwelijks meer in, dan heb ik liever dat mensen de prikkel hebben om an den arbeit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |