Stand UP morgenavondquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Dana White: Jim Miller Next in Line for UFC Lightweight Title ShotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo 'pas' 8 jaar? Je moet (bijna) bruine band zijn als je het zo lang doet. En idd, MMA met dat slaan/schoppen is leuk maar als er zo snel geclinched wordt dat dat niet mogelijk is dan wint de (B)JJ gast natuurlijk want die heeft superieure beheersing van worpen en klemmen in diezelfde clinch. Als je alleen MMA beoefent dan doe je van alles wat een beetje maar beheers je het nooit goed genoeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Haa MMA. Tijdens het kampioensfeest van Ajax riep een agressief mannetje tegen mij dat hij een MMX-expertwas. Ik doe pas 8 jaar aan jiujitsu en +/- 8 seconden nadat hij lomp begon te hakken, lag hij met een gebroken arm en zijn gezicht in het gras op de grond.
Is dat niet de 'De la Riva' ? Ooit BJ Penn in een instructie video horen zeggen. Of ik heb het mis of wellicht dat ze hetop ze Portugees uitspreken net als Roger (Hao-djer) Gracie.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daarintegen hebben we bij BJJ 'De La Hiva' 4 weken lang 3x per week geoefend, ik kan m nu wel dromen
I couldn't agree morequote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb echt een grondige hekel aan die Jackson MMA stijl gekregen, pinnen tegen de muur, tegenstander uitputten, geen risico's nemen, net genoeg doen om niet gereset on the feet te worden en dan winnen op judge decision. Vreselijk om te zien. In de eerste ronde zie je het al aankomen en dan moet je nog 3 rondes door je voorspelling zien uitkomen.
Jup ook al is het keer op keer 'de perfecte gameplan'.. het is erg saai. Het is gewoon effectief winnen maar verder niks, wall&stall .. lay&prayquote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb echt een grondige hekel aan die Jackson MMA stijl gekregen, pinnen tegen de muur, tegenstander uitputten, geen risico's nemen, net genoeg doen om niet gereset on the feet te worden en dan winnen op judge decision. Vreselijk om te zien. In de eerste ronde zie je het al aankomen en dan moet je nog 3 rondes door je voorspelling zien uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Pressure tot niks uiteindelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 07:44 schreef incognitoomuch het volgende:
VOnd het niet bepaald lay n pray. Guida bleef pressure uitoefenen en had Pettis zelfs bijna zelf in een rear naked choke. Hetzelfde geld voor Jones. Die boy is ver weg van een lay n pray vechter.
dat is een grote stap en een slimmequote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bill legalizing MMA in NY passed the Tourism committee 17-3.
De kleine stapjes zijn genomen, nu de grote nog!!
+
Dana White announces UFC pay per views on Xbox Live
Wordt flink opgeblazen in de media zeg.. ook niet slim van Roganquote:Joe Rogan recently made an offensive statement reflecting a personal opinion that does not represent the UFC in any way. I have addressed this directly with Joe.
quote:
/carequote:
True that.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, heb je ooit Dana gehoord over Loretta Hunt..![]()
![]()
Maarja nu moet hij zeggen foei Joe, niet doen.
Ik heb gewoon standaard korte broeken aan met kickboksen. Inclusief warming up met kruipen, kikkeren, hinkstapsprongen, knieheffen, hakkebillen alles erop en eraan.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef 1517 het volgende:
Gebruikt hier iemand MMA-achtige shorts voor workouts? Omdat ik door mijn huidige kleding wel eens word gehinderd in range of motion bij lunges en squats ben ik opzoek naar een alternatief. Nu zat ik te denken aan een short van sprawl, link. Ervaringen of alternatieven?
Nog niemand zijn knie naar klote gehad zoals Evans? Staan best dicht op elkaar en als je dan iemand naar de grond werkt moet je hopen dat je geen andere gast om kegeldquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef slashdotter3 het volgende:
vrijdag 3 juni Fedor seminar video:
http://mixfight.nl/portal(...)r-fedor-emelianenko/
Judging criteria valt toch onder de Unified Rules? Dat bedoel ik ermee te zeggen. Het is een onderdeel van het grotere geheel, maar wel een vitaal onderdeel van de UR, waardoor het niet bepaald "eerlijk" verloopt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe dankzij de Unified rules?
Judges moeten gewoon veel beter onderwezen worden in de sport en daarnaast kun je discussiëren over het feit dat ze eens van het ten-point must sytem af moeten stappen.
+
The Voice vs. Badr Hari trailer!!
Evans?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef Geo3kant het volgende:
Nog niemand zijn knie naar klote gehad zoals Evans? Staan best dicht op elkaar en als je dan iemand naar de grond werkt moet je hopen dat je geen andere gast om kegeld
"You beat Machida, I beat Machida" Blijft goedquote:
Zou tijd worden, de vorige keer viel Coenen mij wat tegen of haar tegenstander was toch wel beter dan gedacht, anyway mijn pick gaat Coenen worden want uiteindelijk gaat ze voor een klem net als de vorige twee partijen.quote:MMAWeeklycom
Two more bouts have been officially added to the upcoming Strikeforce: Fedor vs. Henderson fight card set for July 30 in Chicago including a title fight between 135-pound champion Marloes Coenen and top contender Miesha Tate.
Let's get it on!quote:Main card
Heavyweight bout: Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Heavyweight bout: Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Lightweight bout: Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Preliminary card (Televised)
Lightweight bout: Sam Stout vs. Yves Edwards
Middleweight bout: Jesse Bongfeldt vs. Chris Weidman
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Nick Ring vs. James Head
Featherweight bout: Dustin Poirier vs. Jason Young
Heavyweight bout: Joey Beltran vs. Aaron Rosa
Featherweight bout: Michihiro Omigawa vs. Darren Elkins
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Alleen de maincard picks worden mee genomen in TUP?
Dat was Carwin 1.0 hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carwin zijn grootste downfall is imo nog steeds zijn cardio en laat dat nou een van de sterkere punten van JDS zijn.
En Carwin zijn grootste sterkte is dat hij iedereen KO slaat in eerste ronde.. 12/13 fights zijn afgelopen in ronde 1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carwin zijn grootste downfall is imo nog steeds zijn cardio en laat dat nou een van de sterkere punten van JDS zijn.
Brock kreeg hij niet out en JDS heeft best een stevige kin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En Carwin zijn grootste sterkte is dat hij iedereen KO slaat in eerste ronde.. 12/13 fights zijn afgelopen in ronde 1
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brock kreeg hij niet out en JDS heeft best een stevige kin.
Ja als Carwin wint zal het in de 1ste ronde gebeuren daarna zal het all JDS zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS..lastig..
Maia heeft mij nooit heel erg overtuigd...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
Munoz vs Maia ben ik ook niet zeker van ..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maia heeft mij nooit heel erg overtuigd...
Carwin heeft na z'n partij met Brock behoorlijk aan z'n cardio gewerkt. Door een totaal nieuwe voeding is Carwin lichter, sneller en slaat nog steeds hard. Ik geeft hem een redelijke kans om te winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als Carwin wint zal het in de 1ste ronde gebeuren daarna zal het all JDS zijn.
50 punches op zijn hoofd uit mijn hoofd getelt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Die eerste ronde tegen Brock toen was geniaal
Hoofd en dekking... het meeste kwam niet door.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:37 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
50 punches op zijn hoofd uit mijn hoofd getelt?
Ja ok... Brock heeft in ieder geval een flinke storm uitgezeten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoofd en dekking... het meeste kwam niet door.
Funnyquote:Marcelo Garcia credits Steven Seagal for winning his fifth world grappling title over the weekend. "I want to thank my team, my friends and Steven Seagal, who has taught me some of the moves I did in there." The jiu-jitsu phenom was poking fun at the recent UFC wins by Anderson Silva and Lyoto Machida, who both thanked the bloated B-movie star for teaching them secret kicks.
Hij heeft zelf ook al geroepen dat alleen de eerste echt hard aankwamen. Hij voelde Carwin al snel vermoeid raken. Niet zo gek ook met die mokerslagen die die uitdeelt, maar goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja ok... Brock heeft in ieder geval een flinke storm uitgezeten!
Garcia is echt de shit. Jammer dat hij nooit competitief MMA geprobeerd heeft. Iemand die Shields, Sotiropoulos, Aoki, Pellegrino, Sanchez, Rodriguez, Leites, beide Ribeiro broers en drie Gracies weet te submitten, en wins heeft over Maia, Gonzaga, Drysdale en Babalu heeft serieuze skills! En dat voor een mannetje van amper 75 kilo!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Marcelo Garcia pokes fun at Steven Seagal
[..]
Funny
Kijk eens een pagina terugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef THEFXR het volgende:
fightweek, blogweek!![]()
[url]http://http://www.youtube.com/watch?v=ZK1m71N0ugc&feature=uploademail[/url]
Taz, voor de duidelijkheid, ik heb hem toch gewijzigd naar JDSquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
Main card
Heavyweight bout: Junior Dos Santos vs. Shane Carwin ** gewijzigd naar JDS
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Heavyweight bout: Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Lightweight bout: Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Check.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Taz, voor de duidelijkheid, ik heb hem toch gewijzigd naar JDS
quote:Scott Coker just announced that Gina Carano was not medically cleared by the doctors and will not be fighting on 6/18.
Best edit everquote:
Ik denk toch echt dat ze jou alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Jajong het volgende:
Boeie, dat wijf kan toch niet vechten. Laat haar lekker in B-films acteren en laat MMA aan de professionals over.
Denk 't niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze jou alle hoeken van de kamer laat zien.
Haha thanks manquote:
Jep. Ben in totaal 2.5 jaar geblesseerd geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Alvast veel succes met de upcoming fight.
Hou ons maar op de hoogte als het zo ver is
Schouderoperatie gevolg van laatste wedstrijd?
Long time no see, mooi dat je bijna hersteld bent! Heeft wel lang geduurd zeg...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jep. Ben in totaal 2.5 jaar geblesseerd geweest.
Haha, had dit een paar weken geleden al voorspeld. Kan ik mijn fake Facebook account binnenkort ook opzeggen. Benieuwd of ze ook PPV's via YT gaan doen, zoals de Glory Finals laatst. Naast die Xbox PPV's bereiken ze dan nog meer mensen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
UFC 131 prelims worden blijkbaar (live) via Youtube gestreamed deze keer.
Slimme zet. De UFC was al erg aanwezig op youtube door het uploaden van promo's en Dana's vlog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
UFC 131 prelims worden blijkbaar (live) via Youtube gestreamed deze keer.
Heb je dat Carwin filmpje gezien? Hij heeft een heleboel overbodig vet verloren, z'n voedingspatroon is beter geworden en ze hebben echt veel aandacht gespendeerd aan z'n conditie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS
Heavyweights gassen altijd snel, of ze nou 240,265 of 290 wegen.. En een paar flinke klappen op je kanus en je cardio gaat ook hard achteruitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Heb je dat Carwin filmpje gezien? Hij heeft een heleboel overbodig vet verloren, z'n voedingspatroon is beter geworden en ze hebben echt veel aandacht gespendeerd aan z'n conditie.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij gassed nu in de tweede ronde ipv de eerste![]()
Dat heeft even zijn tijd nodig, maar ook dat zou voor ons straks mogelijk moeten zijn!quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:13 schreef dapluiz het volgende:
Bij echt toffe events zou ik er dan best wel eens voor gaan willen zitten 's nachts
Ben er ook bang voor inderdaad.. ook al heb ik hem wel als mijn pickquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoeveel respect ik ook heb voor Kenflo maar deze weight cut zal hem toch nooit goed doen.
Deels op gevoel, deels door naar de records te kijken en deels door wat ik heb gezien van sommigen. Of wil je het nog gedetailleerder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef Jajong het volgende:
Ligt je picks eens toe, vind sommige nogal twijfelachtig..:P
Jones is fenomenaal in de ring, maar buiten dat erger ik me dood aan dat heilige gedrag van hem. En een broekie van 24 die een veteraan als Rampage 'son' noemt? Come on son, get your head out of your ass!quote:
Doet me inderdaad hieraan denken:quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Z'n boodschap is goed, maar hoe hij het brengt, ugh!
- come on son (20x ofzo)
Iverson vergelijken met Jonesquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Doet me inderdaad hieraan denken:
Ja waarom Elkins > Omigawa bijvoorbeeld. Of Ring > Head. En waarom Carwin > JDS. En Young > Poirier? En Stout > Yves?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Deels op gevoel, deels door naar de records te kijken en deels door wat ik heb gezien van sommigen. Of wil je het nog gedetailleerder.
Hij zat ook achter de vrouw van Bas Rutten aan, de rest van het verhaal kan je wel raden,lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jones is fenomenaal in de ring, maar buiten dat erger ik me dood aan dat heilige gedrag van hem. En een broekie van 24 die een veteraan als Rampage 'son' noemt? Come on son, get your head out of your ass!
Hypocriet mannetje; altijd een oordeel klaar over anderen, maar vervolgens wel anderen neuken terwijl hij een vrouw en kind heeft.
Of je Nunes nou kent of niet, Kenny is uiteindelijk toch de winnaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat er meer mensen voor Florian gaan omdat ze hem wel kennen en die Diego Nunes niet
Bron?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jones is fenomenaal in de ring, maar buiten dat erger ik me dood aan dat heilige gedrag van hem. En een broekie van 24 die een veteraan als Rampage 'son' noemt? Come on son, get your head out of your ass!
Hypocriet mannetje; altijd een oordeel klaar over anderen, maar vervolgens wel anderen neuken terwijl hij een vrouw en kind heeft.
OMGquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Doet me inderdaad hieraan denken:
Shavello is een baas! Kick Goldberg eruit en gooi Shavello erin!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
In This Corner with.. Is ook wel leuk van HD net, krijg je bijv van Badr Hari en Alistar Overeem hun carrière hoogtepunten te zien
Je moet alleen wel Shavello tolereren met zijn nuthugging en geschreeuw
Bij Shavello kan ik het wel tolereren (snap dat sommige het niet kunnen) maar die mafkezen bij Strikeforce schreeuwen ook maar dan irriteer ik me er mateloos aan..quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Shavello is een baas! Kick Goldberg eruit en gooi Shavello erin!
Snap ik ook wel maar dan nog kan ik me er aan ergeren. Het is een stuk fijner om naar Goldberg te luisteren bij de early UFC'squote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij Shavello kan ik het wel tolereren (snap dat sommige het niet kunnen) maar die mafkezen bij Strikeforce schreeuwen ook maar dan irriteer ik me er mateloos aan..
Je snapt zelf ook wel waarom Goldberg erbij zit.. Rogan wil die kut commerciele praatjes etc gewoon niet doen + dat is het evenwicht net als Bas en Kenny @ insidemma
Jason Miller?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef raistlin6 het volgende:
Zolang ze niet die gast in gaan huren die die debiele grappen maakt, die lijken alsof ie ze van papier af leest (bijvoorbeeld: he has more submissions than a dominatrix) en non-stop aan het schreeuwen is, ben ik allang blij met de commentatoren.
Balans.. anders gaan ze met ze tweeën constant in op het technische aspect, dat werkt niet denk ik, of je moet heel goed elkaar laten uitpraten. Ik vind dit gewoon goed werken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef dapluiz het volgende:
Waarom niet gewoon Rutten en Rogen als commentatoren ?R&R, klinkt nog leuk ook
Hahahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Balans.. anders gaan ze met ze tweeën constant in op het technische aspect, dat werkt niet denk ik, of je moet heel goed elkaar laten uitpraten. Ik vind dit gewoon goed werken.
En Goldie heeft fantastische uitspraken man, His precision is... precise!![]()
Michael Jordan esc.. is Travis Lutter in his grappling.. Joe: No.. no he's not!
Schiavello dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef raistlin6 het volgende:
Zolang ze niet die gast in gaan huren die die debiele grappen maakt, die lijken alsof ie ze van papier af leest (bijvoorbeeld: he has more submissions than a dominatrix) en non-stop aan het schreeuwen is, ben ik allang blij met de commentatoren.
Linkje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Countdown to UFC 131 hypah hypah!!
Die is het ongetwijfeld idd. 1 zo'n grapje kan ik wel om glimlachen maar ongeveer 3 per ronde en voor de rest alles schreeuwend trek ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jason Miller?
'He's taking more hits than Google!'
Zijn commentaar in Bully Beatdown vond ik altijd wel grappig.
Hij zei dat ie op 159lbs zat. Niet onmogelijk in drie dagen, maar Florian heeft er op lightweight altijd al uitgemergeld uitgezien natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef Fyodor het volgende:
@ Taz, uiterlijk zaterdag plaats ik nieuwe voorspellingen + onderbouwing. Ik denk dat ik 3 gevechten ga wijzigen![]()
Eén factor die ik nog afwacht is hoe Florian er vrijdag bij de weging uitziet. Want volgens mij moet hij heel erg ver gaan om 145 te halen.
dan moet ie nog even iets meer dan 7 kg kwijt.... Das veel, heel veel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij zei dat ie op 159lbs zat. Niet onmogelijk in drie dagen, maar Florian heeft er op lightweight altijd al uitgemergeld uitgezien natuurlijk.
Belachelijk inderdaad, 45 kilo aankomen in zes maanden. En vervolgens weer graatmager worden voor Rescue Dawn, aankomen voor The Dark Knight en weer afvallen voor The Fighter. Dat kan niet goed zijn voor een lichaam.quote:
met paardevleesquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik denk dat hij wel een Oostblokse dokter had in die tijd die wat paardenmiddeltjes uit de hoge hoed toverde
Ik vind Sonnen toch wel zo'n klap mongool he. Totaal geen respect voor de sportquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
lol Chael Sonnen is herrie aan het schoppen in Brazilië
"Hey Anderson, stick to what your country does best; like soccer or harboring infectious disease. Oh, and tell Lyoto that I'M CALLING HIM OUT"
"The women here are stunning; you almost can't see the slums and vagrants around them."
Haha hij is mastertroll 'i'm gonna put anderson silva more on his back than a whore with a mortgage'quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Sonnen toch wel zo'n klap mongool he. Totaal geen respect voor de sport
Achja hopelijk neemt Machida de challenge aan knocked hij hem de fuck out.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Haha hij is mastertroll 'i'm gonna put anderson silva more on his back than a whore with a mortgage'
Moet hij eerst nog een licentie krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Achja hopelijk neemt Machida de challenge aan knocked hij hem de fuck out.
Tja, vele zeggen nu ook dat hij relevant wil blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Als sonnen gewoon goed zou vechten zonder roids en blijft trollen en trashtalken is ie geniaal, maar hij heeft met de hele roid zaak en ook met zn zwendelpraktijken als makelaar bij mij flink respect verloren
Van Nunes iigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef Geo3kant het volgende:
Florian vs Nunes wordt een legkick clinic
quote:UFC President Dana White had a lot to say on Thursday, as the promotion head made several announcements regarding the promotion's future for 2011 and beyond.
First, three-round main events are soon to be extinct in the UFC. The organization will move to five-round headliners for all bouts signed in the future, regardless of whether a title is contested.
White had previously mentioned that five-round main events were eminent for the promotion, but he declined to offer a concrete time table during that announcement. On Thursday, White gave those in attendance a more definitive picture, revealing that headlining non-title bouts will no longer be signed as three-round affairs. However, fights that have already been inked as three-rounders will remain 15-minute contests, such as in the case of Phil Davis and Rashad Evans’ duel at UFC 133.
Additionally, the UFC boss also revealed that the promotion will unveil a flyweight division in the near-future, possibly even by year's end. While the promotion is currently in talks to acquire new flyweight talent, two names in particular jump out as likely candidates for the new, 125-pound division. Two of the UFC's smaller bantamweights, both Joseph Benavidez and Demetrious Johnson have long been rumored as candidates for a potential cut to flyweight if such an opportunity existed, though nothing has been confirmed as of yet.
While the promotion will begin to promote 125-pound affairs in the near-future, While also asserted that it will take time to build the division and eventually crown a champion.
On a different note, White revealed that Strikeforce welterweight king Nick Diaz will vacate his title in order to challenge UFC champion Georges St. Pierre for his strap at UFC 137 in October. Henceforth, Diaz will be regarded as a UFC fighter, though he could return to Strikeforce at a hypothetical point in the future. As a result, two to-be-named Strikeforce contenders will battle later this year to decide a new 170-pound ace of the hexagonal cage.
Afgelopen woensdag met sparren ook de binnenkant van iemand zijn knie paar keer vol gepakt, voelt best lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Nunes iighij zit iig in het camp van de leg kick king Aldo
Ben de laatste tijd ook meer met kickboxen bezig maar ik merk dat ik nog iets te stijfjes ben met het indraaien van mijn heupen bij lowkicks..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag met sparren ook de binnenkant van iemand zijn knie paar keer vol gepakt, voelt best lekker
kennen ze die in de vs als het op verkoop aankomt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geldt hier niet de parodie regel?
kerel vliegt de hele wereld over. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe Dana van maand tot maand aan komt en dan afvalt kan ook nooit 'normaal'/goed zijn..
Ja het aankomen wel.. maar hoe hij zo snel is afgevallen is een vraag. Kijk maar eens video blogs van 1 of 2 ufc's terug toen was hij dik hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kerel vliegt de hele wereld over. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.
UFC.tv is HD, Sherdog is vaak xvid maar wellicht hebben hun nu ook dezelfde feed met hoge kwaliquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Fyodor het volgende:
Kijk via sherdog, maar een puike kwaliteit zeg.
Is wel de laatste kans voor Beltran he... Anders 3x op rij verloren, dus exit...
ik kijk via mmajunkie, stream komt van ufc af en die is echt hdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
UFC.tv is HD, Sherdog is vaak xvid maar wellicht hebben hun nu ook dezelfde feed met hoge kwali
Die draak/demoon op Syszsynsnsksksnksi's rug vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Echt vaak lelijke kut tattoo's (vaak tribals) hebben die gasten
Die vent hoort ook niet thuis in de UFC, one trick ponyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
Yves Edwards, the only man to escape the McKenzietine.
Nee, ach, leuke publiekstrekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent hoort ook niet thuis in de UFC, one trick pony
Gaat Rogan weer praten over hoe de transition van voetbal naar kickbox/muay thai je zo'n voordeel geeft dat je je benen zo lomp kan zwaaienquote:
Snelheid + bokstechniek gaan naar JDS .. maar een goede klap en Carwin puts you away.. Echt een coinflip.. maar ik denk/hoop ook JDSquote:
Brock moest altijd cutten, die woog 280. Carwin vroeger ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[domme vraag] Cutten die heavy weights? Zoals Carwin/JDS, denk het niet toch? Want limit is 265
In principe niet. Carwin eerst wel, hij was altijd 265. Maar door zijn nieuwe dieet zat hij al ruim onder de 265. Dos Santos hoeft zeker niet te cutten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[domme vraag] Cutten die heavy weights? Zoals Carwin/JDS, denk het niet toch? Want limit is 265
Met zijn overwinningen op Gonzaga en Mir was niets mis, Gonzaga was in 2009 nog een beest en Mir is gewoon Mir. Verder is het snelheidsvoordeel van JDS aardig ingeperkt, Carwin is door zijn nieuwe dieet en conditietrainingen namelijk een stuk sneller dan voorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien hoe Carwin omgaat met een striker als JDS, heeft ook niet de beste bevochten, Gonzaga is allang op zijn retour, Mir is lange na niet zo snel als JDS en Lesnar tja.
Ben benieuwd
Een beest, records zeggen niet alles maar: 7-5 in de UFC is geen beest enige notable win is tegen Crocop, daarnaast veel nonames en verloren van Couture, Werdum, Carwin, JDS, Schaub. Lijkt erop dat hij tegen toplevel vechters dus niet opkan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Met zijn overwinningen op Gonzaga en Mir was niets mis, Gonzaga was in 2009 nog een beest en Mir is gewoon Mir. Verder is het snelheidsvoordeel van JDS aardig ingeperkt, Carwin is door zijn nieuwe dieet en conditietrainingen namelijk een stuk sneller dan voorheen.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Het is óf Carwin in round 1 óf JDS in round 2
1:10 odds als je wed op decisionquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik lach me rot als het een decision wordt, na alle KO-voorspellingen
Die is ook lastig ja, ADCC champ, Golden Glory training + size advantage.. maar lang eruit geweest, Peewee best goede stats..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Herman/Einemo twijfel ik ook nog steeds over
Waar is je Main event?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef McNulty het volgende:
Maincard
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Preliminary card (Televised)
Sam Stout vs. Yves Edwards
Jesse Bongfeldt vs. Chris Weidman
Preliminary card (Facebook)
Nick Ring vs. James Head
Dustin Poirier vs. Jason Young
Joey Beltran vs. Aaron Rosa
Michihiro Omigawa vs. Darren Elkins
Taz wordt gek van ons geswitchquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Sorry Taz, ik wil ook nog één laatste aanpassing doen
Florian zag er goed uit bij de weigh-ins namelijk, beter dan ik had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |