"Als ik toch weg zou gaan, moet NEC er ook beter van worden", zegt hij.quote:
9 miljoenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
"Als ik toch weg zou gaan, moet NEC er ook beter van worden", zegt hij.
Kortom: Als Genk van die 9 miljoen er 5 aan NEC biedt, is ie weg?
Ik lees het nu. 9 milj. voor een speler van net 19.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die ze van Chelsea hebben gekregen voor die keeper.
Hopelijk wordt de beslissing snel genomen en dat het niet afhankelijk is van een transferdeal. Als dit geouwehoer nog langer gaat duren ziet de toekomst van eniesee er somber uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Als Cillissen weg gaat en je pakt flink wat miljoenen, dan is het jammer, maar wel goed voor de club. Dan komen we in november uit categorie 1, en gaat VVD akkoord met plannen voor de TIP.
Ach ja, je geeft mensen die werken weer iets meer tijd. 18.45 op woensdag was ook niet ideaal!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:05 schreef Mark het volgende:
NEC - Excelsior verzet van woensdag 17 naar maandag 15 augustus (20:00).
Wat een planning.....
Dat zou niet verkeerd zijn!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC zou bezig zijn met een soort van samenwerkingsverband met Man City. Aldus iemand op het supportersforum die normaal gesproken geen onzin uitkraamt..
Haha ach ja, als ie bij MC speelt moet het toch wel redelijk zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Kruitdampje het volgende:
NEC verwelkomt deze week Abdisalam Ibrahim. De twintigjarige middenvelder van Manchester City krijgt de kans zich te bewijzen in Nijmegen.
Ibrahim verhuisde in 2007 van Flejhamar naar Manchester met in zijn achterhoofd de Premier League. Maar het bleef bij één wedstrijd in de hoofdmacht van The Citizens, in februari 2010 tegen Liverpool.
De in Somalië geboren Noorse jeugdinternational speelde afgelopen seizoen in het Championship op huurbasis voor Scunthorpe United.
Mocht dit niks worden, het schijnt dat ene balotelli z'n krediet heeft verspeeld bij de trainer, kan een leuke aanwinst zijn voor ons.
Daar zijn erkende probleemgevallen als John, Bouaouzan en El Kabir maar klein grut bijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Kruitdampje het volgende:
Mocht dit niks worden, het schijnt dat ene balotelli z'n krediet heeft verspeeld bij de trainer, kan een leuke aanwinst zijn voor ons.
Over het algemeen wel goede ervaring met spelers uit de Premier League.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef Nimma024 het volgende:
Rugnummer 50. Ben benieuwd of dit de eerste succesvolle proefperiode wordt van de laatste vijf jaar?
Was dat niet zo'n Ronaldo-achtige nicht?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Mark het volgende:
Chris Eagles was niet echt een openbaring
Hoop op een goede centrumspits....
Dat vind ik weinig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lees nu overal dat Schöne waarschijnlijk voor 2 mln naar een Griekse club verkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |