Aldus Koeiquote:Goedemorgen!
Eerste stapjes in LA gezet gisteren en ik heb de Hollywood-letters al gespot! Verder is het maar een grauwe stad eigenlijk. Veel betonblokken, kale palmbomen en in de wijk waar wij zitten vooral heel veel zuid Amerikanen en aziaten. Ik was gisteren met eend naar de supermarkt en we hebben onze ogen uitgekeken wat ze allemaal hadden, en ook over de prijzen. 8 liter frisdrank voor 2 euro, maar tegelijkertijd kost een gewone zak chips 3 euro. En heel veel gelatine-toetjes in alle mogelijke kleuren en kleurcombinaties. Alleen een beetje jammer dat alle koek ook heel duur is. Ik had me voorgenomen om heel veel Oreo-koekjes te gaan eten hier, omdat die in Nederland zo duur zijn, maar hier zijn ze nog duurder, en dan heb ik nog niet eens de Oreo met een chocolade-laagje er omheen! Maar goed, vanmiddag even kijken of we ook ergens een niet Spaanse supermarkt kunnen spotten!
Elke dag fappen voor AQ dusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
Wie gaan er allemaal de Pu en GK items kijken over de E3?
GK wordt vet met veel items vanaf de beurs en elke dag een E3 journaal met Skate en JJ
Elke dag 2 GK items denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Elke dag fappen voor AQ dus
[ afbeelding ]
Dan heeft ie wel een vrije lange pielemusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn naam is Badboy Nova en ik Fap op Koei in LA!
Hij is een neger he!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een vrije lange pielemus
its a black thingquote:
quote:
faalhaasquote:
Nope!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
faalhaas, wil je ook een demo-play op je games zoals bij nintendo games ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope!
Vind het gewoon niet meer van deze tijd!
dus alles moet maar even makkelijk zijn, zonder af en toe ff een tandje harder te moeten werken ?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedoel echt van:
Dat je in een aparte opgesloten ruimte komt en dan de patronen van die eindbaas moet leren ofzo. Dat is zo lame
Heeft nix met moeilijk of makkelijk te maken. En het gaat me ook niet echt om ''eindbazen'' opzich. Alleen diegene waar je opgesloten bent en dan een bepaalde reeks afwerkt. Dat je kunt schieten als een gek maar alleen schade doet als die op een bepaalde manier staat ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 22:04 schreef DJ_ het volgende:
[..], wat is dat nou voor redenering.
[..]
dus alles moet maar even makkelijk zijn, zonder af en toe ff een tandje harder te moeten werken ?
boss fights zijn juist cool omdat dat vaak gevechten in epische stijl is.
jij zou dus een shadow of the collosus zonder giants willen zien ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft nix met moeilijk of makkelijk te maken. En het gaat me ook niet echt om ''eindbazen'' opzich. Alleen diegene waar je opgesloten bent en dan een bepaalde reeks afwerkt. Dat je kunt schieten als een gek maar alleen schade doet als die op een bepaalde manier staat ofzo![]()
Goed voorbeeld is dat Alpha Protocol dat is gewoon best tof en kunt het op verschillende manier spelen maar bij een eindbaas kom je in een kleine ruimte en ben je fucked en wordt het ineens zo'n oud eindbaas gevechtje
dat is juist tof, dan faal je eerste 10 keer ( bijwijze van spreken ) voor je door hebt waneer je wat moet doen. en anders is het gewoon een standaard mannetje met iets meer HP waarbij je het gewoon overleeft als je maar genoeg potions of wat da ook hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedoel echt van:
Dat je in een aparte opgesloten ruimte komt en dan de patronen van die eindbaas moet leren ofzo. Dat is zo lame
Jij mag dat ook vinden DJ :p. Maar ik haat het.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
dat is juist tof, dan faal je eerste 10 keer ( bijwijze van spreken ) voor je door hebt waneer je wat moet doen. en anders is het gewoon een standaard mannetje met iets meer HP waarbij je het gewoon overleeft als je maar genoeg potions of wat da ook hebt.
Wacht, je had een bruiloft in Frankijkquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Bruiloft in Frankrijk was een beetje suf, maar vooral kut dat de moeder van de bruidegom (mijn aangetrouwde tante) een epileptische aanval kreeg (geen voorhistorie), bijna een hartaanval had en is weggedragen door ambulancemederwerkers....
Ik denk het niet, waren geen andere Nederlanders voor zover ik weet, vooral veel familiequote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht, je had een bruiloft in Frankijkik kwam namelijk afgelopen week in een winkel een studiegenootje tegen die een overhemd aan het kopen was voor haar vriend omdat ze een bruiloft te vieren hadden in frankrijk...
toeval?
Dus het is wel toevalquote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk het niet, waren geen andere Nederlanders voor zover ik weet, vooral veel familie
quote:
quote:
Haha lolquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Bruiloft in Frankrijk was een beetje suf, maar vooral kut dat de moeder van de bruidegom (mijn aangetrouwde tante) een epileptische aanval kreeg (geen voorhistorie), bijna een hartaanval had en is weggedragen door ambulancemederwerkers....
In het begin is het moeilijk Rossdale maar het wordt steeds makkelijkerquote:
Lekker, beterschap Tainquote:Op maandag 6 juni 2011 08:36 schreef Tain het volgende:
Wat een kutweekend. Zaterdag bij de huisartsenpost gezeten vanwege een flinke benauwdheid en ik heb nu 2 inhalers meegekregen en mag binnenkort een afspraak maken voor een longfunctie onderzoek in het ziekenhuis. Gaat weer erg lekker zo, maar mijn nek is gelukkig aan het verbeteren...
Damn, is me dat even kut.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Daar moet je ook voor buiten komen en contact hebben met andere mensen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de laatste 10 jaar nog geen verkoudheidje gehad
Over een kwartier kunnen wij hier over vandaag spreken. Nu dus nog morgen. Echt opletten doe je ook al nietquote:Op maandag 6 juni 2011 08:43 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer beginnen de persconferenties is dat vandaag al?
Je bent gewoon een aanstellerquote:Op maandag 6 juni 2011 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet je ook voor buiten komen en contact hebben met andere mensen.
Ik let sowieso niet op jouw stukjes want je wist niet eens wat een xbox 360 slim was ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een kwartier kunnen wij hier over vandaag spreken. Nu dus nog morgen. Echt opletten doe je ook al niet
Ah, heb ik je xbox hart doodgemaakt? Oh ja, die zwaar verbeterd versie met vijfendertig cores volgens jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik let sowieso niet op jouw stukjes want je wist niet eens wat een xbox 360 slim was ofzo
Ga fietsen dwaasquote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, heb ik je xbox hart doodgemaakt? Oh ja, die zwaar verbeterd versie met vijfendertig cores volgens jou.
Duh, ik neem aan dat je de geregistreerde domeinen van Dance Central 2 en Sports 2 al gezien hebt. Ik mag toch hopen dat ze met meer komenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
Die kerel moet gewoon binnen komen en zo een kleedje van de nieuwe xbox aftrekken die op tafel staat dat zou massive zijn![]()
![]()
Maar het zal wel allemaal Kinect zijn wat er is
je bent wel makkelijk op de kast te krijgen, dat moet ik je nageven, ik moest wel lachen vorige week (of wanneer was het)quote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga fietsen dwaas![]()
Als je maar uit de buurt blijft van die xbox persconferentie! Stuur Koei er maar heen ofzo.
Squeenixquote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Pheno gaat vast naar Square Enix voor alle wazige Japanse shizzle
FFXIII-2 en Tomb raider. Het valt nog mee dusquote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Pheno gaat vast naar Square Enix voor alle wazige Japanse shizzle
Jouw op de kast krijgen is altijd geinigquote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
Het was ook wel geinig maar ook weer niet Pheno![]()
Maar niet als je als een dwaas onzin kletstquote:Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jouw op de kast krijgen is altijd geinig
Voor 09:03 nog wel.quote:
Spuit 11 is ook wakkerquote:Op maandag 6 juni 2011 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die poster(?) van Skyrim op die flats is wel gruwelijk
Is geverfd, echt heel tof gedaan!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die poster(?) van Skyrim op die flats is wel gruwelijk
Serieus? Maar na de E3 wil je dat toch weg hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 09:20 schreef koei het volgende:
[..]
Is geverfd, echt heel tof gedaan!
Maar goed, bedtijd nu! En wel allemaal netjes op irc zijn tijdens de persconferentie van Microsoft natuurlijk! Met een beetje geluk zijn wij (muv Pheno) er dan ook!
in de VS... Voordat het in Europa komt is het waarschijnlijk 2030quote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef AQuila360 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nement-met-iptv.html
True dat loopt hier voor geen meter! Ik wil gewoon netflix op me 360 das al goed1quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
in de VS... Voordat het in Europa komt is het waarschijnlijk 2030
jup.. it sucks!quote:
Waarom dequote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef AQuila360 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nement-met-iptv.html
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:20 schreef koei het volgende:
[..]
Is geverfd, echt heel tof gedaan!
Maar goed, bedtijd nu! En wel allemaal netjes op irc zijn tijdens de persconferentie van Microsoft natuurlijk! Met een beetje geluk zijn wij (muv Pheno) er dan ook!
Hoe was je weekend?quote:
quote:
thuis werken galore!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
Weg met je weekend nu is het E3 week jongs
Hier een lieve haaiquote:
Wessiej waar ben jij overal aan het werk voor den E3?quote:
quote:
Baas Wquote:
Awesomequote:
Licht eens toe?quote:
Van woensdagavond tot gisterenavond met een groep vrienden gaan camperen in een bos, niet veel anders gedaan dan genieten, beetje bordspelletje spelen, lallen met een gitaar, chillen aan het strand en paintball.. Heerlijk.quote:
Ja had nog een dub nummer gepost voor jequote:
Oeh, waar!!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja had nog een dub nummer gepost voor je
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Van woensdagavond tot gisterenavond met een groep vrienden gaan camperen in een bos, niet veel anders gedaan dan genieten, beetje bordspelletje spelen, lallen met een gitaar, chillen aan het strand en paintball.. Heerlijk.
Was het ookquote:
Vandaag nog vrij, rest van de week hard werken. Beetje E3 volgen, verder geen plannen..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Mooi zo Poitieboi. En nu nog leuke plannen deze week?
Nice.. nice.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Vandaag nog vrij, rest van de week hard werken. Beetje E3 volgen, verder geen plannen..
Jij? Ook een fijn weekend gehad?
vorige topic, alleen nu ff te lam om terug te zoekenquote:
Lekker hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice.. nice.
Ja hoor. Prima.. Donderdag naar de Heideroosjes geweest. Vrijdag genikst, zaterdag Burgers' Zoo lastiggevallen en gisteren pyjamadagje gehad.
Ik zal eens zoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vorige topic, alleen nu ff te lam om terug te zoeken
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vorige topic, alleen nu ff te lam om terug te zoeken
Bammetjes kaas ftw!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Solique het volgende:
Nu eindelijk even rust, tijd om te lunchen![]()
stokbrood gezond met brie en kipfilet aan het eten.quote:
Dat klinkt ook goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
stokbrood gezond met brie en kipfilet aan het eten.
Was vergeten brood uit de vriezer te halen thuis
Vers uit het restaurant gehaald hierzo.quote:
Dank, zal zeker goed komen.quote:
Heb je een windje gelaten?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Heb je toevallig.. heel toevallig .. luciferstokjes bij de hand trouwens?
Nee, ik heb wat moeite met het openhouden van m'n ogen.quote:
Wel sate/borrel prikkersquote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Heb je toevallig.. heel toevallig .. luciferstokjes bij de hand trouwens?
Dat werkt ook.quote:
* Solique geeft prikkers aan kuuksquote:
yes sire !quote:Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze denk?
Kende em al maar fucking heerlijk!!
Thanks dude.quote:
Meer van dit soort nieuws!quote:
Heeft het iets te maken met die komkommer?quote:
Nieuws check ik al sinds jaar en dag op fok! Gamesquote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef Pheno het volgende:
En voor de rest kijk je toch naar GK, dus ook alvast veel plezier
Klopt, maar het is zo lastig videoschieten met maar 1 beschikbare plaats voor de NL-persquote:Op maandag 6 juni 2011 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nieuws check ik al sinds jaar en dag op fok! Games
Maar wat video items zijn altijd tof!
Wat eigenlijk wel jammer is. Ik bedoel, wie wil nu niet Pheno, wc-eend en Kn0x kunnen aanschouwen op het grote scherm.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar het is zo lastig videoschieten met maar 1 beschikbare plaats voor de NL-pers
Microsoft houdt van Nederland!
En laten we wel zijn, een goede video schieten is lastig, dus dan moet je ook in de FOK!crew een goede vrijwillger hebben met skillz en natuurlijk moet er apparatuur zijn. Not gonna happen very soon.
Waarom volg je me dan nog nietquote:Op maandag 6 juni 2011 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga checken:
- PU Items
- GK Items
- Nieuws op Fok! Games
- Jullie twitters
- persconferentie van MS
Daar heb je ook gelijk in dat is voor een Fok geen doen denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar het is zo lastig videoschieten met maar 1 beschikbare plaats voor de NL-pers
Microsoft houdt van Nederland!
En laten we wel zijn, een goede video schieten is lastig, dus dan moet je ook in de FOK!crew een goede vrijwillger hebben met skillz en natuurlijk moet er apparatuur zijn. Not gonna happen very soon.
Ik heb zelf geen twitterquote:
Broodjes IJSquote:Op maandag 6 juni 2011 15:48 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat ik een ander ontbijt moet scoren
Dat is lekker, je kunt op b.v. Sicilië een broodje met Italiaans ijs ertussen bestellen. Een soort puddingbroodje, maar dan anders!quote:
Oke cool!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is lekker, je kunt op b.v. Sicilië een broodje met Italiaans ijs ertussen bestellen. Een soort puddingbroodje, maar dan anders!
Nu heb ik hongerquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef wc-eend het volgende:
Hier kan je croissantjes kopen met een hamburger ertussen...
Ik ga mijn fantasie gebruiken en heb stragiatella! nah, even naar het gratis ontbijt hier rennen. Dan heb ik straks ontdooide broodjes als ik richting EA ga.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke cool!
Maar dat is dus niet zoals jij hebt een bevroren broodje
DAt lijkt me dus gewoon niet lekker he.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef wc-eend het volgende:
Hier kan je croissantjes kopen met een hamburger ertussen...
Ik ging toen in Amerika naar zo'n vreetschuur niet normaal meer leek wel een gymzaal met 300 man er in die aan het vreten waren voor 6 dollarquote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef wc-eend het volgende:
Hier verkoopt de mac ook gewoon 50 kipnuggets voor 7 euro ofzo...
Daarnaast is een kleine cola bij de subway 0,5 liter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Rossdale het volgende:
Fallen gefeliciteerd met Dirt 3Hij is wel tof hoor ! Had fallen laatst ook al niet een game gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw AQ ms hoertje, hoelaat begint die zooi van MS?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het is je vergeven koeitje!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef koei het volgende:
Even om de boel hier op te helderen, ik was ook rond 5 uur al wakker met dank aan mijn kamergenoten met een verneukt ritme die hele discussies gaan houden en bevoren appels gaan etenIk draai me alleen om die tijd nog even tig keer om voordat ik eruit ga!
Niet zeiken, je hebt vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef koei het volgende:
Even om de boel hier op te helderen, ik was ook rond 5 uur al wakker met dank aan mijn kamergenoten met een verneukt ritme die hele discussies gaan houden en bevoren appels gaan etenIk draai me alleen om die tijd nog even tig keer om voordat ik eruit ga!
Half 7 begint de persconferentiequote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel tof hoor ! Had fallen laatst ook al niet een game gewonnen?
Btw AQ ms hoertje, hoelaat begint die zooi van MS?
6u toch? Ik moet helaas werken, was het helemaal vergeten, maar ik kan hier de stream wel kijken, zal alleen af en toe wegmoeten als iemand weer een domme vraag heeft... Ga jij ook op IRC ross?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Half 7 begint de persconferentie
Zo snel naar huis, eten koken en dan achter de pc schuiven
Volgens mij is het toch 18:30. En IRC kan je doen door bovenin FOK op Chat te drukken en dan naar GAM te gaan (/join #GAM)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef AQuila360 het volgende:
Soms staat er 1800 en soms 1830
Ik zet het wel aan om 1800
Waarom zat ik niet in je koffer???quote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef koei het volgende:
Omdat jij een weekendje ergens in het bos zat en ik je niet kon vinden!quote:
Omdat ik een baas benquote:
Geldige redenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:50 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat jij een weekendje ergens in het bos zat en ik je niet kon vinden!
xbox.com?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef badboynova het volgende:
hoppa net op tijd thuis, nu nog een goeie stream van ms vinden.
Omdat ik een leven hebquote:
hihiquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
gvd! vriendin der fiets was kapot, dus weer halen op het station, nieuwe ketting halen, heb ik het GVD nog gemist!
Nja ben al aan het kijken, maar ik zag net dat het echt te veel naar de kinect kan op gaatquote:
Nja dat ligt toch ook aan jezelf? Als je games te duur vind of 2312313123131 x hetzelfde spel uitspeeltquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Morthill het volgende:
Microsoft, Xbox 360 gaat dus echt nog minder uren maken komend jaar. Nog even en mijn Wii verbruikt meer stroom.
Of dat er bijna geen leuke exclusives uit gaan komenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat ligt toch ook aan jezelf? Als je games te duur vind of 2312313123131 x hetzelfde spel uitspeelt
Er komt gewoon geen fuck meer uit voor die console en MS zet in op Kinect. Dat mensen tegenwoordig geen eisen meer stellen aan games anders dan dat het in je 360 moet passen ligt niet aan mijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat ligt toch ook aan jezelf? Als je games te duur vind of 2312313123131 x hetzelfde spel uitspeelt
Dat is een geheel ander verhaalquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Of dat er bijna geen leuke exclusives uit gaan komen
Nja maar er zijn toch nog zat games die je niet hebt gehad? Wel gelijk over te veel kinect zooi, maar goed ze willen waarschijnlijk de markt van Nintendo ook overnemen. Maar ik vertik het om op de PS3 te gaan gamen..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er komt gewoon geen fuck meer uit voor die console en MS zet in op Kinect. Dat mensen tegenwoordig geen eisen meer stellen aan games anders dan dat het in je 360 moet passen ligt niet aan mij
Er zijn bijzonder weinig games die ik nog niet heb gespeeld en wel wil spelen. Dat jij een hekel hebt aan de PS3 heb ik verder geen boodschap aanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is een geheel ander verhaal
[..]
Nja maar er zijn toch nog zat games die je niet hebt gehad? Wel gelijk over te veel kinect zooi, maar goed ze willen waarschijnlijk de markt van Nintendo ook overnemen. Maar ik vertik het om op de PS3 te gaan gamen..
Sesamstraat speciaal voor jouw AQquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
Het is nix nee maja ik moet nog zo veel games spelen dat het me weinig kan bommen!
Ik wou alleen een nieuwe xbox
Het gaat erom dat ik liever op de xbox game, en dat ik de PS3 dus juist niks vind.. Maar goed dat kinect gebeuren begint wel erg te wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn bijzonder weinig games die ik nog niet heb gespeeld en wel wil spelen. Dat jij een hekel hebt aan de PS3 heb ik verder geen boodschap aanik geef Sony gewoon mijn gegevens niet en heb er verder geen last van. Online gamen doe ik toch al niet. Op de PS3 komen tenminste nog toffe games dankzij Sony.
Al voorbij gekomen dan? Want volgens mij was toch al bekend dat ze hem niet lieten zien?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
Het is nix nee maja ik moet nog zo veel games spelen dat het me weinig kan bommen!
Ik wou alleen een nieuwe xbox
dat dusquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Morthill het volgende:
Het is de fucking E3, niet een kindershow Microsoft. Heb ik liggen slapen toen Nintendo de gamesdivisie van Microsoft overnam?
Ik game het liefst op het apparaat waar op dat moment de leukste spellen voor zijn en als ik dit zo zie dan is dat niet op de 360.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik liever op de xbox game, en dat ik de PS3 dus juist niks vind.. Maar goed dat kinect gebeuren begint wel erg te worden
Check, de PS-controller mag dan ondergeschikt zijn aan de 360-controller, zonder games zal me dat aan mijn zak roesten. Deze vakantie dan maar sparen voor PS3 of nieuwe PC.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik game het liefst op het apparaat waar op dat moment de leukste spellen voor zijn en als ik dit zo zie dan is dat niet op de 360.
True, al maak je het natuurlijk zelf zo leuk als je wilt, maar ik vind een PS3 gewoon niet fijn werken. Maar goed, al weer genoeg consolewars gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik game het liefst op het apparaat waar op dat moment de leukste spellen voor zijn en als ik dit zo zie dan is dat niet op de 360.
Daarom game ik het liefst op de pcquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, al maak je het natuurlijk zelf zo leuk als je wilt, maar ik vind een PS3 gewoon niet fijn werken. Maar goed, al weer genoeg consolewars gehad
Hehe, nja ik heb eergister Terraria gekocht, damn lang geleden dat ik zo intents met een spelletje bezig wasquote:
Ik hoop op een spel waar mijn pc een beetje moeite mee gaat krijgen...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Cliffy het volgende:
Ik denk dat ik ook maar moet sparen voor een PC
quote:Zoveel Kinect op de E3, ze kunnen het beter omdopen in K3 dit jaar, sluit ook beter aan ;-)
http://store.steampowered.com/app/105600/quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Komen jullie nog naar de chat das toffer?!
En Nick wat is Terraria?
link?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Komen jullie nog naar de chat das toffer?!
En Nick wat is Terraria?
Ik lag dubbel johquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Morthill het volgende:
Er moet een poll komen met de vraag wat je vond van de presentatie van MS:
-kut
-volkomen kut
-zo kut dat zelfs na 20 bier ik me er niet aan zou wagen
Drink je weer.quote:
Jij bent soms ver wegquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef badboynova het volgende:
Mooie vrouwen laten ons bier kopen.
Lelijke vrouwen doen ons veel bier laten drinken.
Kinect laat ons biden voor een dodelijke alcohol vergiftiging.
Ik kan er niks aan doen dat jij zo ver weg woont.quote:
Was geen klap aan!quote:
quote:
LOL!!!!quote:
Hihi die is funnyquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef badboynova het volgende:
"VideoGamesPlus_ VGP Video Games Plus
Hey Microsoft I'm holding up a finger SCAN IT!! I'll let Kinect figure out which one #E3"
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Rossdale het volgende:
Fallen gefeliciteerd met Dirt 3AWESOME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thanks...Yup, Killzone 3. (Promo disc).quote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel tof hoor ! Had fallen laatst ook al niet een game gewonnen?
Btw AQ ms hoertje, hoelaat begint die zooi van MS?He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Poit het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radi(...)nerosdubstepsymphony
Iemand een tip om m'n IP te faken??
http://jasper.jaklofsky.n(...)ederland-kijken.htmlquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Poit het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radi(...)nerosdubstepsymphony
Iemand een tip om m'n IP te faken??
Begin dan meteen aan Dirt 3quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Assassin’s Creed: Brotherhood
Borderlands --> heb ik dubbel
Dead Rising 2
Dead Space 2
DiRT 2
Dragon Age --> kut game
Dragon age 2
Fallout New Vegas
Homefront
Just Cause 2
Majin and the Forsaken Kingdom
Need for Speed: Hot Pursuit
Portal 2
Red Dead Redemption
Red Faction: Guerilla
The Elder Scrolls 4 Oblivion Shivering Isles
Mortal Kombat
FF wat games die ik nog moet hebben![]()
Fuck it DUS1
Nope!quote:
Legendaryquote:
Die filmpjes blijven enorm toffig!quote:
Het is Star Wars, filmpjes daarvan verkrachten is een kunstquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die filmpjes blijven enorm toffig!
QFT!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is Star Wars, filmpjes daarvan verkrachten is een kunst
geen Kinectquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
QFT!
Deze presentatie is ondanks NFS al zoveel beter dan die van MS
Thnx maar blijkbaar werkt de proxy nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://jasper.jaklofsky.n(...)ederland-kijken.html
Zoiets?
broek op enkels, checkquote:
checkquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Fallen het volgende:
damn wat ziet BF3 er goed uit.... en ik heb helemaal niks met de game... maar wow!
Mooie sneer was dat jaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef badboynova het volgende:
100% free, een grote dikke vinger voor activision met hun cod elite.
Dat tank gedeelte zag er nog vrij 'saai' uit vergeleken met de rest, maar het lijkt me zo tof wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Dayem dit ziet er zo tof uit, zeker als je dit vergelijkt met die uber boring trailer van MW3 tijdens de MS presentatie
ik speel nooit MP-shooters, maar BF3... ik ben verkochtquote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Battlefield 3
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat iedere serieuze gamer vol overgave voor BF3, alle bro-gamers blijven bij MW3...
Gaan we samen in een tank zitten, goede gesprekken hebben, fijne wijn drinken en n00bs afslachtenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik speel nooit MP-shooters, maar BF3... ik ben verkocht
i am in !quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gaan we samen in een tank zitten, goede gesprekken hebben, fijne wijn drinken en n00bs afslachten
Klinkt als een solide planquote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gaan we samen in een tank zitten, goede gesprekken hebben, fijne wijn drinken en n00bs afslachten
quote:Starting July 20, enjoy five consecutive weeks of the season’s most highly anticipated downloadable games, including:
“Toy Soldiers: Cold War” (Signal Studios/Microsoft Studios). Jump into the fray with playful ’80s combat action in “Toy Soldiers: Cold War.” Bring your favorite action toys to life and wage war against the red menace. Need backup? Call in a friend for co-op campaign action on the couch or over Xbox LIVE. Take a break from the main battle with Survival mode and playful minigames. When you beat your LIVE friends’ scores, they’ll be gunning to reclaim the top spot!
“Insanely Twisted Shadow Planet” (Fuelcell/Microsoft Studios). This side-scrolling, 2-D, action-adventure game takes players on a journey through the curious Shadow Planet worlds, unique environments filled with twisted life, surreal ecologies, hostile creatures and environmental hazards. Players explore the depths of several interconnected themed areas, fighting swarms of enemies, battling bosses, solving mind-bending puzzles and acquiring power-ups to unlock new parts of the map.
“Fruit Ninja Kinect” (Halfbrick/Microsoft Studios). The worldwide gaming phenomenon “Fruit Ninja” is now coming to Kinect for Xbox 360 in its juiciest form yet — YOU are the ninja! Your arms are now blades, and the battle against the world’s most delicious produce is just beginning. “Fruit Ninja Kinect” is an amazing evolution of the slice-em-up genre created by Halfbrick, utilizing next-generation precision power for the juiciest combat ever!
“Bastion” (Supergiant Games/Warner Bros. Interactive Entertainment). “Bastion” is an action role-playing experience that redefines storytelling in games, with a reactive narrator who marks your every move. Explore more than 40 lush hand-painted environments as you discover the secrets of the Calamity, a surreal catastrophe that shattered the world to pieces. Wield a huge arsenal of upgradeable weapons and battle savage beasts adapted to their new habitat. Finish the main story to unlock New Game Plus mode and continue your journey!
“From Dust” (Ubisoft Montpellier/Ubisoft). Discover a unique Modern God game in which nature is the star. “From Dust” is the latest original concept by Eric Chahi, visionary creator of “Another World.” Behold the beauty of a primitive world pulsing with life and face the might of nature. Beware the danger of a world that is constantly changing under your command. Control the destiny of a tribe struggling to survive and help it recover its ancestors’ lost powers. Immerse yourself in a world as exotically beautiful as it is dangerous. A universe where nature reclaims what is hers and you are your people’s only chance of survival.
Hoe heet het? Dan kan ik ermee spelen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |