Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Alleen de maincard picks worden mee genomen in TUP?
Dat was Carwin 1.0 hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carwin zijn grootste downfall is imo nog steeds zijn cardio en laat dat nou een van de sterkere punten van JDS zijn.
En Carwin zijn grootste sterkte is dat hij iedereen KO slaat in eerste ronde.. 12/13 fights zijn afgelopen in ronde 1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carwin zijn grootste downfall is imo nog steeds zijn cardio en laat dat nou een van de sterkere punten van JDS zijn.
Brock kreeg hij niet out en JDS heeft best een stevige kin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En Carwin zijn grootste sterkte is dat hij iedereen KO slaat in eerste ronde.. 12/13 fights zijn afgelopen in ronde 1
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brock kreeg hij niet out en JDS heeft best een stevige kin.
Ja als Carwin wint zal het in de 1ste ronde gebeuren daarna zal het all JDS zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook.. Nelson slaat ook hard en JDS schudde die af alsof het een bitchslap was.. maar Carwin zal toch wel stuk harder slaan, maar als hij hem dus niet KO'd in de eerste ronde gassed hij denk ik snel en dan gaat het naar JDS..lastig..
Maia heeft mij nooit heel erg overtuigd...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
Munoz vs Maia ben ik ook niet zeker van ..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maia heeft mij nooit heel erg overtuigd...
Carwin heeft na z'n partij met Brock behoorlijk aan z'n cardio gewerkt. Door een totaal nieuwe voeding is Carwin lichter, sneller en slaat nog steeds hard. Ik geeft hem een redelijke kans om te winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als Carwin wint zal het in de 1ste ronde gebeuren daarna zal het all JDS zijn.
50 punches op zijn hoofd uit mijn hoofd getelt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Die eerste ronde tegen Brock toen was geniaal
Hoofd en dekking... het meeste kwam niet door.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:37 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
50 punches op zijn hoofd uit mijn hoofd getelt?
Ja ok... Brock heeft in ieder geval een flinke storm uitgezeten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoofd en dekking... het meeste kwam niet door.
Funnyquote:Marcelo Garcia credits Steven Seagal for winning his fifth world grappling title over the weekend. "I want to thank my team, my friends and Steven Seagal, who has taught me some of the moves I did in there." The jiu-jitsu phenom was poking fun at the recent UFC wins by Anderson Silva and Lyoto Machida, who both thanked the bloated B-movie star for teaching them secret kicks.
Hij heeft zelf ook al geroepen dat alleen de eerste echt hard aankwamen. Hij voelde Carwin al snel vermoeid raken. Niet zo gek ook met die mokerslagen die die uitdeelt, maar goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja ok... Brock heeft in ieder geval een flinke storm uitgezeten!
Garcia is echt de shit. Jammer dat hij nooit competitief MMA geprobeerd heeft. Iemand die Shields, Sotiropoulos, Aoki, Pellegrino, Sanchez, Rodriguez, Leites, beide Ribeiro broers en drie Gracies weet te submitten, en wins heeft over Maia, Gonzaga, Drysdale en Babalu heeft serieuze skills! En dat voor een mannetje van amper 75 kilo!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Marcelo Garcia pokes fun at Steven Seagal
[..]
Funny
Kijk eens een pagina terugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef THEFXR het volgende:
fightweek, blogweek!![]()
[url]http://http://www.youtube.com/watch?v=ZK1m71N0ugc&feature=uploademail[/url]
Taz, voor de duidelijkheid, ik heb hem toch gewijzigd naar JDSquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
Main card
Heavyweight bout: Junior Dos Santos vs. Shane Carwin ** gewijzigd naar JDS
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Heavyweight bout: Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muņoz
Lightweight bout: Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Check.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Taz, voor de duidelijkheid, ik heb hem toch gewijzigd naar JDS
quote:Scott Coker just announced that Gina Carano was not medically cleared by the doctors and will not be fighting on 6/18.
Best edit everquote:
Ik denk toch echt dat ze jou alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Jajong het volgende:
Boeie, dat wijf kan toch niet vechten. Laat haar lekker in B-films acteren en laat MMA aan de professionals over.
Denk 't niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze jou alle hoeken van de kamer laat zien.
Haha thanks manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |