Ach die jongen heeft pas 15 profwedstrijden gespeeld en is pas 18 jaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze hem bij een club gaan plaatsen waar die geen europees voetbal kan spelen?
Ik denk dat we daar op korte termijn nog niet veel over gaan horen. Vooralsnog hebben we namelijk nog gewoon een sponsor.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef mega-worstje het volgende:
weet iemand eigenlijk al wat over een nieuwe shirt sponsor?
Precies, zal nog wel even duren.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar op korte termijn nog niet veel over gaan horen. Vooralsnog hebben we namelijk nog gewoon een sponsor.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar op korte termijn nog niet veel over gaan horen. Vooralsnog hebben we namelijk nog gewoon een sponsor.
Is goed, wed ik dat ie al bijgetekend heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat De Vrij wel bijtekent. Kratje bier op zetten?
Daar teken ik voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Cara het volgende:
Weddenschapje doen guys?
Wie tekent bij en wie niet.
Ik zeg Vlaar en Fer wel, Wijnaldum niet.
zou wel mooi zijn ja miss nog extra skyboxje zit ik daar ook wat vakerquote:Op zondag 5 juni 2011 13:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoop dat het het havenbedrijf wordt, hoe gaaf zou dat zijnZe zijn al sponsor, dus wie weet?
Tja maar ik denk dat ze eerder voor eigenbelang gaan.. helaas natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze naar zijn voorkeur luisteren wel ja.
oh je hebt gelijk ik had het verkeerd gelezen en dacht dat we ze nu al kwijt warenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je moet ook afwegen wat dat eigenbelang is. Het ventje is net 18, speelt wekelijks bij ons, wordt op handen en voeten gedragen door het legioen, is al heel snel geaccepteerd in de spelersgroep hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:11 schreef mega-worstje het volgende:
Tja maar ik denk dat ze eerder voor eigenbelang gaan.. helaas natuurlijk
Lijkt me toch niet dat ze Miyachi nu al aan een andere ploeg gaan verhuren? Dat is sowieso ook niet goed voor zijn ontwikkeling als hij weer moet verhuizen, weer andere taal leren, en dan bij een club waar hij waarschijnlijk nog op de bank zit ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook afwegen wat dat eigenbelang is. Het ventje is net 18, speelt wekelijks bij ons, wordt op handen en voeten gedragen door het legioen, is al heel snel geaccepteerd in de spelersgroep hier.
Verder geeft Feyenoord wekelijks terugkoppeling over zijn ontwikkelingen aan Arsenal, die daar ook weer zeer te spreken over zijn. De Hollandse school ligt toch redelijk dicht tegen die van Arsenal aan. Willen ze dat allemaal weggooien door hem te verhuren aan bijvoorbeeld een Napoli (ik noem maar wat)?
Pouletje opzetten?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk ook dat Fer en Vlaar wel bijtekenen en Wijnaldum niet.
Mocht dit doorgaan, hoeveelste grootste talent/aanvoerder van jeugdelftal wordt dit al?quote:'Oekraïense verdediger op huurbasis naar Feyenoord'
Mogelijk krijgt Feyenoord komend seizoen de beschikking over Kyrylo Petrov. De verdediger die deze maand 21 wordt, zal gehuurd worden van de Russische club Anzhi, meldt Sport Express, een Russisch medium.
Petrov kan als centrale verdediger of middenvelder uit de voeten. Hij was aanvoerder van het Oekraïens team dat in 2009 Europees kampioen onder 19 werd. Anzhi neemt het talent over van Dinamo Kiev. De Oekraïense topclub verhuurde Petrov afgelopen seizoen aan FC Kryvbas Kryvy Rih.
quote:Bellamy nog altijd verliefd op Feyenoord en zijn aanhang
Het was een opmerkelijk bericht vorig jaar: Craig Bellamy, voetballer van de rijkste club van de wereld, Manchester City, wil naar Feyenoord. De Welshman had in zijn jeugd al een band met de Rotterdamse club en werd definitief verliefd in 2002 toen hij met Newcastle United in de Champions League in De Kuip speelde.
De vlaggen, fakkels en gezang van de Feyenoord-supporters herinnert Bellamy zich nog als de dag van vandaag. 'Absoluut één van de meest memorabele wedstrijden die ik ooit heb gespeeld', kijkt de spits terug op het duel van 13 november 2002. Het was het laatste groepsduel, waarin de Engelsen op miraculeuze wijze met 2-3 wonnen en overwinterden in het miljoenenbal.
'Ik herinner me zelfs het moment dat we met de bus op weg waren naar het stadion', zegt de toen 23-jarige Bellamy in Voetbal International. 'Toen we aankwamen, stonden er buiten allemaal Feyenoord-supporters naar ons te schreeuwen. En ook tijdens de warming-up kon je de fans heel goed horen, die zaten erbovenop. Toen besefte ik als dat dit een bijzonder duel was.'
'Als je zo'n avond meemaakt, denk je: het zou wel wat zijn elke week in zo'n ambiance te voetballen. Vooraf wist ik al wat voor een sfeer er in De Kuip kon hangen.' Al in zijn kindertijd werd een beeld bij hem gecreërd via Eurosport, waar hij wekelijks de samenvattingen van buitenlandse competities bekeek. 'Daar begon het een beetje. Ik keek altijd graag naar teams waar de fans voor een indrukwekkende sfeer zorgden. Waar je spanning en intimidatie kon voelen. Als kind droomde ik er al van in zulke omstandigheden te spelen.'
Vorig jaar lente liep Bellamy toenmalig technisch di recteur Leo Beenhakker van Feyenoord tegen het lijf. 'Ik zei dat ik wel een keer in Nederland wilde spelen, mede om trainerservaring op te doen. Ik vertelde dat ik problemen met trainer Roberto Mancini had en dat we in de zomer misschien wel konden praten. Beenhakker zei dat Feyenoord geen geld had.'
Bellemy werd verhuurd aan Cardiff City, de club uit zijn geboortestad. 'Ik weet dat Feyenoord geen geld had, maar dat had de club waar ik nu zit óók niet. Manchester City is de rijkste club ter wereld en had denk ik bijna heel mijn salaris willen betalen. Over elke deal had onderhandeld kunnen worden', zegt de aanvaller.
Beenhakker ontkent dat een deal mogelijk was. 'Ik heb gezegd: als je voorwaarden creëert dat je voor een normaal salaris naar Rotterdam kunt komen, ben je van harte welkom.' Cardiff droeg aar verluidt 20.000 pond per week bij aan het salaris van Bellamy. 'Dat heb je het over ruim een miljoen per jaar', zegt Beenhakker. 'Dat was niet haalbaar voor ons.'
Enkele fans van Feyenoord reisden in december zelfs helemaal naar Groot-Brittannië om Bellamy over de streep te trekken voor een toekomstig avontuur in Rotterdam. 'Dat ze twaalf uur reizen om mij te zien, maakte wel indruk op me.' Enkele fansites schrijven na afloop van de tour dat Bellamy zelfs salaris wil inleveren om naar Feyenoord te komen. 'Maar dat is onmogelijk', zegt Bellamy nu. 'Ik heb verantwoordelijkheid voor dertien kinderen in mijn academy.'
Beenhakker baalt van het beeld dat er ontstaat dat het vooral aan Feyenoord ligt dat Bellamy niet gekomen is. De Rotterdammer sms't de speler of hij wil stoppen met 'wilde verhalen' de wereld in te helpen. 'Ik was niet blij met dat bericht', zegt Bellamy. 'Want ik heb nooit een dergelijk verhaal in de media gebracht. Het is een beetje een eigen leven gaan leiden. Ik heb alleen een interview gegeven aan het Feyenoord-magazine waarin ik zei dat ik graag voor de club zou spelen. Zo denk ik er nog steeds over, maar daarmee zeg ik niet dat het ook gaat gebeuren.'
Dat voetbalzone geruchtje is nu echt al 7 keer gepost ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mocht dit doorgaan, hoeveelste grootste talent/aanvoerder van jeugdelftal wordt dit al?
[..]
Ik had het in dit topic nog niet gezien. Kwam het tegen bij het AD.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat voetbalzone geruchtje is nu echt al 7 keer gepost ofzo
Niemand houdt je tegen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Uhm, wordt het niet tijd dat het speelschema 2010-2011 van de OP worden gehaald?
Ja, d'ohquote:
Zal aan het begin van de middag al wel duidelijk worden dat Vlaar bijtekent verwacht ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgen we morgen zowaar een 'spannende' dag.
Zou erg mooi zijn, en hopen dat hij dan niet weer iets gaat afscheuren ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal aan het begin van de middag al wel duidelijk worden dat Vlaar bijtekent verwacht ik.
Wijnaldum een blaaskaak doe normaal gek, die knul werkt zich kapot voor feyenoord en jij snapt niet dat voetbal een busisness is waar je ook moet kijken naar je carriere en naar je bankrekening. als jij ergens voor 200 euro per uur kan werken en ergens anders voor 500 dan weet jij het toch ook wel of niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blaaskaak eerste klas die Wijnaldum, onrespectvol varken. Vind zichzelf beter dan waar Feyenoord nu staat terwijl hij medeverantwoordelijk is van dit drama seizoen.
Ben geen fan, veranderd dat de situatie?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wijnaldum een blaaskaak doe normaal gek, die knul werkt zich kapot voor feyenoord en jij snapt niet dat voetbal een busisness is waar je ook moet kijken naar je carriere en naar je bankrekening. als jij ergens voor 200 euro per uur kan werken en ergens anders voor 500 dan weet jij het toch ook wel of niet?
hij heeft daarbij nog een mooie bijdrage geleverd ook dit seizoen zeker aan het einde. t mooiste zou zijn als hij blijft natuurlijk maar ik zou het heel goed snappen als die vertrekt, en "fans" zoals jij moeten maar een realistisch worden.
Nou pff, bedankt voor de bijdrage. 10e gewordenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wijnaldum een blaaskaak doe normaal gek, die knul werkt zich kapot voor feyenoord en jij snapt niet dat voetbal een busisness is waar je ook moet kijken naar je carriere en naar je bankrekening. als jij ergens voor 200 euro per uur kan werken en ergens anders voor 500 dan weet jij het toch ook wel of niet?
hij heeft daarbij nog een mooie bijdrage geleverd ook dit seizoen zeker aan het einde. t mooiste zou zijn als hij blijft natuurlijk maar ik zou het heel goed snappen als die vertrekt, en "fans" zoals jij moeten maar een realistisch worden.
Een transfer moet je verdienen. Ik vind dat hij die nog niet heeft verdiend. Laat nu maar eens een seizoen constant zien dat je een groot talent bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
dan snap ik je reactie al helemaal nietquote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben geen fan, veranderd dat de situatie?
en dat valt te verwijten aan 1 persoon? ik probeer alleen maar te zeggen dat hij zijn best deed om t seizoen toch mooi af te sluiten en dat liet hij zien op t veld, zijn individuele prestatie was echter niet genoeg om veel uit te laten maken op de ranglijstquote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pff, bedankt voor de bijdrage. 10e geworden
zeg dat tegen de clubs die hem willen kopen..quote:Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een transfer moet je verdienen. Ik vind dat hij die nog niet heeft verdiend. Laat nu maar eens een seizoen constant zien dat je een groot talent bent.
Net zoals voetballers met zelfkennis.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
objectieve supporters moeten nog worden uitgevonden
Ik ben Martin van Geel niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zeg dat tegen de clubs die hem willen kopen..
Idd ergens in Nederland ergens tekenen voor een paar miljoen is gewoon onacceptabel.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum kan laten zien wat hij waard is door of te vertrekken voor een leuke prijs naar het buitenland of bij te tekenen. Een andere optie is er niet wmb.
andere clubs mogen sowieso nog niet onderhandelen omdat zijn contract nog doorloopt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zeg dat tegen de clubs die hem willen kopen..
*leest terug* hmm nooit geclaimed dat je dat was..quote:
als die al gaat moeten we er wel een mooi bedrag voor vangen natuurlijk.. ik vind zelf 5 miljoen nog veel te weinigquote:Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd ergens in Nederland ergens tekenen voor een paar miljoen is gewoon onacceptabel.
twente heeft volgens mij laten weten wijnaldum te willen kopen als ze fer er ook bij kunnen kopenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het niet meer dan geruchten.
Mwah, ze praten al over Schreuder etc. Bronnen binnen Twente bevestigen het.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het niet meer dan geruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |