Het was ontreekst, nu weer goed als het goed isquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef V1z0R het volgende:
Hoi! Heb ik nog wat gemist?
Oh, en het topic is uit de reeks
Hoe hebben jullie het gehad in Belgie? En werken sucksquote:Op maandag 6 juni 2011 08:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Na 4 dagen vrij weer werken, wat een deceptie
We gaan volgende week! dit weekend gingen we naar vrienden (picknicken) en naar familie in Limburg, en dat was erg leuk! En geen ruzie gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie het gehad in Belgie? En werken sucks
Oei. Ik begin ook standaard te laat aan cadeautjes/verrassingen. Opeens heb ik een leuk idee en dan moet het binnen een paar dagen geregeld zijn idd... Van espressomachines heb ik geen verstand, ik weet alleen dat er véél verschil is in prijs.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik voor mijn aanstaande nou een espressomachine doe? Maar welke dan? Pffff moet snel zijn want moet hem dan morgen hebben
Niet hier gaan broeden hč?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik moet ook maar alvast eens gaan broeden. Volgende maand zijn Duvel en ik 7,5 jaar samen.
Ik weet dat Duvel meelurkt hoor! Haai lieverdquote:Op maandag 6 juni 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet hier gaan broeden hč?. Tenzij je graag verrassingen verklapt
.
Ikzelf ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 09:12 schreef MarMar het volgende:
Subtiel XM, nu heeft Duvel iig geen excuus om dat jubileum te vergeten
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet dat Duvel meelurkt hoor! Haai lieverd![]()
quote:
Nee, straksquote:
Broeden?!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik moet ook maar alvast eens gaan broeden. Volgende maand zijn Duvel en ik 7,5 jaar samen.
Billy vragen welke goed is.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik voor mijn aanstaande nou een espressomachine doe? Maar welke dan? Pffff moet snel zijn want moet hem dan morgen hebben
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
UniekWhahooow!
Volkorenbeschuiten, die zijn best okay toch?
Oja ik heb ook zo een jurkje, een LBD. Hij ging wel dicht maar uit was een drama. Nog 20 dagen heb ik daar voor haha?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Buh regen. hier grijs en straks regent het vast. Ik ga sporten en dan bankhangen... Buh.
Trouwens, ik heb een nieuweMexx broek maat 38 en die zit gewoon goed ende heerlijk! Alleen had een nieuwe H&M broek maat 38 en daar zit toch nog te veel vet voor aan het lijf. Maar kan hem binnen 30 dagen ruilen. Dus nu is mijn doel om binnen 30 dagen in die broek te passen
Tot 500 e ongeveer?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Probability het volgende:
Uniek wat is je budget? Mijn papa zit 'in de koffie'.
Ja dat inderdaad. Hehe... ben benieuwd of mn 30-day challenge (quote:Op maandag 6 juni 2011 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja ik heb ook zo een jurkje, een LBD. Hij ging wel dicht maar uit was een drama. Nog 20 dagen heb ik daar voor haha?
Boerenbeschuit van Bolletje is ook lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: 3 volkorenbeschuitjes, 1 met kaas, 2 met ozzewoz![]()
Lekker wel! Was bang dat ze heel anders zouden smaken dan witte, maar dat viel erg mee!
Oe jaaa! Morgen maar even halen!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Boerenbeschuit van Bolletje is ook lekker![]()
beschuit met aardbeien
quote:
Ook leuk als je niet gaat kamperen? dus een huisje wilt?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Het is een heel afwisselend land en je kunt er veel![]()
en de wijn is heel goedkoop![]()
Die huisgenoot bestaat, maar je hoeft er niet tegen te praten... (of samen mee te douchen)quote:
Nicequote:Op maandag 6 juni 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
We gaan volgende week! dit weekend gingen we naar vrienden (picknicken) en naar familie in Limburg, en dat was erg leuk! En geen ruzie gehadhet was gewoon echt ouderwets fijn. Heerlijk!
Belabberder dan de mijne kan niet, dus schroom niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef Jagärtrut het volgende:
weer terug uit Noord-Zweden. Trein had bijna 2 uur vertraging! Gelukkig vandaag nog een dagje vrij. Zo maar eens douchen, dat heb ik al 2 dagen niet gedaan....
Eetlijstjes post ik niet, die waren vrij belabberd...
Maar had jij die van jou al gepost? Ik kan me niets herinneren.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Belabberder dan de mijne kan niet, dus schroom niet.
/ramptoerist
Dat wordt ook een mooi lijstje dan, als je nu al popcorn eetquote:
O: maaltijdsaladequote:Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat wordt ook een mooi lijstje dan, als je nu al popcorn eet
Neequote:Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar had jij die van jou al gepost? Ik kan me niets herinneren.
*op eerste rij gaat zitten*
Okay, die van gister:quote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Belabberder dan de mijne kan niet, dus schroom niet.
/ramptoerist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |