2 miljoen voor schone weinig? mocht je 2 miljoen kunnen vangen, meteen doen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik weinig.
En geen verstandige stap.

quote:N.E.C.-aanvaller Rick ten Voorde wordt komend seizoen verhuurd aan RKC Waalwijk. In verband met de ontwikkeling van de talentvolle speler acht N.E.C. het beter dat hij speelminuten gaat maken in de Eredivisie.
Technisch directeur Carlos Aalbers: " Onlangs hebben we het contract van Rick ten Voorde verlengd, waarbij een duidelijke afspraak is gemaakt. Indien Rick niet direct voor een basisplaats bij N.E.C. in aanmerking zou komen, mag hij verhuurd worden. Ondanks het feit dat we zelf niet breed in de aanvallers zitten, is het ook onze verantwoordelijkheid om de ontwikkeling van de speler niet te stagneren en hiermee komen we onze afspraken na. We hopen na dit seizoen een nog betere speler terug te krijgen, waarbij nu automatisch zijn contract met één jaar wordt verlengd tot 2014, aldus Aalbers."

Hmm..quote:

Pff, daar gaat je enigste linksback.twitter:BasvVeenendaal twitterde op woensdag 27-07-2011 om 21:23:18Amieux heeft mogelijk een kuitbeenbreuk opgelopen na schop van Spanjaarden. #NEC reageer retweet

Dat dus: we zijn Bjorn al kwijt, en met Ricky ook zijn enige echte vervanger als centrumspits. Er moet nu dringend wat gebeuren, over anderhalve week gaat het balletje weer rollen!quote:

Carlos heeft gezegd dat ze alleen goede banden hebben met City, maar geen officieel samenwerkingsverband. Toch hoopt Carlos dat er meer spelers komen. En Mendes zou een goede zijn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat eerdere bericht over Man City lijkt iig te kloppen gezien de trial van Ibrahim. Maar ze schijnen met meerdere City-spelers bezig te zijn. Ook wordt Mendes da Silva genoemd, die terug naar Nederland wil.
Normaal ben ik niet zo van die wilde geruchten, maar ze lijken nu te komen van iemand die het vaak bij het rechte eind heeft.

Daarnaast is het ook op de lange termijn niet goed om ten Voorde, toch een jonge jongen met potentie, zo los te laten. Die kon in principe een melkkoe voor NEC worden en veel geld opbrengen vanwege zijn leeftijd. Nu is met de verhuur een huurscenario met een karige koopsom een waarschijnlijker toekomstbeeld voor Rick.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dus: we zijn Bjorn al kwijt, en met Ricky ook zijn enige echte vervanger als centrumspits. Er moet nu dringend wat gebeuren, over anderhalve week gaat het balletje weer rollen!

Geen idee. Bjorn had na 9 minuten al gescoordquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:01 schreef Mark het volgende:
Een trainer kroonprins noemen is meestal het begin van het einde![]()
Maar waar blijft die centrumspits nou???

Das wel heel veel, bijna net zo veel als Stekelenburg toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Nimma024 het volgende:
Dat vind ik niet de hoofdprijs. Begin maar met 5 of 6 miljoen. Je hoeft em niet kwijt, alleen als er een geweldig bod op tafel komt.

Wie? velthuizen 29? volgens vi 24quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef Nimma024 het volgende:
Die is al bijna 29 jaar, wilde weg en had nog maar één jaar contract. Vooral dat laatste weegt zwaar.

Amenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Nimma024 het volgende:
Dat vind ik niet de hoofdprijs. Begin maar met 5 of 6 miljoen. Je hoeft em niet kwijt, alleen als er een geweldig bod op tafel komt.

Ik snap niet wat mensen altijd tegen een proefspeler hebben. Spelers zijn (nagenoeg) gratis, waardoor de spreuk, 'niet geschoten is altijd mis', opgaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef Nimma024 het volgende:
Rugnummer 50. Ben benieuwd of dit de eerste succesvolle proefperiode wordt van de laatste vijf jaar?
2 miljoen te weinig voor een speler, met 1 jaar contract? Bovendien is Schone een speler die geen denderend seizoen heeft gedraaid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik weinig.
En geen verstandige stap.

Je leest alleen feiten, geen mening. Ik zie het nut van proefspelers in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik snap niet wat mensen altijd tegen een proefspeler hebben. Spelers zijn (nagenoeg) gratis, waardoor de spreuk, 'niet geschoten is altijd mis', opgaat.
Wil je er ook nog aan herinneren dat Zimling gekomen was als proefspeler.

quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe, je reageert nu op berichten van een week terug he?

Mooi bedrag maar naar mijns inziens ongeveer 500.000 te weinig. Voor minder moet je Jasper niet laten gaan als je kijkt naar zijn potentie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Volgens The Sun heeft Swansea ¤ 1.147.513,- geboden voor Cillessen.
Omgerekend £1.000.000 Engelse pond.

Die zijn allemaal weg (volgens mij), aangezien die van Nike waren en we dit seizoen met kleding van jako spelen. Ik denk dat het laatste restant met de opendag is verkocht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef WJE11 het volgende:
Even iets heel anders. Maar weet iemand of ze misschien nog bij de Fanshop shirts van vorig seizoen verkopen? Of zijn die er allemaal uit.. Webshop ligt er op 't moment uit..

Ah, en BNNquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef Mark het volgende:
Curacao was ook uniek. En het originele Jiba-shirt helemaal

Begrijp ook niet dat hij daar op de bank gaat zitten. Als ie nou gewoon nog 1 of 2 jaar wacht kan hij misschien wel eerste keeper van Ajax worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Tja ik weet niet wat ik er van moet denken. Als ze 3 a 4 miljoen ophoesten, dan ben ik geneigd te zeggen dat hij moet vertrekken. NEC is dan het komende jaar uit de financiële zorgen en zal in november uit categorie 1 komen. Alleen is het jammer dat een jongen uit de streek zo snel onze club zal verlaten.

quote:Omdat een transfer uitbleef, begint Lasse Schøne zaterdagavond aan de Eredivisie in dienst van NEC. Toch houdt de Deen wat betreft een mogelijk vertrek een slag om de arm.
'Ach, zoiets valt nooit uit te sluiten', zegt de Deen tegen Voetbal International. Dat hij onder trainer Alex Pastoor een plaats in de spits heeft toegewezen gekregen, ziet de middenvelder niet als reden de club te verlaten. 'Het is anders, maar het bevalt goed. Met het snelle positiespel dat we nu spelen, kan ik daar veel van mezelf in kwijt.'
Schøne werd veelvuldig aan Feyenoord gekoppeld, maar op dit moment heeft de de club uit Rotterdam-Zuid het vizier nog gericht op Lex Immers van ADO Den Haag.
'Je moet er ook niet te veel op wachten. Het is net als met verkering', verduidelijkt Schøne. 'Als je gaat zoeken, vind je niets. Maar als je stilzit, en afwacht, kan er zo iets interessants langskomen. De wereld kan er morgen heel anders uitzien.'

Ik zag het ook:quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef LDS het volgende:
En er komen ook geruchten dat er nog een spits van City komt. Harry Bunn is zijn naam.
We moeten de kunsten van Ibrahim nog zien, maar City is een goed kinderdagverblijf geweest voor ze, vermoed ik.quote:Harry Bunn speelt voor de rest van het seizoen voor NEC. De 19-jarige spits van Manchester City is daarmee de tweede speler die door de club aan NEC wordt verhuurd, eerder werd Abdi Ibrahim al verhuurd aan de club uit Nijmegen.
Bunn zal de nieuwe spits van NEC worden, eerder stond Lasse Schöne op deze positie maar dit pakte niet goed uit. Bunn is zelf erg blij met de tijdelijke overstap naar NEC: "NEC is een hele warme club, heel erg hecht. Ik ben blij dat ik in Nederland mag spelen," zegt Bunn zelf.

Oh, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik inderdaad doelde op het feit dat ik de geruchten (zoals het bericht van LDS dat ik quote) ook had gezien. Uiteraard blijft het niets, ik had evenwel de wiki-link van manchester city academy kunnen overnemen waar het ook op staat, maar zolang hij nog geen rood-zwart-groen shirt aanheeft, is niets zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat bericht pluk je van Transferboulevard. Daar staat voornamelijk onzin op. Niet serieus nemen dus.

Ja precies, vond het wel zeer opvallend dat de Engelse Wikipagina van City en NEC aangeeft dat ie komt. Maar inderdaad, totdat hij geen shirt aanheeft is er niets zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik inderdaad doelde op het feit dat ik de geruchten (zoals het bericht van LDS dat ik quote) ook had gezien. Uiteraard blijft het niets, ik had evenwel de wiki-link van manchester city academy kunnen overnemen waar het ook op staat, maar zolang hij nog geen rood-zwart-groen shirt aanheeft, is niets zeker

Ja, ik zat er ook aan te denken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:33 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja precies, vond het wel zeer opvallend dat de Engelse Wikipagina van City en NEC aangeeft dat ie komt. Maar inderdaad, totdat hij geen shirt aanheeft is er niets zeker.
Wel raar dat er twee (mogelijke) jeugdige aanvallende versterkingen zijn, en Ten Voorde verhuurd wordt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |