O, gaan we zo denken. Hm, niet echt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Obama? tja is ook lastig in de VS natuurlijk maar weet jij een beter alternatief?
Hoe doe je dat, een link onder een woord plakken/verbergen??quote:
woord selecteren en "maak link van de tekst" icoontje gebruiken. (naast invoegen van een plaatje icoontje).quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, een link onder een woord plakken/verbergen??
Thanks (en Monolith ook)!!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
woord selecteren en "maak link van de tekst" icoontje gebruiken. (naast invoegen van een plaatje icoontje).
dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Monolith het volgende:
Was dat niet met [ url=adres]omschrijving[/url]?
Tja, welke president heeft het helemaal perfect gedaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, gaan we zo denken. Hm, niet echt.
Hm, moeilijk, Clinton?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, welke president heeft het helemaal perfect gedaan?
Clinton was wel een goede maar heeft desondanks ook wat vlekjes. Obama vind ik het lang niet slecht doen gezien de huidige situatie in de wereld. Hij krijgt ook gewoon een tweede termijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, moeilijk, Clinton?
Maar met zijn zorg-, immigratie- en Buitenlandplannen heeft hij wel dingen goed gedaan, Obama
Gelukkig ook maarquote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
Geen enkele president heeft het perfect gedaan.
Presidenten zijn menselijk
dat bedoel ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
Geen enkele president heeft het perfect gedaan.
Presidenten zijn menselijk
Tsja, niemand is maakbaar, da's ook weer waar.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Clinton was wel een goede maar heeft desondanks ook wat vlekjes. Obama vind ik het lang niet slecht doen gezien de huidige situatie in de wereld. Hij krijgt ook gewoon een tweede termijn.
Knul??quote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef GSbrder het volgende:
Obama heeft wel een vreselijk noodfonds in het leven geroepen, maar verder is het leuk voor die knul.
Haha opa.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef GSbrder het volgende:
Obama heeft wel een vreselijk noodfonds in het leven geroepen, maar verder is het leuk voor die knul.
Hij heeft gelijk hoorquote:
Vind jij Obama een father figure?quote:
Taugé lijkt bron EHEC-bacteriequote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Staal het volgende:
Oh jongens, de Taugé ligt morgen in de bonus.
Prima hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 21:49 schreef Tem het volgende:
Hij is ouder dan dat Clinton was toen hij presient werd volgens mij. Trouwens is dat sowieso nu meer de tendens, zie de nieuwe president van de DNB. De oude mastodonten worden vervangen door jongere mensen. Ik denk dat het wel goed is.
Ik heb hier nog wel een lijstje met mogelijke bronnen van EHEC liggen...quote:
Jij durfde zeker ook geen rauwkost te eten afgelopen dagen?quote:
Ik zou zeggen dat het een links complot is.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een lijstje met mogelijke bronnen van EHEC liggen...
Rechts, opgezet door de vleeslobby tegen de verderfelijke vegetariersquote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een links complot is.
Nee joh, ik eet gewoon alles hoor. Niet dat ik me om dergelijke 'epidemieën' ook maar 1 seconde druk maak, maar och.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij durfde zeker ook geen rauwkost te eten afgelopen dagen?
Jongen, laat je niet gek maken.
SARS, of was dat nog veel ouder?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond dat ook zo apart bij dat vorige virus wat plots een hype was. Wat was dat ook alweer?
SARS?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond dat ook zo apart bij dat vorige virus wat plots een hype was. Wat was dat ook alweer?
H5N1?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
Juist. Ik vind dat zo bizar, dat soort 'hypes'. Plots is de ziekte slash het virus er, het volgende moment hoor je er nooit meer wat over. Wat is dat toch?quote:
Ja zeg, mag ik ook een keer eerste zijn?quote:
Ik vond mijn grap beterquote:
Enerzijds de media, anderzijds is het natuurlijk ook wel weer zo dat adequaat optreden leidt tot een situatie waarin de schade relatief beperkt blijft.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Juist. Ik vind dat zo bizar, dat soort 'hypes'. Plots is de ziekte slash het virus er, het volgende moment hoor je er nooit meer wat over. Wat is dat toch?
schijnt een bioindustrie dingetje te zijn. gemodificeerde rommel enzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een links complot is.
Faillietesse, niet?quote:
Uhu. Keizer Karel c.s.quote:
Hey, dat is een plein aan de goede kant van de Waal, jaquote:
Excuus, excuus.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, dat is een plein aan de goede kant van de Waal, ja
Hoorde ik iemand uit een dorp van 22.000 inwoners praten?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Excuus, excuus.
Oh wacht, ik heb een provinciaal te pakken.
Over welk dorp heb je het?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoorde ik iemand uit een dorp van 22.000 inwoners praten?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik zit ondertussen nog wat Bas Jacobs te lezen en ik ben overtuigd.
Pensioensparen moet worden belast
Een klassiek-liberaal die pleit voor belastingen
Wat gebeurt er dan met het belastinggeld?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Vertel..?
Het is toch goed om kapitaal op te bouwen, waar eventueel investeringen mee gedaan kunnen worden? Met belastingen rem je dat af.
De fiscale vrijstelling van pensioensparen kost de schatkist ¤13,5 miljard, dat is net zoveel als de fiscale behandeling van het eigen huis. Als we even van de sociaal-democratische premisse uitgaan dat belastingen nu eenmaal geint worden en ik ben bang dat ik weinigen kan overtuigen van aanzienlijke belastingverlagingen, is het een enorm bedrag die opgebracht moet worden door arbeid zwaarder te belasten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Vertel..?
Het is toch goed om kapitaal op te bouwen, waar eventueel investeringen mee gedaan kunnen worden? Met belastingen rem je dat af.
Je mag je kudo's zo ook wel gevenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen we hier die + en - van nujij niet invoeren
Dat is juist het huidige systeem.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De fiscale vrijstelling van pensioensparen kost de schatkist ¤13,5 miljard, dat is net zoveel als de fiscale behandeling van het eigen huis. Als we even van de sociaal-democratische premisse uitgaan dat belastingen nu eenmaal geint worden en ik ben bang dat ik weinigen kan overtuigen van aanzienlijke belastingverlagingen, is het een enorm bedrag die opgebracht moet worden door arbeid zwaarder te belasten.
Een totaal verkeerde prikkel gaat daarvanuit. In plaats van te investeren in menselijk kapitaal worden mensen ertoe aangezet om eerder met pensioen te gaan. Om de lasten van de vergrijzing te pakken moeten we voorkomen dat onze generatie de lasten draagt van de pensionados en daarom moet de omkeerregel - premies onbelast, uikeringen belast - worden ingevoerd omwille van de betaalbaarheid. Het belasten van vermogenswinsten van de pensioenfondsen in box 3 is ook een goede regel en als daarmee tegelijk de AOW-premies worden gefiscaliseerd is er een welvaartswinst mogelijk van ¤6,7 miljard per jaar.
Duidelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De fiscale vrijstelling van pensioensparen kost de schatkist ¤13,5 miljard, dat is net zoveel als de fiscale behandeling van het eigen huis. Als we even van de sociaal-democratische premisse uitgaan dat belastingen nu eenmaal geint worden en ik ben bang dat ik weinigen kan overtuigen van aanzienlijke belastingverlagingen, is het een enorm bedrag die opgebracht moet worden door arbeid zwaarder te belasten.
Een totaal verkeerde prikkel gaat daarvanuit. In plaats van te investeren in menselijk kapitaal worden mensen ertoe aangezet om eerder met pensioen te gaan. Om de lasten van de vergrijzing te pakken moeten we voorkomen dat onze generatie de lasten draagt van de pensionados en daarom moet de omkeerregel - premies onbelast, uikeringen belast - worden ingevoerd omwille van de betaalbaarheid. Het belasten van vermogenswinsten van de pensioenfondsen in box 3 is ook een goede regel en als daarmee tegelijk de AOW-premies worden gefiscaliseerd is er een welvaartswinst mogelijk van ¤6,7 miljard per jaar.
Vrijstelling van belasting kost niets. Het levert de schatkist niets/minder op maar het kost welgeteld 0 euro.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De fiscale vrijstelling van pensioensparen kost de schatkist ¤13,5 miljard, dat is net zoveel als de fiscale behandeling van het eigen huis.
Dat is een juiste toevoegingquote:Op zondag 5 juni 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is juist het huidige systeem.
Voorts creer je natuurlijk een gaatje tussen pensioenopbouw van werknemers en ondernemers. Wel ben ik met je eens dat er een verkeerde prikkel van uitgaat.
Ik snap deze post niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
GS, eriksd en anderen...
Wat als de ellende jullie treft??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |