Fijn dat jullie lange weekenden/weekendjes weg leuk waren!
Ik denk echt dat ik m'n diploma nooit meer krijg

Vrijdag TNT Express gebeld om te klagen dat ze op het verkeerde adres waren geweest, nogmaals per telefoon alles doorgegeven. "Dus dan komen ze maandag..." ik:"Neeeeeee, WOENSDAG!" "Oja woensdag"
Sta ik vanmorgen om 8.30 onder de douche, deurbel

Ik denk: Dat zal Bol.com wel zijn, dan geven ze het maar ff bij de buren af.
Ga ik na het douchen kijken, geen mail van Bol, het was dus wel TNT Express. Godverdomme zeg, hoe moeilijk is het nou om je aan zo'n bezorgafspraak te houden?! Bovendien horen die tussen 9-17 uur te komen, en dus niet om 8.30. En niet eens een briefje in de bus, ik moest het lezen op de website.
Morgen maar om 8 uur opstaan, want ik heb zo'n vermoeden dat ze gewoon weer langskomen.
En ik was vanmorgen vergeten dat ik de hond van mijn tante ook mee moest nemen, gelukkig woont die op de hoek en kom ik er altijd langs, toen schoot het me weer te binnen

Ga ik hem na het wandelen terugbrengen, doet m'n nichtje de deur open, in pyjama. Ja lekker zeg, in je nest blijven ruften terwijl ik met hun hond ga lopen

ik dacht dat ik hem moest meenemen omdat er niemand thuis zou zijn.
Het stoort me vooral omdat ze andersom nooit aanbieden om de onze mee te nemen en ik het vroeger niet had moeten wagen anderen voor onze hond te laten opdraaien als ik gewoon 's ochtends thuis was. En het wandelen met 2 honden is stom, vooral omdat die van hun er vandoor gaat zodra ie loopse meisjeshonden ruikt