Getverdemme, dat ziet er echt niet uit! Is dat hem echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Lagrinta het volgende:
Kijk Kafelnikov a la Ronaldo No. 9
[ afbeelding ]
Toch mooi man. Wat nou conditie.
Wel sneu voor de mensen die een kaartje voor Fed hebben gekocht. Als toernooidirekteur had ik het verzwegen en Andrew Cobb op laten draven. Als ie een goeie dag heeft, heeft niemand het in de gaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef tja77 het volgende:
Hij claimt dat het aan zijn lies ligt, maar misschien wil hij gewoon een weekje rust.
Ik zou gedacht hebben dat ie ala Kafelnikov wat pondjes kilo's zou aan zijn gekomen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wel sneu voor de mensen die een kaartje voor Fed hebben gekocht. Als toernooidirekteur had ik het verzwegen en Andrew Cobb op laten draven. Als ie een goeie dag heeft, heeft niemand het in de gaten.
[ afbeelding ]
wtf, dat is best engquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wel sneu voor de mensen die een kaartje voor Fed hebben gekocht. Als toernooidirekteur had ik het verzwegen en Andrew Cobb op laten draven. Als ie een goeie dag heeft, heeft niemand het in de gaten.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk en hoezo ziet dat er niet uit? Zeg je dat ook van je vader?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Getverdemme, dat ziet er echt niet uit! Is dat hem echt?
Het ziet er vies vet uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en hoezo ziet dat er niet uit? Zeg je dat ook van je vader?
Geloof niet dat iemand wonderen van Del Potro verwacht op gras. Tegen de eerste beste redelijke grasspeler verwacht ik dat hij eraf vliegt. Misschien een leuke vijfsetter tegen Kohlschreiber of zo in de tweede/derde ronde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Szura het volgende:
Volgens mij verwachten mensen hier wonderen van Del Potro.
Die heeft nog maar bar weinig op gras laten zien en op Queens vanmiddag was ik ook niet onder de indruk. Als hij één van de grote mannen vroeg loot denk ik dat hij weinig kans maakt.
Dat lijkt me bijna zeker, net als bij Djokovic. Maar vermoeidheid is volgens mij geen legitieme reden voor afzegging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef tja77 het volgende:
Hij claimt dat het aan zijn lies ligt, maar misschien wil hij gewoon een weekje rust.
Inderdaad.quote:
quote:Sport1 doet vanaf maandag 20 juni dagelijks op meerdere kanalen en via de website www.sport1.nl live verslag van Wimbledon. Hiermee is Sport1 de enige Nederlandse zender die dagelijks rechtstreeks verslag doet van het tennistoernooi.
De uitzendingen op Sport1 Live en Sport1 Tennis beginnen om 14.00 uur. Op de Extra kanalen is er vanaf 13.00 uur live tennis te volgen. Daarnaast zendt de zender dagelijks om 22:00 uur het programma Wimbledon Today uit waarin de hoogtepunten van de dag voorbij komen.
Jacco Eltingh neemt vanuit Londen de verslaggeving voor zijn rekening. Het commentaar bij de wedstrijden wordt verzorgd door Kristie Boogert, Jan Siemerink, Mariette Pakker, Marcella Mesker, Theo Bakker en Albert Mantingh.
Sport1 zendt ook het Unicef Open live uit. Het internationale grastennistoernooi dat van 12 tot en met 18 juni wordt gespeeld in Rosmalen is vanaf maandag 13 juni dagelijks vanaf 11.00 uur live op Sport1 te zien. Op 18 juni begint de uitzending om 12.00 uur.
nee man, het is toch standaard dat je voor sport 1 betaalt :pquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
Ik zie niks over kosten staan... Dat zou betekenen dat het gratis is...toch?
Zou mooi zijn.
Ja maar dat is toch anders. Ik vind het ook wel chill om achter de tv te zitten, zeker met wimbledonquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef tja77 het volgende:
Er zullen ongetwijfeld gratis streams zijn waar het te volgens is.
BBC is wel chill, maar die zenden ook niet alles uit wat je wiltquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef borisz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik WImbledon altijd op de Beeb volg, zal nu niet anders zijn. Het is zonde dat geen enkele partij van het open net de rechten koopt.
Gezien de programmering zendt Eurosport het niet uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch anders. Ik vind het ook wel chill om achter de tv te zitten, zeker met wimbledon
Vorige jaren had je wel die eurosport en/of rtl5 player...maar dat is dus dan ook niet meer dit jaar?
Eurosport playerquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gezien de programmering zendt Eurosport het niet uit.
ah, ok, dat onthoud ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eurosport player
ES zendt sowieso nooit zelf op tv Wimbledon uit
Tijd om over te stappen op digitale tv danquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
ah, ok, dat onthoud ik nietmaar alleen Sport1 zou kut zijn, want dan moet ik een abo afsluiten voor digitale TV en Sport 1, puur voor die maand
Dat kost geldquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen op digitale tv dan.
Als je nooit tv kijkt snap ik het jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat kost gelden ik keer tijdens RG voor het eerst in maanden weer televisie
nu profiteer ik gewoon van een gratis analoge aansluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |