abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 13:49:47 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97734125
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

en jij denkt dat ze hem bij een club gaan plaatsen waar die geen europees voetbal kan spelen?
Ach die jongen heeft pas 15 profwedstrijden gespeeld en is pas 18 jaar.
Een volledig seizoen (+/- 34 wedstrijden) bij Feyenoord is gewoon goed voor zo'n jongen.
2 uitwedstrijden in Siberië helpt niet zo gek veel.
  zondag 5 juni 2011 @ 13:58:01 #3
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97734481
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef mega-worstje het volgende:
weet iemand eigenlijk al wat over een nieuwe shirt sponsor?
Ik denk dat we daar op korte termijn nog niet veel over gaan horen. Vooralsnog hebben we namelijk nog gewoon een sponsor.
pi_97734524
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik denk dat we daar op korte termijn nog niet veel over gaan horen. Vooralsnog hebben we namelijk nog gewoon een sponsor.
Precies, zal nog wel even duren.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 5 juni 2011 @ 14:01:12 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97734616
quote:

[..]

Ik hoop het niet.
Laat ze rustig gaan zoeken en alle opties afwegen en vooral niks overhaast doen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_97734686
Weddenschapje doen guys?

Wie tekent bij en wie niet.

Ik zeg Vlaar en Fer wel, Wijnaldum niet.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 juni 2011 @ 14:05:19 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97734805
Ik denk dat De Vrij wel bijtekent. Kratje bier op zetten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97734851
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat De Vrij wel bijtekent. Kratje bier op zetten?
Is goed, wed ik dat ie al bijgetekend heeft.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_97734933
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Cara het volgende:
Weddenschapje doen guys?

Wie tekent bij en wie niet.

Ik zeg Vlaar en Fer wel, Wijnaldum niet.
Daar teken ik voor. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97735073
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik hoop dat het het havenbedrijf wordt, hoe gaaf zou dat zijn 8-) Ze zijn al sponsor, dus wie weet?
zou wel mooi zijn ja miss nog extra skyboxje zit ik daar ook wat vaker ;)
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Als ze naar zijn voorkeur luisteren wel ja.
Tja maar ik denk dat ze eerder voor eigenbelang gaan.. helaas natuurlijk
quote:

[..]

oh je hebt gelijk ik had het verkeerd gelezen en dacht dat we ze nu al kwijt waren ;)
pi_97735261
Ik denk ook dat Fer en Vlaar wel bijtekenen en Wijnaldum niet.
  zondag 5 juni 2011 @ 14:23:55 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97735587
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:11 schreef mega-worstje het volgende:
Tja maar ik denk dat ze eerder voor eigenbelang gaan.. helaas natuurlijk

Je moet ook afwegen wat dat eigenbelang is. Het ventje is net 18, speelt wekelijks bij ons, wordt op handen en voeten gedragen door het legioen, is al heel snel geaccepteerd in de spelersgroep hier.

Verder geeft Feyenoord wekelijks terugkoppeling over zijn ontwikkelingen aan Arsenal, die daar ook weer zeer te spreken over zijn. De Hollandse school ligt toch redelijk dicht tegen die van Arsenal aan. Willen ze dat allemaal weggooien door hem te verhuren aan bijvoorbeeld een Napoli (ik noem maar wat)?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 juni 2011 @ 15:12:04 #13
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97737773
Is de zaakwaarnemer van Vlaar al wakker?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:21:27 #14
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97738218
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Je moet ook afwegen wat dat eigenbelang is. Het ventje is net 18, speelt wekelijks bij ons, wordt op handen en voeten gedragen door het legioen, is al heel snel geaccepteerd in de spelersgroep hier.

Verder geeft Feyenoord wekelijks terugkoppeling over zijn ontwikkelingen aan Arsenal, die daar ook weer zeer te spreken over zijn. De Hollandse school ligt toch redelijk dicht tegen die van Arsenal aan. Willen ze dat allemaal weggooien door hem te verhuren aan bijvoorbeeld een Napoli (ik noem maar wat)?
Lijkt me toch niet dat ze Miyachi nu al aan een andere ploeg gaan verhuren? Dat is sowieso ook niet goed voor zijn ontwikkeling als hij weer moet verhuizen, weer andere taal leren, en dan bij een club waar hij waarschijnlijk nog op de bank zit ook.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 5 juni 2011 @ 15:36:23 #15
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97738903
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk ook dat Fer en Vlaar wel bijtekenen en Wijnaldum niet.
Pouletje opzetten? :P
  zondag 5 juni 2011 @ 16:07:18 #16
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97740334
quote:
'Oekraīense verdediger op huurbasis naar Feyenoord'

Mogelijk krijgt Feyenoord komend seizoen de beschikking over Kyrylo Petrov. De verdediger die deze maand 21 wordt, zal gehuurd worden van de Russische club Anzhi, meldt Sport Express, een Russisch medium.

Petrov kan als centrale verdediger of middenvelder uit de voeten. Hij was aanvoerder van het Oekraīens team dat in 2009 Europees kampioen onder 19 werd. Anzhi neemt het talent over van Dinamo Kiev. De Oekraīense topclub verhuurde Petrov afgelopen seizoen aan FC Kryvbas Kryvy Rih.
Mocht dit doorgaan, hoeveelste grootste talent/aanvoerder van jeugdelftal wordt dit al?

quote:
Bellamy nog altijd verliefd op Feyenoord en zijn aanhang

Het was een opmerkelijk bericht vorig jaar: Craig Bellamy, voetballer van de rijkste club van de wereld, Manchester City, wil naar Feyenoord. De Welshman had in zijn jeugd al een band met de Rotterdamse club en werd definitief verliefd in 2002 toen hij met Newcastle United in de Champions League in De Kuip speelde.

De vlaggen, fakkels en gezang van de Feyenoord-supporters herinnert Bellamy zich nog als de dag van vandaag. 'Absoluut één van de meest memorabele wedstrijden die ik ooit heb gespeeld', kijkt de spits terug op het duel van 13 november 2002. Het was het laatste groepsduel, waarin de Engelsen op miraculeuze wijze met 2-3 wonnen en overwinterden in het miljoenenbal.

'Ik herinner me zelfs het moment dat we met de bus op weg waren naar het stadion', zegt de toen 23-jarige Bellamy in Voetbal International. 'Toen we aankwamen, stonden er buiten allemaal Feyenoord-supporters naar ons te schreeuwen. En ook tijdens de warming-up kon je de fans heel goed horen, die zaten erbovenop. Toen besefte ik als dat dit een bijzonder duel was.'

'Als je zo'n avond meemaakt, denk je: het zou wel wat zijn elke week in zo'n ambiance te voetballen. Vooraf wist ik al wat voor een sfeer er in De Kuip kon hangen.' Al in zijn kindertijd werd een beeld bij hem gecreërd via Eurosport, waar hij wekelijks de samenvattingen van buitenlandse competities bekeek. 'Daar begon het een beetje. Ik keek altijd graag naar teams waar de fans voor een indrukwekkende sfeer zorgden. Waar je spanning en intimidatie kon voelen. Als kind droomde ik er al van in zulke omstandigheden te spelen.'

Vorig jaar lente liep Bellamy toenmalig technisch di recteur Leo Beenhakker van Feyenoord tegen het lijf. 'Ik zei dat ik wel een keer in Nederland wilde spelen, mede om trainerservaring op te doen. Ik vertelde dat ik problemen met trainer Roberto Mancini had en dat we in de zomer misschien wel konden praten. Beenhakker zei dat Feyenoord geen geld had.'

Bellemy werd verhuurd aan Cardiff City, de club uit zijn geboortestad. 'Ik weet dat Feyenoord geen geld had, maar dat had de club waar ik nu zit ķķk niet. Manchester City is de rijkste club ter wereld en had denk ik bijna heel mijn salaris willen betalen. Over elke deal had onderhandeld kunnen worden', zegt de aanvaller.

Beenhakker ontkent dat een deal mogelijk was. 'Ik heb gezegd: als je voorwaarden creëert dat je voor een normaal salaris naar Rotterdam kunt komen, ben je van harte welkom.' Cardiff droeg aar verluidt 20.000 pond per week bij aan het salaris van Bellamy. 'Dat heb je het over ruim een miljoen per jaar', zegt Beenhakker. 'Dat was niet haalbaar voor ons.'

Enkele fans van Feyenoord reisden in december zelfs helemaal naar Groot-Brittannië om Bellamy over de streep te trekken voor een toekomstig avontuur in Rotterdam. 'Dat ze twaalf uur reizen om mij te zien, maakte wel indruk op me.' Enkele fansites schrijven na afloop van de tour dat Bellamy zelfs salaris wil inleveren om naar Feyenoord te komen. 'Maar dat is onmogelijk', zegt Bellamy nu. 'Ik heb verantwoordelijkheid voor dertien kinderen in mijn academy.'

Beenhakker baalt van het beeld dat er ontstaat dat het vooral aan Feyenoord ligt dat Bellamy niet gekomen is. De Rotterdammer sms't de speler of hij wil stoppen met 'wilde verhalen' de wereld in te helpen. 'Ik was niet blij met dat bericht', zegt Bellamy. 'Want ik heb nooit een dergelijk verhaal in de media gebracht. Het is een beetje een eigen leven gaan leiden. Ik heb alleen een interview gegeven aan het Feyenoord-magazine waarin ik zei dat ik graag voor de club zou spelen. Zo denk ik er nog steeds over, maar daarmee zeg ik niet dat het ook gaat gebeuren.'
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:11:46 #17
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_97740568
Als Fer bijtekent, tekent ook WIjnaldum bij. Tekent WIjnaldum bij dan tekent Fer ook. Tekent Fer niet bij dan tekent WIjnaldum ook niet. Het is wachten op de eerste stap.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:22:31 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97741167
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Mocht dit doorgaan, hoeveelste grootste talent/aanvoerder van jeugdelftal wordt dit al?

[..]

Dat voetbalzone geruchtje is nu echt al 7 keer gepost ofzo :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 juni 2011 @ 16:23:51 #19
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97741235
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat voetbalzone geruchtje is nu echt al 7 keer gepost ofzo :')
Ik had het in dit topic nog niet gezien. Kwam het tegen bij het AD.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:34:00 #20
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97741733
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Pouletje opzetten? :P
Ga je soep maken? :')
  zondag 5 juni 2011 @ 16:45:23 #21
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97742238
Uhm, wordt het niet tijd dat het speelschema 2010-2011 van de OP wordt gehaald :P?

[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 05-06-2011 16:50:58 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 juni 2011 @ 16:47:34 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97742349
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Uhm, wordt het niet tijd dat het speelschema 2010-2011 van de OP worden gehaald :P?
Niemand houdt je tegen hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 juni 2011 @ 16:51:37 #23
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97742533
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Niemand houdt je tegen hoor.
Goed om te weten, maar daar heb ik niets aan :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 juni 2011 @ 17:15:02 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97743647
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ga je soep maken? :')
Dan was het wel een bouillonnetje :')
pi_97743931
Pouletje is een kippetje :)
  zondag 5 juni 2011 @ 17:28:30 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97744340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Pouletje is een kippetje :)
Ja, d'oh ;)

Wijnaldum zie ik niet bijtekenen - die gozer is zķ aan het tijdrekken, dat slaat nergens op. Zoals Paul in een vorig topic al briljant opmerkte: over het nemen van kinderen denkt'ie nog minder lang na.
pi_97766245
Krijgen we morgen zowaar een 'spannende' dag. :P
pi_97767921
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgen we morgen zowaar een 'spannende' dag. :P
Zal aan het begin van de middag al wel duidelijk worden dat Vlaar bijtekent verwacht ik. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97767992
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zal aan het begin van de middag al wel duidelijk worden dat Vlaar bijtekent verwacht ik. :)
Zou erg mooi zijn, en hopen dat hij dan niet weer iets gaat afscheuren ofzo. :X
pi_97768587
Blaaskaak eerste klas die Wijnaldum, onrespectvol varken. Vind zichzelf beter dan waar Feyenoord nu staat terwijl hij medeverantwoordelijk is van dit drama seizoen.
pi_97768909
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blaaskaak eerste klas die Wijnaldum, onrespectvol varken. Vind zichzelf beter dan waar Feyenoord nu staat terwijl hij medeverantwoordelijk is van dit drama seizoen.
Wijnaldum een blaaskaak doe normaal gek, die knul werkt zich kapot voor feyenoord en jij snapt niet dat voetbal een busisness is waar je ook moet kijken naar je carriere en naar je bankrekening. als jij ergens voor 200 euro per uur kan werken en ergens anders voor 500 dan weet jij het toch ook wel of niet?
hij heeft daarbij nog een mooie bijdrage geleverd ook dit seizoen zeker aan het einde. t mooiste zou zijn als hij blijft natuurlijk maar ik zou het heel goed snappen als die vertrekt, en "fans" zoals jij moeten maar een realistisch worden.
pi_97768967
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Wijnaldum een blaaskaak doe normaal gek, die knul werkt zich kapot voor feyenoord en jij snapt niet dat voetbal een busisness is waar je ook moet kijken naar je carriere en naar je bankrekening. als jij ergens voor 200 euro per uur kan werken en ergens anders voor 500 dan weet jij het toch ook wel of niet?
hij heeft daarbij nog een mooie bijdrage geleverd ook dit seizoen zeker aan het einde. t mooiste zou zijn als hij blijft natuurlijk maar ik zou het heel goed snappen als die vertrekt, en "fans" zoals jij moeten maar een realistisch worden.
Ben geen fan, veranderd dat de situatie?
  maandag 6 juni 2011 @ 00:21:48 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97769039
quote:

[..]

Nou pff, bedankt voor de bijdrage. 10e geworden :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97769090
Morgen tekent Vlaar bij _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97769259
quote:

[..]

Een transfer moet je verdienen. Ik vind dat hij die nog niet heeft verdiend. Laat nu maar eens een seizoen constant zien dat je een groot talent bent.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:28:44 #36
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97769378
Wijnaldum is geen blaaskaak vind ik. Alleen maar omdat zijn belang niet hetzelfde is als het belang van Feyenoord is iemand toch geen blaaskaak? Probeer objectief te blijven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_97769643
objectieve supporters moeten nog worden uitgevonden
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97769655
Het is gewoon vreselijk irritant dat Feyenoord en alle supporters zo lang aan het lijntje worden gehouden door die gasten. Komen ze steeds met : Een héél erg moeilijke beslissing en belangrijkste beslissing in mijn leven tot dusver etc.

Slap gelul, ze doen net alsof ze na verlenging 5 jaar moeten blijven. :')

Verlengen zorgt er ook gewoon voor dat Feyenoord in onderhandelingen een goede positie heeft en bij een acceptabel bod gaat Feyenoord echt niet moeilijk doen. Verlengen en laten zien dat je echt een goede voetballer bent en dan een mooie transfer maken, zo hoort het.
pi_97769666
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ben geen fan, veranderd dat de situatie?
dan snap ik je reactie al helemaal niet
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou pff, bedankt voor de bijdrage. 10e geworden :')
en dat valt te verwijten aan 1 persoon? ik probeer alleen maar te zeggen dat hij zijn best deed om t seizoen toch mooi af te sluiten en dat liet hij zien op t veld, zijn individuele prestatie was echter niet genoeg om veel uit te laten maken op de ranglijst
pi_97769678
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een transfer moet je verdienen. Ik vind dat hij die nog niet heeft verdiend. Laat nu maar eens een seizoen constant zien dat je een groot talent bent.
zeg dat tegen de clubs die hem willen kopen..
pi_97769693
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
objectieve supporters moeten nog worden uitgevonden
Net zoals voetballers met zelfkennis. ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 00:36:27 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97769697
Wijnaldum kan laten zien wat hij waard is door of te vertrekken voor een leuke prijs naar het buitenland of bij te tekenen. Een andere optie is er niet wmb.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97769722
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Ik ben Martin van Geel niet.
pi_97769748
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum kan laten zien wat hij waard is door of te vertrekken voor een leuke prijs naar het buitenland of bij te tekenen. Een andere optie is er niet wmb.
Idd ergens in Nederland ergens tekenen voor een paar miljoen is gewoon onacceptabel.
Groetjes, Ezio.
pi_97769779
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

andere clubs mogen sowieso nog niet onderhandelen omdat zijn contract nog doorloopt.
als die reserve-duitsers dat doen zijn ze sowieso verkeerd bezig
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:38:53 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97769790
Twente is al in gesprek met hem. Ook met Fer trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97769797
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ben Martin van Geel niet.
*leest terug* hmm nooit geclaimed dat je dat was..
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd ergens in Nederland ergens tekenen voor een paar miljoen is gewoon onacceptabel.
als die al gaat moeten we er wel een mooi bedrag voor vangen natuurlijk.. ik vind zelf 5 miljoen nog veel te weinig
pi_97769813
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Twente is al in gesprek met hem.
Vooralsnog zijn het niet meer dan geruchten.
pi_97769871
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

twente heeft volgens mij laten weten wijnaldum te willen kopen als ze fer er ook bij kunnen kopen
  maandag 6 juni 2011 @ 00:41:15 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97769875
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Mwah, ze praten al over Schreuder etc. Bronnen binnen Twente bevestigen het.
Erg stil de laatste tijd rondom die 2. 1+1=2
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97769949
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, ze praten al over Schreuder etc. Bronnen binnen Twente bevestigen het.
Erg stil de laatste tijd rondom die 2. 1+1=2
Wijnaldum gaf alleen aan dat hij het erg goed kan vinden met Schreuder en dat bij Twente talenten zich goed kunnen ontwikkelen.
pi_97770048
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wijnaldum gaf alleen aan dat hij het erg goed kan vinden met Schreuder en dat bij Twente talenten zich goed kunnen ontwikkelen.
Volgens V Geel heeft alleen PSV zich officieel gemeld.
En Wijnaldum is wel degelijk buiten de club om benadert volgens diezelfde V Geel: bron
Groetjes, Ezio.
pi_97770062
quote:

[..]

Dat kan hij bij Feyenoord niet?
  maandag 6 juni 2011 @ 00:46:12 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97770063
quote:

[..]

Zegt toch al genoeg, waarom zou je dat soort uitspraken uberhaupt doen? Geeft dus aan dat hij er over heeft nagedacht/ dat er gewoon contact is tussen hem en Twente.

Verder schijnt deze man nogal dicht op het vuur te zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97770098
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat kan hij bij Feyenoord niet?
Ze zeggen steeds : Het gaat niet om het geld het gaat om mijn ontwikkeling en perspectief. :{
pi_97770124
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Volgens V Geel heeft alleen PSV zich officieel gemeld.
En Wijnaldum is wel degelijk buiten de club om benadert volgens diezelfde V Geel: bron
Dat zegt het AD ja.
pi_97770132
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Zegt toch al genoeg, waarom zou je dat soort uitspraken uberhaupt doen? Geeft dus aan dat hij er over heeft nagedacht/ dat er gewoon contact is tussen hem en Twente.

Verder schijnt deze man nogal dicht op het vuur te zitten.
Nee dat werd hem gevraagd door vi.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:49:17 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97770176
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee dat werd hem gevraagd door vi.
Ja, en dan heb je opeens zo'n hapklaar antwoord dat talenten zich daar beter ontwikkelen etc. Hij veel contact heeft met Schreuder. Het niet om salaris gaat etc.

Kom op zeg, die jongen is nog te dom om te poepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97770225
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, en dan heb je opeens zo'n hapklaar antwoord dat talenten zich daar beter ontwikkelen etc. Hij veel contact heeft met Schreuder. Het niet om salaris gaat etc.

Kom op zeg, die jongen is nog te dom om te poepen.
Maak ervan wat je wilt.
pi_97770255
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zegt het AD ja.
AD zit er meestal wel aardig bij.

quote:
Ondertussen is er irritatie bij technisch directeur Martin van Geel over het benaderen van Wijnaldum, zonder dat zij zich bij Feyenoord hebben gemeld. Twente-voorzitter Joop Munsterman baalt op zijn beurt van het feit dat Van Geel vorig jaar zomer een transfer van Willem Janssen naar de Tukkers blokkeerde. Janssen vertrekt na de zomer alsnog.
Wijnaldum reageert zelf ook dat Twente wel trekt. Als er totaal geen interesse was zijn die gasten de eerste om geruchten van tafel te vegen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:53:50 #61
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97770308
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Krijgen we dat weer :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 6 juni 2011 @ 00:56:52 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97770388
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:

Wijnaldum reageert zelf ook dat Twente wel trekt. Als er totaal geen interesse was zijn die gasten de eerste om geruchten van tafel te vegen.
Precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97770537
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

AD zit er meestal wel aardig bij.

[..]

Achja als het al zo is dan zal Feyenoord wel weer niets kunnen bewijzen of de KNVB doet niks.
  maandag 6 juni 2011 @ 01:40:06 #64
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97771683
quote:
'Dzsudzsák kan voor circa vijf miljoen euro worden overgenomen'

De naam van Balázs Dzsudzsák staat op de schaduwlijst van Hamburger SV, zo meldt BILD maandag. Frank Arnesen, de technisch directeur van de Bundesligist, houdt de opmars van de 24-jarige aanvaller van PSV al enkele jaren in de gaten en wil de Hongaars international aan de selectie van hoofdtrainer Michael Oenning toevoegen.

Dzsudzsák is zeker geen onbekende in Hamburg. In het seizoen 2008/09 stonden PSV en HSV tegenover elkaar in het kader van de Europa League. De Hongaar maakte toentertijd de 2-0 in de 3-2 zege. De heenwedstrijd was echter in het voordeel van die Rothosen geëindigd: 1-0. Toenmalig HSV-coach Bruno Labbadia zei na afloop. "We hadden nimmer een antwoord op het spel van Dzsudzsák."

Dzsudzsák kwam afgelopen seizoen tot 33 Eredivisieduels, zestien doelpunten en dertien assists. In de Europa League maakte hij nog eens zes doelpunten. Volgens BILD kan Dzsudzsák voor een bedrag van circa vijf miljoen euro worden overgenomen. Dit in verband met de financiële problemen van PSV. In Eindhoven wil men echter minimaal het dubbele ontvangen.
Mocht dit waar zijn dan doen ze het daar zowaar nog slechter dan wij :X
Beter verkopen we wijnaldum voor 5 miljoen en halen we die dude :9
Niet erg realistisch maar toch ;(
pi_97771718
Nee, want hij heeft al aangegeven naar Anzhi te willen en Anzhi wil hem. Daar gaan ze hem miljoenen betalen.

Vandaag zou Vlaar toch z'n besluit bekend maken? Ik ben benieuwd.
pi_97772151
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Mocht dit waar zijn dan doen ze het daar zowaar nog slechter dan wij :X
Beter verkopen we wijnaldum voor 5 miljoen en halen we die dude :9
Niet erg realistisch maar toch ;(
Dat zijn gewoon gangbare bedragen hoor.
Mensen die denken dat wij 7 miljoen voor Wijnaldum gaan vangen kunnen nog wel bedrogen uit gaan komen :P
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 juni 2011 @ 02:09:39 #67
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97772455
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon gangbare bedragen hoor.
Mensen die denken dat wij 7 miljoen voor Wijnaldum gaan vangen kunnen nog wel bedrogen uit gaan komen :P
doedelzak is gewoon een erg goede speler, 16 doelpunten en 13 assists zegt ook al genoeg, maar hij ligt daarnaast ook gewoon nog 4 jaar vast he ;-)
  maandag 6 juni 2011 @ 02:10:14 #68
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97772468
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:41 schreef Hamilcar het volgende:
Nee, want hij heeft al aangegeven naar Anzhi te willen en Anzhi wil hem. Daar gaan ze hem miljoenen betalen.

Vandaag zou Vlaar toch z'n besluit bekend maken? Ik ben benieuwd.
Welk deel aan 'niet erg realistisch maar toch' begreep je niet? ;(
  maandag 6 juni 2011 @ 06:43:21 #69
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97774268
Ha, ha, ha, 'onze' Luc wordt de spits van Inter. NOT!

Deze jongen die last heeft van heel veel zelfoverschatting wordt uitgeleend. Volgend jaar wordt hij weer uitgeleend, naar een club uit de Serie C waar hij wekelijks voor 1.000 man zijn nog lang niet ontwikkelde kunstjes mag vertonen. _O-

Zoals zo veel talenten die veel te vroeg uit Nederland zijn vertrokken, zal ook hij mislukken.

quote:
'Bologna wil Castaignos huren van Internazionale'
2011-06-05

Luc Castaignos moet mogelijk nog even wachten met het aantrekken van het Inter-shirt. De jonge Nederlander staat in de nadrukkelijke belangstelling van Bologna en moet onderdeel worden van een huurconstructie tussen Bologna en de club uit Milaan. Dat wordt gemeld door de fansite canaleinter.it.

De talentvolle spits zou zo de nodige speelminuten op kunnen doen en samen met onder andere de ervaren spits Marco Di Vaio de aanvalslinie van de Noord-Italianen moeten vormen. Tot op heden was een eventueel verhuur van Castaignos nooit aan de orde, maar daar lijkt nu dus verandering in te komen. De Italiaanse clubs hebben echter nog geen akkoord bereikt. Feyenoord heeft bij monde van technisch directeur Martin van Geel al laten weten ook open te staan voor een verhuur van Castaignos.
pi_97774597
AD.nl:

quote:
PSV meldt zich bij Feyenoord voor Georginio Wijnaldum

Clubs blijven jagen op de handtekening van aanvaller Georginio Wijnaldum (20). FC Twente hengelde officieus naar zijn diensten, PSV heeft zich zelfs officieel in de Kuip gemeld. Feyenoord wil graag de beste spelers behouden, maar wil ook deze zomer een lucratieve transfer maken.

PSV wil komend seizoen de hoofdmacht renoveren en ziet in Wijnaldum een belangrijke pion. Voor de schaduwspits, afgelopen seizoen goed voor veertien competitietreffers, moet wel fors in de buidel worden getast. Ook al staat Wijnaldum nog maar een seizoen onder contract in de Kuip.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 6 juni 2011 @ 07:48:34 #71
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_97774614
Laat ze zelf eens gaan opleiden daar in lampendorp
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 6 juni 2011 @ 08:36:19 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97775144
Was het niet Wijnaldum die zei niet bij een andere club dan Feyenoord te kunnen spelen binnen Nederland?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 6 juni 2011 @ 08:39:25 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97775187
Woorden van voetballers, alsof die iets waard zijn. :')

Ik kan wel meer leven met een stap naar die lampen dan naar Twente, op één of andere manier. Als er dan ook nog eens goed voor betaald wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2011 @ 08:45:55 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97775281
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:39 schreef Caland het volgende:
Woorden van voetballers, alsof die iets waard zijn. :')
Ze zijn negen van de tien keer geen flikker waard. Maar waarom dan zoiets zeggen. Ja, je geeft de goedgelovige supporters hoop. Verder bereikt hij er niks mee. Dat hij verketterd wordt zodra hij overstapt waarschijnlijk.

quote:
Ik kan wel meer leven met een stap naar die lampen dan naar Twente, op één of andere manier. Als er dan ook nog eens goed voor betaald wordt.
Kan met geen van twee leven eigenlijk. Wij als club worden er financieel beter van. Het geeft echter wel een grote garantie voor nog magere jaren. En de weg naar boven zal nog langer duren.

Dat geld wat eventueel binnenkomt zal namelijk niet worden besteed aan spelers, maar direct in de schulden worden gestoken.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 juni 2011 @ 09:03:02 #75
268409 voice-over
pi_97775586
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze zijn negen van de tien keer geen flikker waard. Maar waarom dan zoiets zeggen. Ja, je geeft de goedgelovige supporters hoop. Verder bereikt hij er niks mee. Dat hij verketterd wordt zodra hij overstapt waarschijnlijk.

[..]

Kan met geen van twee leven eigenlijk. Wij als club worden er financieel beter van. Het geeft echter wel een grote garantie voor nog magere jaren. En de weg naar boven zal nog langer duren.

Dat geld wat eventueel binnenkomt zal namelijk niet worden besteed aan spelers, maar direct in de schulden worden gestoken.
Als Fer en Wijnaldum samen voor > 10 mln. vertrekken, is dat voor ons op de langere termijn beter dan deze 2 nog een paar jaar te zien aanmodderen in De Kuip onder Been. Ze worden toch niet beter.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:28:17 #76
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97776033
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als Fer en Wijnaldum samen voor > 10 mln. vertrekken, is dat voor ons op de langere termijn beter dan deze 2 nog een paar jaar te zien aanmodderen in De Kuip onder Been. Ze worden toch niet beter.
Zo bekijk ik het ook, wanneer we alle 4 die jongens de komende 3 jaar zouden behouden spelen we ook niet om de prijzen mee en gezien de schulden kunnen we er maar beter voor zorgen dat we een mooi bedrag krijgen voor die jongens.
Wanneer ze wel bijtekenen zal dat toch wel weer met een gelimiteerde som zijn, logisch wanneer ze de leeftijd van Vlaar hebben bereikt, absurd op de leeftijden van een Fer of Wijnaldum naar mijn mening.

Het verkopen van die gasten tegen een goed bedrag lijkt mij belangrijker dan het sportieve plaatje de komende jaren, natuurlijk zou het mooi zijn wanneer ze bijtekenen zonder of met goede gelimiteerde sommen (5+ miljoen) en vage constructies want dat is voor Feyenoord een win-win situatie, maar ik vrees dat het dat niet gaat worden. :+
  maandag 6 juni 2011 @ 09:59:49 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97776638
quote:
Feyenoord krijgt mogelijk Arabische sponsor.

ASR stopt als hoofdsponsor van Feyenoord. Het verzekeringsconcern is met de club overeengekomen om hun sponsorcontract uiterlijk 1 juli 2013 te beëindigen. Feyenoord gaat de komende periode nadrukkelijk op jacht naar een nieuwe geldschieter.

Feyenoord-directeur Gudde vindt het een chique manier om op termijn uit elkaar te gaan. ‘We hebben in ASR al meer dan twintig jaar een zeer prettige en betrouwbare partner’, zegt hij het AD.
De club zal onder meer de banden met Oman aantrekken. In het Arabische land was de selectie begin van het jaar op trainingskamp. Oman bleek interesse te hebben in sponsoring.

Feyenoord gaat onder meer uitzoeken hoe de club iets voor het land, dat meer toeristen wil aantrekken, kan betekenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97776688
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 06:43 schreef voice-over het volgende:
Ha, ha, ha, 'onze' Luc wordt de spits van Inter. NOT!

Deze jongen die last heeft van heel veel zelfoverschatting wordt uitgeleend. Volgend jaar wordt hij weer uitgeleend, naar een club uit de Serie C waar hij wekelijks voor 1.000 man zijn nog lang niet ontwikkelde kunstjes mag vertonen. _O-

Zoals zo veel talenten die veel te vroeg uit Nederland zijn vertrokken, zal ook hij mislukken.

[..]

Misschien is het handig om eerst ff e.e.a uit te zoeken alvorens je onzin begint te blaten.
Want:
Bologna is nog steeds Serie A niet serie C
Gemiddeld aantal bezoekers daar is 27.500 en niet 1000:

Hij zou daar gaan samenspelen met Marco Di Vaio. Volgens mij was dit scenario ook met Luc besproken voor hij tekende. Om dus te zeggen dat hij "mislukt" is bij Inter of dat het een domme move is slaat in deze fase echt helemaal nergens op.
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:10:49 #79
268409 voice-over
pi_97776839
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Misschien is het handig om eerst ff e.e.a uit te zoeken alvorens je onzin begint te blaten.
Want:
Mijn punt is: wie zegt dat hij na 1 jaar nog bij Bologna speelt?
Natuurlijk weet ik dat Bologna in de Serie A speelt.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:12:01 #80
268409 voice-over
pi_97776863
Drenthe is ook zo'n dom figuur. Dacht het te maken bij Real, is nu weggestuurd door een degradant. :')
  maandag 6 juni 2011 @ 10:13:03 #81
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97776887
quote:

[..]

Want:
Gemiddeld aantal bezoekers daar is 27.500 en niet 1000:

[ afbeelding ]

Hij zou daar gaan samenspelen met Marco Di Vaio. Volgens mij was dit scenario ook met Luc besproken voor hij tekende. Om dus te zeggen dat hij "mislukt" is bij Inter of dat het een domme move is slaat in deze fase echt helemaal nergens op.
Inderdaad. ^O^
Buiten dat is het natuurlijk simpel gelul van hem, wanneer Feyenoord een speler aantrekt en hem bij de satelietclub stalt is het een goede move omdat ie dan met minder druk z'n wedstrijden kan spelen, aan de speelstijl kan wennen, de leefomstandigheden, de taal en cultuur etc. en wordt ie stapsgewijs gebracht en nu dat in een ander land precies hetzelfde lijkt te gaan gebeuren zal ie vast wel floppen om er uiteindelijk nooit meer iets van te horen. :')

Misschien slaagt ie inderdaad niet bij Inter, mogelijk uberhaupt niet op hoog niveau en komt ie straks in de Jupiler League weer terug of eindigt ie bij Excelsior Maassluis, maar dat zou bij Feyenoord net zo goed kunnen gebeuren. ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 10:14:18 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97776909
Bologna zou denk ik juist wél een goede stap zijn, beetje het Feyenoord-Excelsior verhaal inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2011 @ 10:19:15 #83
268409 voice-over
pi_97777002
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:13 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. ^O^
Buiten dat is het natuurlijk simpel gelul van hem, wanneer Feyenoord een speler aantrekt en hem bij de satelietclub stalt is het een goede move omdat ie dan met minder druk z'n wedstrijden kan spelen, aan de speelstijl kan wennen, de leefomstandigheden, de taal en cultuur etc. en wordt ie stapsgewijs gebracht en nu dat in een ander land precies hetzelfde lijkt te gaan gebeuren zal ie vast wel floppen om er uiteindelijk nooit meer iets van te horen. :')

Misschien slaagt ie inderdaad niet bij Inter, mogelijk uberhaupt niet op hoog niveau en komt ie straks in de Jupiler League weer terug of eindigt ie bij Excelsior Maassluis, maar dat zou bij Feyenoord net zo goed kunnen gebeuren. ;)
Castaignos is gewoon dom (behalve dat hij aan zijn portemonnee denkt natuurlijk). In Italië slagen als talent is heel erg moelijk, zeker als je buitenlander bent. De historie bewijst mijn gelijk. Zelfs Bergkamp, 1 van onze grootste spelers ooit mislukte als 24-jarige bij Inter hopeloos.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:21:19 #84
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_97777043
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:12 schreef voice-over het volgende:
Drenthe is ook zo'n dom figuur.
:').

Hij heeft drie jaar met een aantal van de beste spelers ter wereld getraind en gespeeld bij één van de grootste clubs ter wereld voor een salaris dat niet alleen hem, maar ook z'n hele familie financieel onafhankelijk heeft gemaakt.

Als Real Madrid komt ben je juist dom als je bij Feyenoord blijft.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_97777196
Ik kan me niet zo druk maken om spelers die volgend seizoen toch niet bij ons spelen.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:28:30 #86
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97777211
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:12 schreef voice-over het volgende:
Drenthe is ook zo'n dom figuur. Dacht het te maken bij Real, is nu weggestuurd door een degradant. :')
Van Persie is ook al zo'n dom geval, had al sterallures in de jeugd en ging naar een koopzieke grootmacht als Arsenal op jonge leeftijd terwijl ie amper een seizoen goed voetbal had laten zien in De Kuip, denkend dat ie binnen enkele jaren de steunpilaar van de club kon worden, zou gaan schitteren in de Champions League en clubtopscorer zou worden met duizenden fans die zijn naam scanderen en wat heeft ie uiteindelijk bereikt ... oh, wacht.
pi_97777471
quote:
Feyenoord krijgt mogelijk Arabische sponsor

ASR stopt als hoofdsponsor van Feyenoord. Het verzekeringsconcern is met de club overeengekomen om hun sponsorcontract uiterlijk 1 juli 2013 te beëindigen. Feyenoord gaat de komende periode nadrukkelijk op jacht naar een nieuwe geldschieter.

Feyenoord-directeur Gudde vindt het een chique manier om op termijn uit elkaar te gaan. 'We hebben in ASR al meer dan twintig jaar een zeer prettige en betrouwbare partner', zegt hij het AD.

De club zal onder meer de banden met Oman aantrekken. In het Arabische land was de selectie begin van het jaar op trainingskamp. Oman bleek interesse te hebben in sponsoring.

Feyenoord gaat onder meer uitzoeken hoe de club iets voor het land, dat meer toeristen wil aantrekken, kan betekenen.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:55:12 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97777933
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het grote Feijenoordtopic #653: Teken nu maar bij...

Zou gunstig kunnen uitvallen voor Feyenoord als er veel geld achter zit. Al zal het wel weer uitlopen op niks...
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 juni 2011 @ 10:58:17 #89
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97778032
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

Castaignos is gewoon dom (behalve dat hij aan zijn portemonnee denkt natuurlijk). In Italië slagen als talent is heel erg moelijk, zeker als je buitenlander bent. De historie bewijst mijn gelijk. Zelfs Bergkamp, 1 van onze grootste spelers ooit mislukte als 24-jarige bij Inter hopeloos.
Gelukkig weet jij het beter. ^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:53:57 #90
268409 voice-over
pi_97779816
quote:

Hij zou daar gaan samenspelen met Marco Di Vaio. Volgens mij was dit scenario ook met Luc besproken voor hij tekende.
Luc zei tegen iedereen die het maar horen wilde dat Inter hem niet zou verhuren. Naief ventje.
pi_97779883
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Luc zei tegen iedereen die het maar horen wilde dat Inter hem niet zou verhuren. Naief ventje.
Waar maak je je eigenlijk druk om ? :{
pi_97780072
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Idd, Luc is verleden tijd en komt niet meer terug. Jammer, maar ik heb me er al bij neergelegd.
Wijnaldum, teken maar gewoon bij, en volg het voorbeeld van Vlaar en Fer :)
  maandag 6 juni 2011 @ 12:05:44 #93
268409 voice-over
pi_97780284
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Waarom maak jij je er niet druk om?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:06:22 #94
268409 voice-over
pi_97780308
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Idd, Luc is verleden tijd en komt niet meer terug. Jammer, maar ik heb me er al bij neergelegd.
Wijnaldum, teken maar gewoon bij, en volg het voorbeeld van Vlaar en Fer :)
Voor 10 mln. of meer mogen ze van mij weg.
pi_97780315
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:05 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom maak jij je er niet druk om?
Omdat hij weg is.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:31:33 #96
268409 voice-over
pi_97781102
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Omdat hij weg is.
En jij vindt het normaal dat een talentje dat nog heel weinig heeft laten zien in de Kuip, straks voor 500 man in de Serie C voor een clubje in de Italiaanse provincie gaat spelen? Vind jij dat dan niet zonde? :')
pi_97781115
laat Wijnaldum maar lekker voor de hoofdprijs weggaan..
hebben we structureel tenminste iets aan hem..
incidenteel een leuke actie in een wedstrijdje helpt feyenoord er niet bovenop..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:32:38 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97781129
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef voice-over het volgende:

[..]

En jij vindt het normaal dat een talentje dat nog heel weinig heeft laten zien in de Kuip, straks voor 500 man in de Serie C voor een clubje in de Italiaanse provincie gaat spelen? Vind jij dat dan niet zonde? :')
Lekker boeiend allemaal, hij is weg.
Elite
Tegen TTIP
pi_97781163
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zonde is het wel , maar uiteindelijk is het zijn eigen keus.
word pas echt zonde als ie over 3 jaar de eerste spits van oranje is..
dan komt ie op de lijst met andere veel te goedkoop weggegane toppers
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:38:45 #100
268409 voice-over
pi_97781350
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Zonde is het wel , maar uiteindelijk is het zijn eigen keus.
word pas echt zonde als ie over 3 jaar de eerste spits van oranje is..
dan komt ie op de lijst met andere veel te goedkoop weggegane toppers
Daar geloof ik niks van. Veel talenten op die leeftijd overtuigden als toekomstige internationale topper, van Castaignos ben ik echt niet onder de indruk geraakt. Geloof mij nou maar, hij gaat hopeloos falen in Italie.
pi_97781387
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef voice-over het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van. Veel talenten op die leeftijd overtuigden als toekomstige internationale topper, van Castaignos ben ik echt niet onder de indruk geraakt. Geloof mij nou maar, hij gaat hopeloos falen in Italie.
Nou als jij het zegt...
pi_97781659
Luc is absolute wereldklasse in zijn leeftijdscategorie
niet voor niets zat de halve champions league al jaren achter hem aan..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:48:14 #103
268409 voice-over
pi_97781674
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:47 schreef Calciumdude het volgende:
Luc is absolute wereldklasse in zijn leeftijdscategorie
niet voor niets zat de halve champions league al jaren achter hem aan..
Welnee.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:48:44 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97781695
quote:
'Isoufi krijgt van Been kans bij Feyenoord'
Geschreven op 2011-06-06 om 10:30:50 | Bekeken: 4623 | Reacties: 50 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalprimeur.nl

Shabir Isoufi mag deze zomer laten zien dat hij klaar is voor het hoogste niveau. De aanvallende middenvelder, die niet aan de bak kwam bij Excelsior, sluit in de voorbereiding aan bij de hoofdmacht van Feyenoord.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft trainer Mario Been besloten om Isoufi een kans te geven. Opmerkelijk, omdat de negentienjarige Afghaan bij Excelsior niet verder kwam dan 48 speelminuten.

Na de winterstop speelde Isoufi voornamelijk in Jong Feyenoord/Excelsior en Feyenoord A1. In november werd zijn contract nog met twee seizoenen verlengd.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 juni 2011 @ 12:49:54 #105
268409 voice-over
pi_97781726
quote:
9s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nou als jij het zegt...
Ik heb waarschijnlijk meer ervaring en kijk op de materie dan jij. Je moet eens weten hoeveel 'toekomstige' toppers ik de revu - bij Feyenoord en daarbuiten - heb zien passeren die later bij lange na niet de top hebben gehaald.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:50:57 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97781764
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Zal mij benieuwen, die kon het niveau van Excelsior bij lange na niet eens aan.

In potentie kan het wel een hele goede worden, maar die heeft echt nog wat jaartjes nodig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97781768
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb waarschijnlijk meer ervaring en kijk op de materie dan jij. Je moet eens weten hoeveel 'toekomstige' toppers ik de revu - bij Feyenoord en daarbuiten - heb zien passeren die later bij lange na niet de top hebben gehaald.
Voetbal als wetenschap benaderen :') :N
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_97781960
daar ligt onze toekomst .. talenten klaarstomen en verkopen voor een paar miljoen..
financieel gezond worden en dan weer stappen maken richting de top van NL..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 juni 2011 @ 12:57:23 #109
268409 voice-over
pi_97781972
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:51 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Voetbal als wetenschap benaderen :') :N
Zelfs ik doe dat niet. :)
  maandag 6 juni 2011 @ 12:57:46 #110
268409 voice-over
pi_97781987
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef Calciumdude het volgende:
daar ligt onze toekomst .. talenten klaarstomen en verkopen voor een paar miljoen..
financieel gezond worden en dan weer stappen maken richting de top van NL..
^O^
pi_97782013
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zelfs ik doe dat niet. :)
Maar je bent wel de grootste zeikerd in VBL sinds Ritmo.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 6 juni 2011 @ 12:59:07 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97782035
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Andersom ook natuurlijk. Feit is dat er vaak geen pijl op valt te trekken op jonge leeftijd, maar je kan zeker wel waarnemen of iemand buitencategorie is of niet. Castaignos is dat imo zeker wel, alleen de stap naar Inter heb ik altijd bekritiseerd. Bologna zou een mooie tussenstap zijn.

Maar inderdaad, het zal mij uiteindelijk worst wezen. Dat pisventje speelt toch niet meer bij ons en gaat dat ook niet meer doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97782120
om hem nu een pisventje te noemen gaat me ook weer wat ver.
Als ie een realistische zakenwaarnemer had gehad was het misschien anders gelopen..
aan de andere kant, wat hebben wij betere spelers te bieden ?
nog niet eens europees voetbal
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 juni 2011 @ 13:04:38 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97782174
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:02 schreef Calciumdude het volgende:
om hem nu een pisventje te noemen gaat me ook weer wat ver.

Ik mag dat toch vinden. Vind het maar een hooghartig blaagje die zijn emoties niet helemaal onder controle kan houden. Wat dat betreft past hij prima in Italie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97782201
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik mag dat toch vinden. Vind het maar een hooghartig blaagje die zijn emoties niet helemaal onder controle kan houden. Wat dat betreft past hij prima in Italie.
Juist mooi, voetballers die hun emotie niet in kunnen houden. ^O^
  maandag 6 juni 2011 @ 13:06:06 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97782219
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Juist mooi, voetballers die hun emotie niet in kunnen houden. ^O^
Als het gemeende emotie is wel ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97782236
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Als het gemeende emotie is wel ja.
Die uitbarsting na die goal tegen PSV was best wel oprecht.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:08:43 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97782307
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die uitbarsting na die goal tegen PSV was best wel oprecht.
Ach, dat geloof ik nog wel. Maar hij trekt na elke goal zo'n agressieve kop, daarbij slaat hij wel een stuk of 5837 keer op het Feyenoord-logo. Ook na zijn transfer. Wat hij daarmee wilde zeggen weet ik nog steeds niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2011 @ 13:09:38 #119
189963 nubreektmijnklomp
pi_97782341
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, dat geloof ik nog wel. Maar hij trekt na elke goal zo'n agressieve kop, daarbij slaat hij wel een stuk of 5837 keer op het Feyenoord-logo. Ook na zijn transfer. Wat hij daarmee wilde zeggen weet ik nog steeds niet.
Doen apen toch ook altijd, dat op hun borst slaan :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97782360
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond het altijd wel mooi.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:11:11 #121
189963 nubreektmijnklomp
pi_97782390
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd wel mooi.
Vooral tegen PSV was het mooi :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97782422
quote:
16s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Vooral tegen PSV was het mooi :P
:Y

Zat te minste wat pit in, beter dan dat hartjes gebaar richting de camera. :{
  maandag 6 juni 2011 @ 13:12:59 #123
189963 nubreektmijnklomp
pi_97782443
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nou ja, zoals Sneijder deed tegen Brazilië was ook wel mooi, de camera zoenen en zo :P. Maar goed dat is een beetje off topic denk ik.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 juni 2011 @ 13:13:01 #124
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97782444
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Daar mogen ze meteen geel voor geven. :X
pi_97782451
Ja sowieso, ik geloof ook wel dat hij een Feyenoordhart heeft hoor. Alleen zo jammer dat hij helemaal gek is gemaakt door zijn kk zaakwaarnemer
  maandag 6 juni 2011 @ 13:15:32 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97782523
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja sowieso, ik geloof ook wel dat hij een Feyenoordhart heeft hoor.
Ik niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2011 @ 13:15:56 #127
268409 voice-over
pi_97782534
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Maar je bent wel de grootste zeikerd in VBL sinds Ritmo.
Ik heb dan ook een mening.

:')
  maandag 6 juni 2011 @ 13:20:24 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97782647
quote:
Van Geel: D-Day voor Ron Vlaar

Technisch directeur Martin van Geel is bij Feyenoord druk bezig om belangrijke spelers die een contract tot medio 2012 in de Kuip hebben, langer te binden. Stefan de Vrij liet zijn contract al openbreken en met twee jaar verlengen. Met Ron Vlaar hoopt Van Geel vandaag een akkoord te bereiken. 'Er moet een beslissing vallen,' zegt Van Geel in het AD.
Van Geel: 'De gesprekken met Ron en zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer lopen al langer. We hebben de afrondende fase bereikt.'

Als Vlaar vandaag nog geen handtekening onder een nieuw en verbeterd contract wil zetten, worden de onderhandelingen voorlopig stopgezet. 'Er moet nu een beslissing worden genomen', is Van Geel duidelijk.

Dat Georginio Wijnaldum en Leroy Fer langer de tijd krijgen om een besluit over de toekomst te nemen, is volgens Van Geel verklaarbaar. 'Die gesprekken lopen minder lang dan in het geval van Ron.'

Dat Van Geel duidelijkheid wil wat betreft eventuele contractverlengingen, is logisch. 'Het totale salarisbudget loopt terug en de spelers die bijtekenen kosten ook ruimte in dat budget. Ik heb het al vaker gezegd, maar we zullen heel creatief moeten handelen in de komende maanden als wij de ploeg willen versterken.' (Redactie)
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 juni 2011 @ 13:21:34 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97782679
Benieuwd of het verlengen van Vlaar nog meespeelt in het verlengen van Wijnaldum en Fer eigenlijk.
Al moet ik zeggen dat ik het een heel eind heb gehad met de laatste 2 :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97782735
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:21 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of het verlengen van Vlaar nog meespeelt in het verlengen van Wijnaldum en Fer eigenlijk.
Al moet ik zeggen dat ik het een heel eind heb gehad met de laatste 2 :r
Ik denk nog altijd dat Fer wel gaat verlengen.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:33:01 #131
268409 voice-over
pi_97783063
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk nog altijd dat Fer wel gaat verlengen.
Ik verwacht dat Fer en Vlaar bijtekenen. Wijnaldum gaat voor ¤ 5 mln weg.
pi_97783317
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zoiets verwacht/hoop ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:45:22 #133
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97783505
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zoiets verwacht/hoop ik.
Ik hoop het niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97783764
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.
Why ?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:03:09 #135
53267 TC03
pi_97784139
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef voice-over het volgende:

[..]

Same, zou een win-win situatie zijn. Wijnaldum is als speler van Feyenoord net zo goed één van de redenen dat we 10e zijn geëindigd. Haal een adequate vervanger en je gaat er niks op achteruit.

Fer en Vlaar vind ik een ander verhaal, dat zijn spelers die je niet zo snel vervangt.
pi_97784301
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Same, zou een win-win situatie zijn. Wijnaldum is als speler van Feyenoord net zo goed één van de redenen dat we 10e zijn geëindigd. Haal een adequate vervanger en je gaat er niks op achteruit.

Fer en Vlaar vind ik een ander verhaal, dat zijn spelers die je niet zo snel vervangt.
Daar ben ik het wel mee eens, al denk ik dat Feyenoord het geld dat ze ontvangen bij een vertrek van Wijnaldum niet in versterkingen zal steken maar in het aflossen van de schuld.
pi_97784307
Vlaar is in mijn ogen cruciaal , Fer hoef je nog niet eens een vervanger voor te halen, voor die plek heb je zat spelers
Mokotjo, van Haaren en el Ahmadi zelfs nog

voor een steunpilaar achterin moet je toch wel je portemonnee trekken , en laten we die nou net niet hebben..
misschien dat Schenkelveld achter Vlaar zich klaar kan stomen , maar die moet eerst maar weer eens aan spelen toekomen..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:08:05 #138
53267 TC03
pi_97784351
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens, al denk ik dat Feyenoord het geld dat ze ontvangen bij een vertrek van Wijnaldum niet in versterkingen zal steken maar in het aflossen van de schuld.
Dat wel, maar als Feyenoord Hadouir of Schöne haalt ga je er niks op achteruit. Die spelers hebben meer ervaring en routine en zijn veel minder wisselvallig. Daarnaast kosten ze (bijna) niks.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:10:32 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97784458
Hadouir is al naar Middlesbrough, dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2011 @ 14:13:01 #140
53267 TC03
pi_97784573
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
Hadouir is al naar Middlesbrough, dacht ik.
Nog niet: http://www.goal.com/nl/ne(...)-hadouir-in-de-wacht
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 14:19:55 #141
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97784837
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat wel, maar als Feyenoord Hadouir of Schöne haalt ga je er niks op achteruit. Die spelers hebben meer ervaring en routine en zijn veel minder wisselvallig. Daarnaast kosten ze (bijna) niks.
Plus dat wanneer je 1 van beide weet te strikken je ook daadwerkelijk een echte 10 hebt ipv de valse spits Wijnaldum.
pi_97785301
Zijn we De Wijn weer aan het afkraken? Er zijn niet veel 20-jarige middenvelders die 14 keer scoren in een team dat niet draait en dat in een heel seizoen in totaal 53 keer scoort. Hij is nog allerminst klaar voor de top, maar bij een club als Twente speelt hij de sterren van de hemel, daar twijfel ik niet aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 14:32:30 ]
pi_97785652
Knap inderdaad die goals, maar de vraag is of dat incidenteel was of dat het echt te maken heeft met het inlossen van zijn talent ?

Ik blijf erbij dat het geen 10 is die je elftal beter laat voetballen.
pi_97785750
Zul je zien dat er toch nog een 2e gesprek met Vlaar gaat komen. ;(
pi_97785782
Ik vind hem ook geen 10, maar wel een goede voetballer, in potentie een topper.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:42:29 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97785834
Nou nou jongens bijna 3 uur , Hoe laat zou de werkdag er op zitten van Geel ?
5 uur denk ik ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97785920
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind hem ook geen 10, maar wel een goede voetballer, in potentie een topper.
Jep, maar dat gaat hij bij Feyenoord niet worden, vrees ik.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou nou jongens bijna 3 uur , Hoe laat zou de werkdag er op zitten van Geel ?
5 uur denk ik ?
Ik denk dat Van Geel niet zo is van het 5uur naar huis gaan. Staat toch echt bekend als harde werker.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:44:34 #148
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97785945
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Why ?
Hij heeft potentie. Jammer voor Feyenoord, ook al heeft hij geen Feyenoord hart, hij kan Feyenoord wel beter maken :) Zoals tegen PSV.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 6 juni 2011 @ 14:50:11 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97786191
quote:
Ik dacht dat er nieuws was ;( .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: