Jij bent wel bloeddonor?quote:
De grote dieren redden zich wel, er zijn wel wat kuikentjes gesneuveld maar dat is meer omdat het kuikentjes zijn dan vanwege het klimaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi sigme!!
Hoest met je dieren ed??
Warmte en droogte beetje overleefd??
Jazeker, het staat me allemaal nog zeer goed bij.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
2 pijpjes verspreid over den ganze dag, het komt dus uit m'n hart, maar dat hart is ook al gestort op de meet zelf, nietwaar Friek_?

Uh bier, wijn, wodka en disaronno vaak.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar doelde ik op idd![]()
Maar drink je nou bier (in al zijn varianten) of liever iets anders normaliter??
Gelukkig, maar wel sneu voor die kleintjes (sorry, ben iets sentimenteler hierin)quote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
De grote dieren redden zich wel, er zijn wel wat kuikentjes gesneuveld maar dat is meer omdat het kuikentjes zijn dan vanwege het klimaat.
Jij POLSChat nog regelmatig mee?
Nee hoor, op internet houden we ons in.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker, het staat me allemaal nog zeer goed bij. [ afbeelding ]
Het viel me ook wel mee dat alle mensen op de meet zeer sociaal van aard waren. Ik leef nog steeds een beetje met het vooroordeel dat veel FOK!kers maar een stel internethelden zijn.
Is ook heel sneu hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, maar wel sneu voor die kleintjes (sorry, ben iets sentimenteler hierin)
Weer regelmatig ja
Tsja, dan kun je lang wachten vrees ikquote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga bloed doneren zodra ze voor mijn bloed en tijd willen betalen.
Thanksquote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uh bier, wijn, wodka en disaronno vaak.
Mijn ouwe valkparkiet doet het nog primaquote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Is ook heel sneu hoor!
Met jouw vogel(s?) alles goed?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand hier die wat muziek wil draaien?? Of zal ik het weer doen??
Ach, doe mee met geneesmiddelenonderzoek bij een private gezondheidsinstantie.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga bloed doneren zodra ze voor mijn bloed en tijd willen betalen.
Thanks en straks pit ikquote:
Als ik het geld nodig had, graag.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, doe mee met geneesmiddelenonderzoek bij een private gezondheidsinstantie.
quote:Algemeen wordt juist aangenomen dat Revere de Amerikanen waarschuwde voor een aankomende Britse aanval. ''Ik ken mijn geschiedenis'', zo hield ze stug vol tegen Fox News
Hij heeft wel een paar dingen links laten liggen, laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
ironie mensen... geweldig toch als dat mens meedoet. Is het helemaal appeltje eitje voor Obama
Letterlijk ook nogquote:Op zondag 5 juni 2011 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar dingen links laten liggen, laten we eerlijk zijn.
Obama? tja is ook lastig in de VS natuurlijk maar weet jij een beter alternatief?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar dingen links laten liggen, laten we eerlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |