Je bedoelt stoners?quote:
Allemaal ruis in mijn oren.quote:
Die kan tegenwoordig ook zo in een metalband.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Allemaal ruis in mijn oren.
Op dit moment luister ik naar Bob Dylan.
Hurricanequote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Allemaal ruis in mijn oren.
Op dit moment luister ik naar Bob Dylan.
Ken ik dan weer nietquote:
Bon Jovi met Il Divo vergelijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken ik dan weer niet![]()
Zoals dit??
Dat vind ik iid ook erg mooi..
Bijna net zo mooi als deze (en lijkt er qua muziek trouwens verdomd veel op, veel meer dan het orgineel van Cohen)
Je moet deze luisteren:quote:
Ach ja, er zit ook een o en een i in z'n naam.quote:
Kom op zeg, deze versies lijken meer op elkaar dan dat ze op het origineel van Cohen lijken.. En sorry dat ik ze allebei mooi vindquote:
Disgusting.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Prachtige ambientmuziek.![]()
Nog een stukje muziek voor de èchte liberalen.
Inderdaad mooiquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet deze luisteren:
Por ti sere
2:27, altijd kippenvel.
Oh, Il Divo is ook modern, alleen een ander genre.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad mooi![]()
Misschien moet ik me eens verdiepen in hen![]()
Al is het natuurlijk niet het "modern" waar ik je naar vroeg, het is iid wel erg mooi
Ja leuk, jij die overal vraagtekens bij zet en mensen de grond in praat, en Php die zich live aftrekt bij redelijke bedragen voor laagopgeleide werkers.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:16 schreef EchtGaaf het volgende:
De salarissen gaan wel steeds verder omhoog in dat WGR topic.
15.000 bruto in de maand voor een paardehengst.
Maar IL Divo vind je écht mooi?? Ik bedoel, ben echt benieuwd wat jij nou écht mooi vind... Niet wat je radio af en toe blaat en waar je je ook wel in kan vindenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, Il Divo is ook modern, alleen een ander genre.
Voor mijn populistische autoradio geblaat gewoon dat David Guetta geneuzel.
Overigens, over welk topic gaat het, het WGR-topic?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja leuk, jij die overal vraagtekens bij zet en mensen de grond in praat, en Php die zich live aftrekt bij redelijke bedragen voor laagopgeleide werkers.leuk man.
Oh ja hoor, heb alle albums op m'n iPod e.d. en luister er gewoon naar wanneer ik kan, op weg naar de meet in de trein had ik 't er ook gewoon non-stop op. Vind 't echt mooi, tenzij je me niet geloven wilt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar IL Divo vind je écht mooi?? Ik bedoel, ben echt benieuwd wat jij nou écht mooi vind... Niet wat je radio af en toe blaat en waar je je ook wel in kan vinden
Waarom niet gewoon /ignore dan??quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja leuk, jij die overal vraagtekens bij zet en mensen de grond in praat, en Php die zich live aftrekt bij redelijke bedragen voor laagopgeleide werkers.leuk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |