Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Alleen de maincard picks worden mee genomen in TUP?
Dat was Carwin 1.0 hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carwin zijn grootste downfall is imo nog steeds zijn cardio en laat dat nou een van de sterkere punten van JDS zijn.
En Carwin zijn grootste sterkte is dat hij iedereen KO slaat in eerste ronde.. 12/13 fights zijn afgelopen in ronde 1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carwin zijn grootste downfall is imo nog steeds zijn cardio en laat dat nou een van de sterkere punten van JDS zijn.
Brock kreeg hij niet out en JDS heeft best een stevige kin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En Carwin zijn grootste sterkte is dat hij iedereen KO slaat in eerste ronde.. 12/13 fights zijn afgelopen in ronde 1
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brock kreeg hij niet out en JDS heeft best een stevige kin.
Ja als Carwin wint zal het in de 1ste ronde gebeuren daarna zal het all JDS zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS..lastig..
Maia heeft mij nooit heel erg overtuigd...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
Munoz vs Maia ben ik ook niet zeker van ..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maia heeft mij nooit heel erg overtuigd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |