Nee, was vreselijk saaiquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup!
Alleen koffer pakken is.
Nog enigszins kunnen vermaken in Frankrijk?
Werkt goed bij mensen wie snel wagenziek worden.quote:
Oké, ik kan morgen lekker uitslapen. Eindelijk. Ben helemaal gebrokenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6:45 wekker. Voor 12en in bed liggen.
Of bij drinken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Werkt goed bij mensen wie snel wagenziek worden.
Omdat croissantjesquote:
Ik gebruik het nooit maar als het het dronkenschap kan uitstellenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of bij drinken.En dan vooral het beginstadium.
Bij mij dan.
Jammerquote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, was vreselijk saaiBen je hier morgenmiddag nog? Ja zeker?
Dus 3 boodschappentassen vol met roomboter croissants?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omdat croissantjes![]()
![]()
Heb ze niet in mijn eentje opgegeten natuurlijk, ik had nog hulp van 2 anderen
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik kan morgen lekker uitslapen. Eindelijk. Ben helemaal gebroken
Ik word altijd vrij snel misselijk van alcohol.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit maar als het het dronkenschap kan uitstellen
Morgen school ?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ben jij wakker en dan kom ik hier goedemiddag posten omdat ik pauze heb en dan slaap jij nog alles.
Nouen. Slapen is goed voor je. Uitslapen al helemaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ben jij wakker en dan kom ik hier goedemiddag posten omdat ik pauze heb en dan slaap jij nog alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |