Aldus Koeiquote:Goedemorgen!
Eerste stapjes in LA gezet gisteren en ik heb de Hollywood-letters al gespot! Verder is het maar een grauwe stad eigenlijk. Veel betonblokken, kale palmbomen en in de wijk waar wij zitten vooral heel veel zuid Amerikanen en aziaten. Ik was gisteren met eend naar de supermarkt en we hebben onze ogen uitgekeken wat ze allemaal hadden, en ook over de prijzen. 8 liter frisdrank voor 2 euro, maar tegelijkertijd kost een gewone zak chips 3 euro. En heel veel gelatine-toetjes in alle mogelijke kleuren en kleurcombinaties. Alleen een beetje jammer dat alle koek ook heel duur is. Ik had me voorgenomen om heel veel Oreo-koekjes te gaan eten hier, omdat die in Nederland zo duur zijn, maar hier zijn ze nog duurder, en dan heb ik nog niet eens de Oreo met een chocolade-laagje er omheen! Maar goed, vanmiddag even kijken of we ook ergens een niet Spaanse supermarkt kunnen spotten!
Elke dag fappen voor AQ dusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
Wie gaan er allemaal de Pu en GK items kijken over de E3?
GK wordt vet met veel items vanaf de beurs en elke dag een E3 journaal met Skate en JJ
Elke dag 2 GK items denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Elke dag fappen voor AQ dus
[ afbeelding ]
Dan heeft ie wel een vrije lange pielemusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn naam is Badboy Nova en ik Fap op Koei in LA!
Hij is een neger he!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een vrije lange pielemus
its a black thingquote:
quote:
faalhaasquote:
Nope!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
faalhaas, wil je ook een demo-play op je games zoals bij nintendo games ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope!
Vind het gewoon niet meer van deze tijd!
dus alles moet maar even makkelijk zijn, zonder af en toe ff een tandje harder te moeten werken ?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedoel echt van:
Dat je in een aparte opgesloten ruimte komt en dan de patronen van die eindbaas moet leren ofzo. Dat is zo lame
Heeft nix met moeilijk of makkelijk te maken. En het gaat me ook niet echt om ''eindbazen'' opzich. Alleen diegene waar je opgesloten bent en dan een bepaalde reeks afwerkt. Dat je kunt schieten als een gek maar alleen schade doet als die op een bepaalde manier staat ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 22:04 schreef DJ_ het volgende:
[..], wat is dat nou voor redenering.
[..]
dus alles moet maar even makkelijk zijn, zonder af en toe ff een tandje harder te moeten werken ?
boss fights zijn juist cool omdat dat vaak gevechten in epische stijl is.
jij zou dus een shadow of the collosus zonder giants willen zien ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft nix met moeilijk of makkelijk te maken. En het gaat me ook niet echt om ''eindbazen'' opzich. Alleen diegene waar je opgesloten bent en dan een bepaalde reeks afwerkt. Dat je kunt schieten als een gek maar alleen schade doet als die op een bepaalde manier staat ofzo![]()
Goed voorbeeld is dat Alpha Protocol dat is gewoon best tof en kunt het op verschillende manier spelen maar bij een eindbaas kom je in een kleine ruimte en ben je fucked en wordt het ineens zo'n oud eindbaas gevechtje
dat is juist tof, dan faal je eerste 10 keer ( bijwijze van spreken ) voor je door hebt waneer je wat moet doen. en anders is het gewoon een standaard mannetje met iets meer HP waarbij je het gewoon overleeft als je maar genoeg potions of wat da ook hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedoel echt van:
Dat je in een aparte opgesloten ruimte komt en dan de patronen van die eindbaas moet leren ofzo. Dat is zo lame
Jij mag dat ook vinden DJ :p. Maar ik haat het.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
dat is juist tof, dan faal je eerste 10 keer ( bijwijze van spreken ) voor je door hebt waneer je wat moet doen. en anders is het gewoon een standaard mannetje met iets meer HP waarbij je het gewoon overleeft als je maar genoeg potions of wat da ook hebt.
Wacht, je had een bruiloft in Frankijkquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Bruiloft in Frankrijk was een beetje suf, maar vooral kut dat de moeder van de bruidegom (mijn aangetrouwde tante) een epileptische aanval kreeg (geen voorhistorie), bijna een hartaanval had en is weggedragen door ambulancemederwerkers....
Ik denk het niet, waren geen andere Nederlanders voor zover ik weet, vooral veel familiequote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht, je had een bruiloft in Frankijkik kwam namelijk afgelopen week in een winkel een studiegenootje tegen die een overhemd aan het kopen was voor haar vriend omdat ze een bruiloft te vieren hadden in frankrijk...
toeval?
Dus het is wel toevalquote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk het niet, waren geen andere Nederlanders voor zover ik weet, vooral veel familie
quote:
quote:
Haha lolquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Bruiloft in Frankrijk was een beetje suf, maar vooral kut dat de moeder van de bruidegom (mijn aangetrouwde tante) een epileptische aanval kreeg (geen voorhistorie), bijna een hartaanval had en is weggedragen door ambulancemederwerkers....
In het begin is het moeilijk Rossdale maar het wordt steeds makkelijkerquote:
Lekker, beterschap Tainquote:Op maandag 6 juni 2011 08:36 schreef Tain het volgende:
Wat een kutweekend. Zaterdag bij de huisartsenpost gezeten vanwege een flinke benauwdheid en ik heb nu 2 inhalers meegekregen en mag binnenkort een afspraak maken voor een longfunctie onderzoek in het ziekenhuis. Gaat weer erg lekker zo, maar mijn nek is gelukkig aan het verbeteren...
Damn, is me dat even kut.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Daar moet je ook voor buiten komen en contact hebben met andere mensen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de laatste 10 jaar nog geen verkoudheidje gehad
Over een kwartier kunnen wij hier over vandaag spreken. Nu dus nog morgen. Echt opletten doe je ook al nietquote:Op maandag 6 juni 2011 08:43 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer beginnen de persconferenties is dat vandaag al?
Je bent gewoon een aanstellerquote:Op maandag 6 juni 2011 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet je ook voor buiten komen en contact hebben met andere mensen.
Ik let sowieso niet op jouw stukjes want je wist niet eens wat een xbox 360 slim was ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een kwartier kunnen wij hier over vandaag spreken. Nu dus nog morgen. Echt opletten doe je ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |