Ze willen gewoon gewaardeerd worden alsof ze een uniek sneeuwvlokje zijn. Daarvoor is een homo erg fijn, die wil die bevestiging wel geven.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is een trend onder een zekere categorie jonge vrouwen. Die moeten dan perse een homovriendje hebben anders tellen ze niet mee. Het is dus helemaal niks persoonlijks.
Een gezellige winkelhomo....quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is een trend onder een zekere categorie jonge vrouwen. Die moeten dan perse een homovriendje hebben anders tellen ze niet mee. Het is dus helemaal niks persoonlijks.
Ik ook niet maar Dirty Dancing ben ik jaren geleden wel ontgroeid.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds?? Nou ja, ik ben ook niet jong en hip genoeg om dat te weten
Heb zo wat meegelezenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkelijk, vanwaar die constatering?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zeg daarentegen dat ze dik en ordinair zijn.
En samen kappertje doen.quote:
Ik niet, veel mooie muziekquote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Dirty Dancing ben ik jaren geleden wel ontgroeid.
Waarheid moete getuige; het gevoel was wederzijds.quote:
Hoeveel bier heb jij nu al op? Want de eerste dagen heb je alleen maar gemopperd over de bitterballen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarheid moete getuige; het gevoel was wederzijds.
Grandioze lui.
2 pijpjes verspreid over den ganze dag, het komt dus uit m'n hart, maar dat hart is ook al gestort op de meet zelf, nietwaar Friek_?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij nu al op? Want de eerste dagen heb je alleen maar gemopperd over de bitterballen.
Wat drink je dan?? Want je was met het OVquote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
2 pijpjes verspreid over den ganze dag, het komt dus uit m'n hart, maar dat hart is ook al gestort op de meet zelf, nietwaar Friek_?
Oh op de meet zelf doel je nu op? Ja daar was ik aardig van de planeet inderdaad, maar ik had het over vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat drink je dan?? Want je was met het OV
Daar doelde ik op iddquote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh op de meet zelf doel je nu op? Ja daar was ik aardig van de planeet inderdaad, maar ik had het over vandaag.
Hoi sigme!!quote:
Jij bent wel bloeddonor?quote:
De grote dieren redden zich wel, er zijn wel wat kuikentjes gesneuveld maar dat is meer omdat het kuikentjes zijn dan vanwege het klimaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi sigme!!
Hoest met je dieren ed??
Warmte en droogte beetje overleefd??
Jazeker, het staat me allemaal nog zeer goed bij.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
2 pijpjes verspreid over den ganze dag, het komt dus uit m'n hart, maar dat hart is ook al gestort op de meet zelf, nietwaar Friek_?

Uh bier, wijn, wodka en disaronno vaak.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar doelde ik op idd![]()
Maar drink je nou bier (in al zijn varianten) of liever iets anders normaliter??
Gelukkig, maar wel sneu voor die kleintjes (sorry, ben iets sentimenteler hierin)quote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
De grote dieren redden zich wel, er zijn wel wat kuikentjes gesneuveld maar dat is meer omdat het kuikentjes zijn dan vanwege het klimaat.
Jij POLSChat nog regelmatig mee?
Nee hoor, op internet houden we ons in.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker, het staat me allemaal nog zeer goed bij. [ afbeelding ]
Het viel me ook wel mee dat alle mensen op de meet zeer sociaal van aard waren. Ik leef nog steeds een beetje met het vooroordeel dat veel FOK!kers maar een stel internethelden zijn.
Is ook heel sneu hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, maar wel sneu voor die kleintjes (sorry, ben iets sentimenteler hierin)
Weer regelmatig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |