Maar wat dan wel, mijn beste heer!?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Monidique het volgende:
Als we muziek gaan koppelen aan politiek, dan is Slayer absoluut geen GroenLinks-muziek.
Er is maar een partij die de verwerpelijkheid van metal-muziek enigszins kan toucheren inderdaad; de PvdA.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Monidique het volgende:
Als we muziek gaan koppelen aan politiek, dan is Slayer absoluut geen GroenLinks-muziek.
Natuurlijk niet, het idee is dat je ze enkel oppakt als ze je niet aanstaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nadeel is echter wel dat we dan een groot deel van de VVD achterban moeten oppakken naar het schijnt.
Ja maar daar zit 't hem nou juist, metalmuziek aanhangers staan ons niet aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het idee is dat je ze enkel oppakt als ze je niet aanstaan.
Hij schijnt undercover in Immortal te spelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Bas van der Vlies zou met gemak in een muziekvideo van Rammstein kunnen acteren.
De Kroonprins toch ookquote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Bas van der Vlies zou met gemak in een muziekvideo van Rammstein kunnen acteren.
Monolith staat me aan. Falsified.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar zit 't hem nou juist, metalmuziek aanhangers staan ons niet aan.
Hij stemt ook geen VVD amice.quote:
Er is vast iets moderners wat je ook aanstaatquote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk op alle mogelijke manieren. Hoe kan je ooit een verschil in tonen waarnemen in de teringherrie die "metal" wordt genoemd?
O.K., als je nog erg jong & baldadig bent is het wellicht leuke muziek maar na je 16e moet het afgelopen zijn.
Il Divo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is vast iets moderners wat je ook aanstaat![]()
Vertel eens
Wat een verwerpelijkheid op een hoopjequote:
Des te beter. Al het schone moet kapot.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat een verwerpelijkheid op een hoopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |