Belabberder dan de mijne kan niet, dus schroom niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef Jagärtrut het volgende:
weer terug uit Noord-Zweden. Trein had bijna 2 uur vertraging! Gelukkig vandaag nog een dagje vrij. Zo maar eens douchen, dat heb ik al 2 dagen niet gedaan....
Eetlijstjes post ik niet, die waren vrij belabberd...
Maar had jij die van jou al gepost? Ik kan me niets herinneren.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Belabberder dan de mijne kan niet, dus schroom niet.
/ramptoerist
Dat wordt ook een mooi lijstje dan, als je nu al popcorn eetquote:
O: maaltijdsaladequote:Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat wordt ook een mooi lijstje dan, als je nu al popcorn eet
Neequote:Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar had jij die van jou al gepost? Ik kan me niets herinneren.
*op eerste rij gaat zitten*
Okay, die van gister:quote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Belabberder dan de mijne kan niet, dus schroom niet.
/ramptoerist
Liedjes van Nana Mouskouri en Jaques Brel luisteren, tv5 aanzetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil trouwens mijn Frans gaan ophalen. Hoe zal ik dat eens doen? Behalve naar Frankrijk op vakantie gaan en Frans praten in Belgie?
Ja, het was leuk! Het weer was niet zo fijn, wardor we niet konden wandelen ofzo, wat wel wouden doen. We hebben dit weekeind 1500 km. gereden, en ook nog eens zoiets in de trein gezeten, dus ik voel me wel wat verreisd..quote:
Dat valt wel mee, misschien wat weinig fruit, maar ik mag niks zeggen geloof ik. Pizza is altijd goedquote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Okay, die van gister:
O: 4 boterhammen met hagelslag
T: hand dropjes
L: half stokbrood met rauwe ham of chorizo
B: 20 minuten wandelen
D: burger met wat frietjes
T: MenMs.
Eergister:
O: 4 boterhammen met hagelslag
L: 4 punten pizza, klein beetje salade
T: 2 glazen wijn, halve zak chips
T: 2 chocolatechip cookies
D: pasta carbonara en peultjes
T: nog meer wijn.
Tis een soort eenkamerwoning, heb er gewoon geen zin in.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Die huisgenoot bestaat, maar je hoeft er niet tegen te praten... (of samen mee te douchen)
Weet ik, maar er is een verschil tussen miezer en plensbuien en ik heb geen idee welke van de twee het is en ik wil geen risico lopen in een plensbui te belandenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
@Vik: als het regent loop je juist erg lekker; er zit dan meer zuurstof in de lucht of zo. Of in ieder geval lijkt dat zo.
Dan heb ik het niet over een plensbui, want dat gaat te ver, maar zoals het nu is in Amsterdam, zo'n miezer. Hoe is het in DH? Stortbui?
Nee, met de Zwitser. Wel gek, om met een man op vakantie te gaan die niet je vriend is. Op een gegeven moment had ik even geslapen in de auto, en toen ik wakker werd legde ik m'n hand op z'n knie, doe ik bij de duutser ook wel. Dat vond ie toch wel wat gek..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef Perruche het volgende:
Jagar, met wie was je eigenlijk? De duutser? En dat zijn nogal wat kilometers inderdaad. Mooi dat het toch leuk was ondanks het weer!
ik was echt blij met 30 graden in Limburgvakantie gevoel!
Omdat je dacht dat het de Duutser was of niet? Want anders vind ik het best vreemd om je hand te leggen op de knie van iemand die je niets doetquote:Op maandag 6 juni 2011 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, met de Zwitser. Wel gek, om met een man op vakantie te gaan die niet je vriend is. Op een gegeven moment had ik even geslapen in de auto, en toen ik wakker werd legde ik m'n hand op z'n knie, doe ik bij de duutser ook wel. Dat vond ie toch wel wat gek..
Ja, ik was net wakker, en dacht dat ik met de Duutser in de auto zat.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat het de Duutser was of niet? Want anders vind ik het best vreemd om je hand te leggen op de knie van iemand die je niets doet.
Nee, ze zag een kans en greep 'em.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat het de Duutser was of niet? Want anders vind ik het best vreemd om je hand te leggen op de knie van iemand die je niets doet.
Datte...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Prob: als je geen nespresso wil, wat is dan een goed apparaat? Ik wil niet vastzitten aan die stomme nespressocupjes, maar voor losse koffie zit er zoveel prijsverschil in die machines... 100 e of 1500 is nogal een verschil. Wat is het echt waard?
@ jagar: ik las Men Ms ipv M&M's
Mannenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:05 schreef Syrena het volgende:
En het wandelen met 2 honden is stom, vooral omdat die van hun er vandoor gaat zodra ie loopse meisjeshonden ruikt
Niet als we achteruit lopen!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Mannen lopen alleen maar hun pik achterna.
Ozzie slobbert hem ook nog zelf af ookquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Mannen lopen alleen maar hun pik achterna.
Laten we hopen dat XM er ook zo over denkt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik ga maar geen plaatjes zoeken
.
Whehequote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Laten we hopen dat XM er ook zo over denkt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef loveli het volgende:
Mindtricks:
Ik voel me bagger.
[ afbeelding ] Oh ja, PMS. [ afbeelding ]
Oki, I'm fine.
Ron Jeremyquote:
Ja ik weet niet precies. Ik denk nu eens 30 dagen niet snoepen (harhar dat vind ik echt het moeilijkste) en gewoon weer netjes 3x p/w sporten. Heb het 2 weken verzaakt vanwege weekendje weg/ ziek/ weer weg. Dus weer even "doorpakken" (wat een rotwoordquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef anna82 het volgende:
Perruche, hoe ziet jouw 30 day challenge () eruit?
En Frans op halen, dat wil ik ook al eeuwen. Cursussen volgen helpt wel, maar als je daar mee stopt is de vergaarde kennis ook snel weg (iig bij mij). Nu ben ik Le Petit Prince maar weer eens aan het lezen
Jenna of Yolanthe?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ron Jeremy.
Ik zag gisteren een interview met Jenna Jameson (door Yolanthe). Die is er ook niet op vooruitgegaan zeg
.
Ach gos. Kon hij niet naar Engeland?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef progje het volgende:
Vrienden van ons in Engeland gaven een feest omdat ze 10 jaar getrouwd waren. En gisteren de ex vriendin van mijn broertje opgezocht die ook in Engeland woont. Ze heeft geprobeerd in Nederland te wonen maar ze kreeg te veel heimwee
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Laten we hopen dat XM er ook zo over denkt.
Nu al? Je hoeft toch pas volgend jaar te gaan schrijven?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet deze week nog een proberen een bachelorscriptieonderwerp op te boeren![]()
!
Iets met syntaxboompjes?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
er is hoop voor mijn syntaxboompjes
en ik moet deze week nog een proberen een bachelorscriptieonderwerp op te boeren![]()
!
ja, neequote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets met syntaxboompjes?. Nu je er toch in zit?
mo gaat de Engelsen aan haar wil onderwerpenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, ga je dat doen aan die kant van het water.
shit, je hebt me doorquote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ah, vandaarquote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, want ik moet op tijd een begeleider vinden en wil voor ik die kant op ga nog even met hem/haar praten..Overigens hoop ik volgend jaar om deze tijd m'n Bachelorscriptie al zo goed als af te hebben
*zich aangesproken voelt*quote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, als ik her en der lees en hoor hoe lang mensen met dat soort dingen emmeren wil ik dat gewoon geregeld hebben![]()
nominaal ftw
Ik heb 2,5 jaar over mijn doctoraal scriptie gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*zich aangesproken voelt*. Ik heb vertraging opgelopen door m'n BA-scriptie
.
Don't worry, mijn ex deed iets van 4 jaar over zijn BA-scriptie....quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar over mijn doctoraal scriptie gedaan/het kan altijd erger
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Afgemaakt toch? Dus goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
YW!! Bijna even gezond als broccoli.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
Heb frambozen in de koelkast! Tx for reminding me.
Deze post is alles waar onze OP niet om gaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef Mini. het volgende:
Haai... Ik ben zo druk bezig geweest dat ik nog niks gegeten heb, niet handig hč?![]()
Gelukkig eten we vanavond pizza, dat compenseert wel weer voor het gebrek aan kcals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
s. 20 minuutjes hardlopen
o. omelet van 1,5 ei met melk + stuk stokbrood met aardbeien-rhabarberjam
t. banaan
l. 2 pannenkoekjes met spinzie en room + bakje diverse rauwkost + softijsje
t. ?
s. half uurtje fietsen
d. broodmaaltijd
s. sport als ik zin heb.
Heb net net een verrassend voorstel voor een baan gekregenWaarom krijg ik geen voorstellen in de schoot geworpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga ook eens wat brieven naar educatieve uitgeverijen sturen. Zoeken ook vaak auteurs. En ik heb wat onderwijservaring. Dat is dan in de categorie 'dat ik daar niet eerder op gekomen ben'
.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |