Als die maar sneller komt dan in het slowchattopic.quote:
En Theo Bos wint de Tour de Rijke.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Waaghals het volgende:
Kelderman heeft de ronde van Noorwegen gewonnen
Leuke fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef forzaudinese het volgende:
jaaaaaaaa we hebben weer een nederlander in het geel!!!!
[ afbeelding ]
Heb nu al zin in de Giro van volgend jaarquote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef TheArt het volgende:
Lekkere dag voor Rabo.
Boom wint de proloog van de Dauphine, Bos wint de Tour de Rijke, Kelderman wint de Ronde van Noorwegen en Sinkeldam wint een week na Parijs-Roubaix ook de Ronde van Limburg.
Geniaal ookquote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Heb nu al zin in de Giro van volgend jaar
quote:"Vandaag ook op de laatste klim. Ik wilde controleren en een beetje tempo rijden om aanvallen in de finale te voorkomen. Ineens reed ik alleen. Niemand kon volgen. Ook Rasmussen en Wilmann niet meer. Toen heb ik wel laten zien wie hier nou echt de beste was."
En allemaal Nederlandersquote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef TheArt het volgende:
Lekkere dag voor Rabo.
Boom wint de proloog van de Dauphine, Bos wint de Tour de Rijke, Kelderman wint de Ronde van Noorwegen en Sinkeldam wint een week na Parijs-Roubaix ook de Ronde van Limburg.
wie weet, ooitquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman is de nieuwe parel aan het Nederlandse front ?
Van CQranking:quote:
Winst in een Tourrit vind ik nogal overgewaardeerd. Ja, ja, media-aandacht, het komt in het nieuws, ook de wielernoobs onthouden het... maar sportief gezien vind ik het niet zo bijzonder. Tenzij het een bergrit is of zo, maar dan vind ik een Giro of Vuelta bergrit (of waarom niet Dauphine, Zwitserland of Parijs-Nice) even mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Winnen van echt grote koersen (klassiekers, rit Tour, eindklassement Vuelta / Giro imo) is een kwestie van tijd.
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Winst in een Tourrit vind ik nogal overgewaardeerd. Ja, ja, media-aandacht, het komt in het nieuws, ook de wielernoobs onthouden het... maar sportief gezien vind ik het niet zo bijzonder. Tenzij het een bergrit is of zo, maar dan vind ik een Giro of Vuelta bergrit (of waarom niet Dauphine, Zwitserland of Parijs-Nice) even mooi.
Ik herinner me nog altijd dat Serge Baguet van pelotonopvulling plots werd gepromoveerd tot semi-topper en "de betere Belgische renner" omdat die per ongeluk een Tourrit won.
Zit wat in. Heeft hij dan aan Dekker te danken, want ik vind het toch vrij onlogisch dat Dekker voor Kroon reed en niet andersom.. Maar destijds zat ik niet echt goed in de materiequote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Soms draait het goed uit. Kroon leek op weg naar een carriere als helper en ik denk dat die door zijn ritwinst in de Tour een carriere als (semi-)kopman heeft kunnen uitbouwen in zijn eigen wedstrijden.
Hij was ontsnapt op 1 kilometer van de meet en is op het laatst nog bijgehaald.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frank Schleck tweede in een massasprint, daar wil ik het filmpje nog wel van zien.
En Marianne Vos won gisteren met de GP Ciudad de Valladolid haar derde wereldbeker wedstrijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef TheArt het volgende:
Lekkere dag voor Rabo.
Niet dat ik na het lezen van het boek van Willy Voet het nog verwacht : maar had hij iets zinnigs te zeggen ?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Hein Verbruggen over Armstrong straks in Holland Sport.
Helemaal niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet dat ik na het lezen van het boek van Willy Voet het nog verwacht : maar had hij iets zinnigs te zeggen ?
Boogerd en Dekker die de Amstel Gold winnen?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Daar waar Belgen bijna elk jaar meerdere klassiekers en ritten in grote rondes winnen, daar heb ik in mijn hele bewuste leven maar 1 grote zege van een Nederlander meegemaakt (Knaven - Roubaix) en ritzeges waren in de jaren '90 en begin deze eeuw nog wel vrij normaal, maar dat is sindsdien ook nog maar hoogst uitzonderlijk. Het is voor een Nederlander dus wel degelijk een big deal om een rit in de Tour ofzo te winnen, het zou een carričre van iemand als Terpstra of Maaskant in 1x geslaagd maken al wint die verder nooit wat serieus.
Die staat toch beduidend minder aangeschreven dan Roubaix, Vlaanderen, LBL, Lombardije en MSR.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Boogerd en Dekker die de Amstel Gold winnen?
Onder een echte grote zege versta ik de vijf monumentale klassiekers, de drie grote rondes en het WK. De laatste voor Knaven die zoiets won was vd Poel met LBL 1988, toen was ik 4.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Boogerd en Dekker die de Amstel Gold winnen?
Feillu weet wel een aardig gat met het peloton te creëren in zn sprintquote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij was ontsnapt op 1 kilometer van de meet en is op het laatst nog bijgehaald.
[ afbeelding ]
Die zou getekend hebben bij (de opleidingsploeg van) Garmin Cervelo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Cavalier het volgende:
Heeft Dekker nou al een nieuwe ploeg? Mag volgende maand weer koersen...
Feillu is sowieso al goed bezig dit seizoen. Al flink wat overwinningenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Feillu weet wel een aardig gat met het peloton te creëren in zn sprint
duurt langquote:
quote:Mario Aerts stopt aan het eind van dit seizoen
Mario Aerts (36) hangt aan het eind van dit seizoen de fiets aan de wilgen. De veteraan van Omega Pharma-Lotto werd dit seizoen geplaagd door hartritmestoornissen en moest enkele weken aan de kant.
Er kwam een kijkoperatie aan te pas, die uitmaakte dat de stoornissen niet levensbedreigend zijn. Aerts moest door de trainingsachterstand wel een streep trekken door de Tour, maar hij besloot om te blijven koersen. 'Omdat de dokters me geruststelden, en omdat ik toch niet direct iets om handen had. Ik kon niet zomaar níks doen, hé. Dus begon ik weer te trainen en keer ik in juni terug op het BK.'
Zonder toeters en bellen
Al zal de comeback maar van korte duur zijn. Aerts, die nog een contract had tot 2012, heeft beslist om dat laatste jaartje te laten voor wat het is.
'Door de scheiding in de ploeg was dat contract toch niet veel meer waard. En vooral die hartproblemen hebben me dan doen beslissen dat het genoeg geweest is. Een jaartje vroeger dan gepland.'
Het afscheid wordt er geen met al te veel toeters en bellen. 'Ik wil geen feest, geen criterium. Gewoon mijn laatste koers rijden en een glaasje champagne drinken. Wat de toekomst brengt? Daar heb ik nog geen zicht op.'
quote:1 - Jos van Emden (Rabobank) 4.37
2 - Marcel Kittel (Skil-Shimano) 4.37
3 - Roger Kluge (Skil-Shimano) 4.38
Gadverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef bjarki het volgende:
Coen Vermeltfoort beide polsen gebroken door val van het startpodium
Heeft nog wel gewoon de proloog geredenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef bjarki het volgende:
Dat is de meest lullige ongeluk dat je kunt overkomen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef bjarki het volgende:
Hoe veeg je dan je kont nog af....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is de meest lullige ongeluk dat je kunt overkomen...
Moet iemand anders dan maar ff doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hoe veeg je dan je kont nog af....
jij leert het ook nooit hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
Klasse van Geesink vandaag. Geeft hoop voor de Tour.
Die witte lijn is waarschijnlijk de druppel geweest. Ze moeten eens kappen met die onzinschansen.quote:
Uit de dood herrezen, onze Anton.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
Hoezo de druppel geweest? Startpodium is niet veel hoger dan normaal. Römers (waar de wagen van is) doet bijna alle profwedstrijden in Nederland, en heeft alle zaakjes zeker op ordequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Die witte lijn is waarschijnlijk de druppel geweest. Ze moeten eens kappen met die onzinschansen.
Laat Gesink rustig rijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
Die Hamilton heeft echt een hypocriete rotkopquote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Hamilton barred from Aspen restaurant after Armstrong argument
"Hey, what's up?"![]()
Die Pharmstrong heeft ook overal zijn mannetjes zitten..... Gek hé dat hij overal mee wegkomt, tot nu toe dan.quote:Cache Cache owner Jodi Larner, a friend of Armstrong’s, reportedly told Hamilton that he could finish his meal but wasn’t welcome back at the restaurant. The rider said he was shaken by the incident.
Read more: http://www.velonation.com(...)t.aspx#ixzz1PAHa2J4L
Op de fiets?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Gesink doet ff de Galibier en de Alpe d'Huez de dag na de Dauphiné.
Kijk in het Tour de France topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:02 schreef Chielus het volgende:
En vandaag D'Izoard en de Galibier.
Opvallend of niet? Paul Martens rijdt mee op dit trainingstourtje. Samen met Garate, LL & Barredo. Plaatsje voor hem in de Tourploeg?
Als hij er maar van kan genieten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:02 schreef franklop het volgende:
Kai Reus wil daarentegen wel meedoen aan het NK, heeft opnieuw een licentie aangevraagd en gaat fietsen bij De Rijke
quote:FBI eist video van Armstrong en Hamilton op
De onverwachte ontmoeting tussen Lance Armstrong en Tyler Hamilton in een restaurant in Aspen krijgt nog een staartje. De FBI heeft de video's van de veiligheidscamera's van het restaurant opgevraagd.
Tyler Hamilton en Lance Armstrong kwamen elkaar toevallig tegen in het restaurant in Aspen. Volgens Armstrong was het een gewone conversatie, maar de advocaat van Hamilton heeft het over bedreigingen van Armstrong.
De FBI wil nu het fijne ervan weten. Jodi Larner, een vriend van Armstrong en de eigenares van het restaurant, zei dat de FBI de video's heeft opgevraagd.
Volgens Larner is het gesprek tussen de ex-ploegmaats niet te zien op de video's. "Jammer, want dan zou de hele wereld zien wat er gebeurd is. Dan kon iedereen zwijgen over deze heisa."
Hamilton is trouwens niet meer welkom in het restaurant in Aspen. Dat heeft niks te maken met Armstrong. Hamilton gaf geen fooi aan de serveerster.
mja vaak is de fooi ook het salaris voor de serveerstersquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent niet meer welkom in een restaurant wanneer je geen fooi geeft??
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:12 schreef ItaloDancer het volgende:
In Amerika is fooi zowat verplicht ja. Serveersters krijgen zowat geen salaris, de fooi is eigenlijk "het salaris". Vaak geven die Amerikanen 15% fooi. Al zijn die Amerikanen ook niet zo heel dom, als ze zien dat er Europese toeristen zitten, gaan ze er al vanuit dat er geen fooi komt en doen ze gewoon al 15% extra bij de rekening.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Op vrijdag begotquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef VDBisgod het volgende:
De E3-Prijs Harelbeke promoveert volgend jaar van het Europese circuit naar de World Tour. De 'kleine Ronde van Vlaanderen' wordt op vrijdag 23 maart de eerste Worldtourwedstrijd in Vlaanderen.
Twee dagen later is er op zondag 25 maart Gent-Wevelgem. Omdat er geen twee eendagse wedstrijden van de World Tour na elkaar kunnen georganiseerd worden in eigen land, gaat de organiserende club Hand in Hand Harelbeke ermee akkoord om hun zaterdagwedstrijd naar vrijdag te verschuiven en in die zin een licentie aan te vragen.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110615_173
E3-prijs is gek als ze een hele hoop kijkers willen opgeven, gewoon voor een plaatsje in de worldtour...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef VDBisgod het volgende:
De E3-Prijs Harelbeke promoveert volgend jaar van het Europese circuit naar de World Tour. De 'kleine Ronde van Vlaanderen' wordt op vrijdag 23 maart de eerste Worldtourwedstrijd in Vlaanderen.
Twee dagen later is er op zondag 25 maart Gent-Wevelgem. Omdat er geen twee eendagse wedstrijden van de World Tour na elkaar kunnen georganiseerd worden in eigen land, gaat de organiserende club Hand in Hand Harelbeke ermee akkoord om hun zaterdagwedstrijd naar vrijdag te verschuiven en in die zin een licentie aan te vragen.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110615_173
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |