Ik denk dat je Djokovic (niet Nadal) bedoelt bedoelt met topvorm en basisniveau.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over een Nadal in topvorm. De vraag is wat straks zijn basisniveau als als hij weer een beetje terug op aarde is. Ongetwijfeld is hij vooruitgegaan, maar of Nadal in de toekomst steeds het onderspit zal delven tegen Djokovic betwijfel ik.
.
Maar 1 van die resultaten vind ik relevant, die van vorig jaar USO. Er zaten twee opgaves tussen tegen een jonge Djoko welke niet meer representatief zijn, en 2 potten op RG.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:14 schreef PierreBetfair het volgende:
Tussenstand in Grand Slam ontmoetingen Nadal - Djokovic 5-0
Dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:14 schreef PierreBetfair het volgende:
Klopt, heb je gelijk in, en vergeet niet dat bij die US open van vorig jaar, Djokovic in de halve finale een behoorlijk pittige pot had tegen Federer. Dat mag geen excuus zijn, maar het zal wel hebben meegespeeld. Ook al werd de finale onderbroken wegens regen (waar ken ik dat van?)....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar 1 van die resultaten vind ik relevant, die van vorig jaar USO. Er zaten twee opgaves tussen tegen een jonge Djoko welke niet meer representatief zijn, en 2 potten op RG.
Niet iedereen rekent zijn of haar partner af op overgewicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vraag me soms ook af of Federer wel gelukkig is met Mirka. Ze blijft maar groeien en tijdens de wedstrijd zit je continu te sms-en. Ik zou gek worden van zo'n griet.
Heb je een paar honderd miljoen op je bankrekening, word je elke ochtend wakker naast een dikke sms big.
Haha Federer is geen glamour boy. Hij is een oerdegelijke Zwitser die gewoon een normaal leven wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vraag me soms ook af of Federer wel gelukkig is met Mirka. Ze blijft maar groeien en tijdens de wedstrijd zit je continu te sms-en. Ik zou gek worden van zo'n griet.
Heb je een paar honderd miljoen op je bankrekening, word je elke ochtend wakker naast een dikke sms big.
Das waar. Maar als vrouw van Fed en tevens ex top 100 speelster, moet je toch een beetje in figuur blijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet iedereen rekent zijn of haar partner af op overgewicht.
Er zijn zat lelijkere tennissers met vele knappere vrouwen en vriendinnen, maar op uiterlijk kun je uitgekeken raken, ze is de moeder van zijn kinderen, en volgens mij kenden ze elkaar al voor Federer tennis god werd, en nog menselijk was, en regelmatig verloor.
Kan ik inkomen maar niet iedereen die sport is een gezondheidsfreak. Bij duursporten zijn het grotere freaks, die komen bijna nooit aan als ze stoppen of ouder worden, maar voetballers of tennissers die boeit dat niet. En ik snap dat goed, er is meer in het leven dan rauwkost en debiel hard blijven trainen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Das waar. Maar als vrouw van Fed en tevens ex top 100 speelster, moet je toch een beetje in figuur blijven
Vind ik ook wel, maar als je vent een paar 100 dagen per jaar van huis is, en je hebt een tweeling die je op moet voeden, daar gaat een hoop energie en tijd in zitten. Vrijwel elke keer als Fed moet tennissen, zit ze op de tribune, dus als hij een keer niet hoeft te tennissen, zal ze voor de kleintjes moeten zorgen. Hakt er wel in volgens mij. Ze kan volgens mij best een mooie meid zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Das waar. Maar als vrouw van Fed en tevens ex top 100 speelster, moet je toch een beetje in figuur blijven
Vroegah was Fed goed gek hoor. Smeet zn racket elke wedstrijd aan diggelen. heb ook verhalen gelezen dat hij behoorlijk vervelend en handtastelijk werd naar serveersters toe als ie weer eens bezopen op een terras zat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Haha Federer is geen glamour boy. Hij is een oerdegelijke Zwitser die gewoon een normaal leven wil.
Heb je de vrouw van Cannavaro wel eens gezien? Dat verwacht je ook niet maar hij ziet zn vriendin ook als een soort moeder.
Zonde dat hij zo saai is geworden, maar hij is een geschikte vent. Ik waardeer hem als persoon meer dan Sampras.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Vroegah was Fed goed gek hoor. Smeet zn racket elke wedstrijd aan diggelen. heb ook verhalen gelezen dat hij behoorlijk vervelend en handtastelijk werd naar serveersters toe als ie weer eens bezopen op een terras zat.
Alstu, handschudden en boeken dicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:14 schreef PierreBetfair het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, en worden slelselmatig boven water gehaald, in onzekere tijden.quote:
Zo is het. Ik ben totaal niet van de head to head statistieken. Je koopt er niks voor als je ermee bezig bent als verliezer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, en worden slelselmatig boven water gehaald, in onzekere tijden.
Was gisteren al bekend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik lees net in de Telegraaf dat Federer zich op het laatste moment voor Halle heeft afgemeld, was dat hier al bekend?
Excuus dan maar.quote:
Lijkt mij ook dat de nederlaag van zondag niet in zijn koude (gesponsorde) kleren gaat zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef tja77 het volgende:
Hij claimt dat het aan zijn lies ligt, maar misschien wil hij gewoon een weekje rust.
Getverdemme, dat ziet er echt niet uit! Is dat hem echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Lagrinta het volgende:
Kijk Kafelnikov a la Ronaldo No. 9
[ afbeelding ]
Toch mooi man. Wat nou conditie.
Wel sneu voor de mensen die een kaartje voor Fed hebben gekocht. Als toernooidirekteur had ik het verzwegen en Andrew Cobb op laten draven. Als ie een goeie dag heeft, heeft niemand het in de gaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef tja77 het volgende:
Hij claimt dat het aan zijn lies ligt, maar misschien wil hij gewoon een weekje rust.
Ik zou gedacht hebben dat ie ala Kafelnikov wat pondjes kilo's zou aan zijn gekomen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wel sneu voor de mensen die een kaartje voor Fed hebben gekocht. Als toernooidirekteur had ik het verzwegen en Andrew Cobb op laten draven. Als ie een goeie dag heeft, heeft niemand het in de gaten.
[ afbeelding ]
wtf, dat is best engquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wel sneu voor de mensen die een kaartje voor Fed hebben gekocht. Als toernooidirekteur had ik het verzwegen en Andrew Cobb op laten draven. Als ie een goeie dag heeft, heeft niemand het in de gaten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |