quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
2009.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft wel in 1 jaar RG en Wim gewonnen hoor Roelfs
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef DeMessias het volgende:
Oh, had ook als TT kunnen zetten: Babydons vs Smooth Gentleman (Gilette)
Gewonnen zelfs.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef truedestiny het volgende:
Djoko had het beter gedaan tegen Nadal.
Zelf vind ik dat dan weer een beetje onsportief. Als de tegenstander een goede prestatie levert, mag je daar best voor klappen, ook al ben je geen fanquote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef moonwalker27 het volgende:
Wel mooi om als fed fan de reacties vh publiek te zien, er wordt bijna niet geklapt voor nadal...
quote:
Dat de matchup voor Nadal met Djoko slechter is dan met Fed.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Eenskijken het volgende:
maar federer is beter dan djoko.. dus wat is je punt
Dat Djoko het beter had gedaan tegen Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Eenskijken het volgende:
Djoko heeft mentaal het voordeel tegen Nadal zoals Nadal dat nu tegen Federer heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Eenskijken het volgende:
Wat denk je?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Wat zat er nou op die pizza van degene die een pizza had besteld?
Dat match-ups alles zijn in het tennis!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Eenskijken het volgende:
Dit jaar niet hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Eenskijken het volgende:
Geen idee.quote:
ben ik ook wel met je eens hoor, maar het spel van nadal spreekt de mensen denk toch een stuk minder aan. Heb het zelf ook meegemaakt in Ahoy, tsonga werd aangemoedigd, nadal totaal nietquote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat dan weer een beetje onsportief. Als de tegenstander een goede prestatie levert, mag je daar best voor klappen, ook al ben je geen fan
ik concludeer dat deze zin niet begrijpbaar voor me isquote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef Eenskijken het volgende:
dus dan concludeer ik dat de beste tennisser niet bestaat. iedereen wint van iemand die zelf weer van iemand anders wint die niet van de eerste kan winnen.
Daarom wordt er ook gekeken naar de prestaties op de belangrijkste toernooien om te bepalen wie de beste is en niet naar de H2H's.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef Eenskijken het volgende:
dus dan concludeer ik dat de beste tennisser niet bestaat. iedereen wint van iemand die zelf weer van iemand anders wint die niet van de eerste kan winnen.
Ja, dat snap ik wel. Het is ook minder 'publieksvriendelijk', het spel van Nadalquote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
ben ik ook wel met je eens hoor, maar het spel van nadal spreekt de mensen denk toch een stuk minder aan. Heb het zelf ook meegemaakt in Ahoy, tsonga werd aangemoedigd, nadal totaal niet
De directrice van Vogue /fashion mode offquote:
Ik moest het ook googlen, ze was al de derde ofzo die het zeiquote:
Hij houdt wel van bananen ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij zou Nadal dit zelfs winnen als ze zouden spelen met een banaan in plaats van een tennisbal.
Wat wil je van een aap?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij zou Nadal dit zelfs winnen als ze zouden spelen met een banaan in plaats van een tennisbal.
idd, ik vergelijk het altijd met voetbal. Bv Barcelona tegen Real madrid, aanvallend tegen counteren. Zelfde met fed tegen nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Het is ook minder 'publieksvriendelijk', het spel van Nadal
En zo kom je aan >1200 postsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij zijn het geen lettertjes maar gewoon vierkante stippen ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Nautilus. het volgende:
Wat draagt Nadal een vaag T-shirt, trouwens? Die lettertjes op zijn rug.
Pffffff, vrouwenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De directrice van Vogue /fashion mode off
Moet je even aan Anna Wintour vragen. Die schijnt daar verstand van te hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Nautilus. het volgende:
Wat draagt Nadal een vaag T-shirt, trouwens? Die lettertjes op zijn rug.
Woops, ik hoopte dat die erdoorheen zou glippen.quote:
Ah ja, ik zie het nu ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het geen lettertjes maar gewoon vierkante stippen ofzo.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Moet je even aan Anna Wintour vragen. Die schijnt daar verstand van te hebben.
vierkante stippenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het geen lettertjes maar gewoon vierkante stippen ofzo.
Was een grap. Stippen zijn rond.quote:
The September Issue is best een interessante documentaire.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Pffffff, vrouwen
[..]
Moet je even aan Anna Wintour vragen. Die schijnt daar verstand van te hebben.
quote:
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Susi het volgende:
[..]
The September Issue is best een interessante documentaire.
Ze staat het overigens wel toe dat Federer wederom in dezelfde kleren speelt.
Ik denk dat Nike net iets meer invloed op z'n fashion sense heeft dan Anna Wintour...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja idd kan ik beamen, erg interessant hoe dat allemaal werktquote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ook Nike heeft meer shirtjes in de collectiequote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik denk dat Nike net iets meer invloed op z'n fashion sense heeft dan Anna Wintour...
Siemerinkquote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef theSummoner het volgende:
Het commentaar valt me trouwens alleszins mee op de NOS. Is dat Siemerink die ook echt de wedstrijd analyseert in plaats van ons constant op de hoogte te stellen van de gedachten van de spelers?
De kleur van het najaar wordt paarsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd kan ik beamen, erg interessant hoe dat allemaal werkt
De keuze was of deze polo of een shirt met rare stippen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar ook Nike heeft meer shirtjes in de collectie
Nee daar gaat het niet overquote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De kleur van het najaar wordt paars! Tadaa, money in the bank!
Kun je dat beamen? Dit is geen Star Wars hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd kan ik beamen, erg interessant hoe dat allemaal werkt
vierkante?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De keuze was of deze polo of een shirt met rare stippen.
Nee, ronde.quote:
Het feit dat ik nu over Anna Wintour en mode zit te posten zegt genoeg over mijn interesse in deze wedstrijdquote:Op zondag 5 juni 2011 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet over
Plus modebladen dicteren al lang de mode niet meer.
be·amen -aamde, h -aamd 1 instemmen met 2 de juistheid bevestigen vanquote:Op zondag 5 juni 2011 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je dat beamen? Dit is geen Star Wars hoor.
0-30 op de service van Fed.
Een naakt fotoshoot van Adriana Lima of Candice Swanepoel is pas echt interessant!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Meen je dat nou joh.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:08 schreef theSummoner het volgende:
[..]
be·amen -aamde, h -aamd 1 instemmen met 2 de juistheid bevestigen van
No offense taken.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:09 schreef truedestiny het volgende:
WAT EEN FUCKING DRAMA
sorry voor mn geschreeuw.
Je kunt beter geen hoofdletters gebruiken op internet. Dan lijkt het alsof je schreeuwt. Veel mensen vinden dat niet prettig.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:09 schreef truedestiny het volgende:
WAT EEN FUCKING DRAMA
sorry voor mn geschreeuw.
iro·nie de; v bedekte spot, doordat men het tegenovergestelde zegt van wat bedoeld wordtquote:Op zondag 5 juni 2011 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat nou joh.
Wat geeft Fed zijn service hier vreselijk makkelijk weg zeg. Alsof hij gewoon van die baan af wil. Nja, kan ik gewoon om 18.30 uur eten.
Ik heb de frietpan al aangezetquote:Op zondag 5 juni 2011 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat nou joh.
Wat geeft Fed zijn service hier vreselijk makkelijk weg zeg. Alsof hij gewoon van die baan af wil. Nja, kan ik gewoon om 18.30 uur eten.
When I read words in Caps Lock, I hear a shouting voice in my headquote:Op zondag 5 juni 2011 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt beter geen hoofdletters gebruiken op internet. Dan lijkt het alsof je schreeuwt. Veel mensen vinden dat niet prettig.
Dat van mij was ook weer een grap, dus ik weer niet wie de grap echt maakte.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:10 schreef theSummoner het volgende:
[..]
iro·nie de; v bedekte spot, doordat men het tegenovergestelde zegt van wat bedoeld wordt
Mag ik mee-eten?quote:
Schitterende opmerking dit.quote:
Dubbele ironiequote:Op zondag 5 juni 2011 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat van mij was ook weer een grap, dus ik weer niet wie de grap echt maakte.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Zometeen weer break Nadal en dan mag ie het ook meteen uitserveren.
20/29quote:Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoorde ik goed dat Federer bij 20 van zijn 26 netaanvallen succesvol was? Had hij wel vaker mogen doen dan.
1lob de; v(m) -ben (anat) orgaangedeelte met een afgeronde vorm; kwabquote:Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Nober het volgende:
Vróéger (twee dagen geleden) haalde Nadal nog wel eens een lopbal, vandaag zit het er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Da's weer minder bijzonder.quote:
Nadal heeft nog geen volley gehaald, snap er geen zak van!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoorde ik goed dat Federer bij 20 van zijn 26 netaanvallen succesvol was? Had hij wel vaker mogen doen dan.
Dat is wat de NOS denkt dat er gaat gebeurenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:16 schreef DeMessias het volgende:
Nu breaken in dit game en voor de totale ommekeer zorgen!
Die hebben er gelukkig geen kijk op.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Dat is wat de NOS denkt dat er gaat gebeuren
voor de 20e keer...![]()
Nee. Tactische afwisseling. De laatste paar dropshots werkten ineens. Waarom dus niet nog een keer. Alleen de lob had beter gemoeten.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Nautilus. het volgende:
Weer zo'n zenuwachtig dropshot van Federer. Zwaktebod.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Tactische afwisseling. De laatste paar dropshots werkten ineens. Waarom dus niet nog een keer. Alleen de lob had beter gemoeten.
Jij doet het NOS commentaar?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
30-0 Nadal. Als Nadal deze game wint, moet Federer in de volgende game serveren om in de wedstrijd te blijven.
Dat zeg de NOS ookquote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
30-0 Nadal. Als Nadal deze game wint, moet Federer in de volgende game serveren om in de wedstrijd te blijven.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nee.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat was er niet goed aan wat ik schreef?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef TheGeneral het volgende:
"Het is gravel. Hele andere ondergrond als gras"
![]()
![]()
Correcte constatering, nochtans.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef TheGeneral het volgende:
"Het is gravel. Hele andere ondergrond als gras"
![]()
![]()
Psssttt..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Had ik toch maar ergens anders mijn geld op in moeten zettenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Salamando het volgende:
Belchinees, Federer heeft zijn wedstrijd verkocht.
Het was enorm waar, het was tegelijkertijd ook een klein beetje een open deur...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was er niet goed aan wat ik schreef?
quote:
Niksquote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was er niet goed aan wat ik schreef?
Insert Schiavone - man grap.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef BobW het volgende:
Gisteren had Siemerink ook al een fantastische grap![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Als Nadal deze game wint, is het dan afgelopen?
jaquote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Best of 5 he, Nadal heeft er dan pas 3.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Federer-Fan zegt van wel!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Nee dan komt er nog een herkansing voor fed omdat de 1e set vervalt.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Nee, die Fransen gaan door tot Federer wint.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Hoezo, zit je verplicht te kijken bij opa en oma?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Ja, deze delen staan vol met open deuren: "Slechte smash", "goeie lob", "Wat een kansloze bal", "Nadal geeft dit niet meer weg", "Federer slaat te veel UE's".quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Het was enorm waar, het was tegelijkertijd ook een klein beetje een open deur...
Oke, dan komt er dus sowieso nog een set.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Best of 5 he, Nadal heeft er dan pas 3.
Lees je zin nog eensquote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Best of 5 he, Nadal heeft er dan pas 3.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Niox het volgende:
[..]
Nee, die Fransen gaan door tot Federer wint.
Van jouw toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, deze delen staan vol met open deuren: "Slechte smash", "goeie lob", "Wat een kansloze bal", "Nadal geeft dit niet meer weg", "Federer slaat te veel UE's".
Dat is wel een open deur intrappen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, deze delen staan vol met open deuren: "Slechte smash", "goeie lob", "Wat een kansloze bal", "Nadal geeft dit niet meer weg", "Federer slaat te veel UE's".
Nee....quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, dan komt er dus sowieso nog een set.
Voornamelijk wel ja. Daar kan ik me tenminste geen buil aan vallen.quote:
Volgende keer doen ze het misschien op papier afquote:Op zondag 5 juni 2011 18:24 schreef BobW het volgende:
Drie lange sets, maar uiteindelijk wint steeds dezelfde
En dan je service inleveren.quote:
I hate to be the bringer of bad newsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Twee games verschil, geen tiebreak... dat weten we heus wel!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal deze game wint…
Edit: Ach laat ook maar.
Ik durf 'm niet aan.quote:
Hij heeft de set nog niet hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef DeMessias het volgende:
7-5 7-6 5-7 en op weg naar 1 van de spannendste finales uit de geschiedenis?
Ik hoop het!
Die finale van een paar jaar terug op Wimbledon, die was pas spannendquote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik hoop het!
Ik ook, absoluut.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik hoop het!
Bedanktquote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan jullie melden dat Federer nu kan gaan serveren voor de derde set.
2008 en 2009.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Die finale van een paar jaar terug op Wimbledon, die was pas spannend
Anytime.quote:
Oh, ik dacht dat dat alleen over het tweede deel ging. Aanvaard mijn nederige, doch oprechte excuses!quote:
Klootjesvolk.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef truedestiny het volgende:
Publiek gaat los op een misschot van Nadal.
Ach, die mensen willen gewoon een echte finale zienquote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef Nautilus. het volgende:
Mwah, ik vind het niet echt fair om te juichen als iemand tegen de netband slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |