SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Fijn dat je het zo waardeertquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, mn dag kan nie tmeer stuk, na zo'n high five![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, mn dag kan nie tmeer stuk, na zo'n high five![]()
Schijndel jwzquote:
We kunnen er niets aan doen.quote:
niet uitgeslapen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:
nee was vrijdag uitgeweest en was om half 6 thuis. nu ben ik moe
Gisteren en eergisteren geweest nu is het geld op. Kut dure taxi'squote:
taxi's zijn echt debiel duur ja, daarom rij ik lekker zelfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren geweest nu is het geld op. Kut dure taxi's
Erg slim ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef babipangang het volgende:
[..]
taxi's zijn echt debiel duur ja, daarom rij ik lekker zelf
Zonder drank kan ik gek genoeg zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Erg slim ja.Al kan je dan niet drinken.
De Smitse natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef babipangang het volgende:
waar gaan jullie zo'n beetje stappen ? wat is er tegenwoordig nog leuk in Den Bosch?
3 gezusters toen het nog bestond, taveerne, uhmm carrousel weleens. Verder houdt het zo'n beetje op.quote:
leuk!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Iedere komt op koffie volgend jaar als ik in DB zit?
heb ik geenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk niet, tenzij je ernstig goede argumenten hebt....
Van bier naar koffie?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Iedere komt op koffie volgend jaar als ik in DB zit?
Vetquote:Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
Vanavond naar Guido Weijers geweest, was echt leuk
Elk koninkrijk had vroeger een troubadour. Ik ga het straks veranderenquote:Op zondag 5 juni 2011 04:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Opium waarin het HE-LE-MAAL vol staat met 15 jarige chicks.![]()
Wat een avond.![]()
En hoezo troubadour.
Zo vet daarzo he. Allemaal jongetjes van 18, wild zoenend met schone dames van 45.quote:
Dat is wel vetquote:Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
Is dat die nep-schele? Zo ja, dan vind ik hem niet leukquote:Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo vet daarzo he. Allemaal jongetjes van 18, wild zoenend met schone dames van 45.
Ben ik ooit geweest. Toen was i kdronken. Als ik dronken ben ga ik mensen uitlachen. Daar ook. Moest ik eruitquote:Op zondag 5 juni 2011 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Hij weet hoe die shit gaat daar.
Omgquote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik ooit geweest. Toen was i kdronken. Als ik dronken ben ga ik mensen uitlachen. Daar ook. Moest ik eruit
Ach boeiend. Ben daar ook ooit geweigerd door een Marokkaanse portier. DISKRIMINAZIquote:
Je had dan ook 40 plus moeten zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach boeiend. Ben daar ook ooit geweigerd door een Marokkaanse portier. DISKRIMINAZI
Je weet dat een troubadour altijd de gast was die allerlei instrumenten speelde en daarmee dus elke meid kan regelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elk koninkrijk had vroeger een troubadour. Ik ga het straks veranderen
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je weet dat een troubadour altijd de gast was die allerlei instrumenten speelde en daarmee dus elke meid kan regelen.
Stap 1: Trek je banjo/cello/gorgonzola tevoorschijn.
Stap 2: "Dit liedje heb ik voor jou geschreven."
Stap 3: ???
Stap 4: Profit!!!
Of een islamietjequote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je had dan ook 40 plus moeten zijn.
quote:
Niet lief, Barrie, niet lief...quote:
hoofddoekquote:
quote:
quote:
Die iig nietquote:
Nee, ik draag al een tijd geen kleding meer met doodshoofden. Wel met rare opdrukken enzoquote:
Doodshoofden zijn normaal?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik draag al een tijd geen kleding meer met doodshoofden. Wel met rare opdrukken enzo
UI's met bewegende negers zijn pas raar.quote:
Jij bent raar.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
UI's met bewegende negers zijn pas raar.
Sommige wel. Deze heb ik nog, da's ook de enige die ik ooit heb gedragen eigenlijk. Zo vet.quote:
Maarja dat is hetzelfde als je een Superman shirt zou dragen, of Batman.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige wel. Deze heb ik nog, da's ook de enige die ik ooit heb gedragen eigenlijk. Zo vet.
[ afbeelding ]
Gothic styloquote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige wel. Deze heb ik nog, da's ook de enige die ik ooit heb gedragen eigenlijk. Zo vet.
[ afbeelding ]
Jah.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maarja dat is hetzelfde als je een Superman shirt zou dragen, of Batman.
Neeh.quote:
Nee, je bent een man. Of je moet vrouwen kleding gaan maken met leuke shirtjes en leuke opdrukken dan zou ik het in overweging kunnen nemen.quote:
Nee, komt uit een film. En die film weer van een comic, maar ik ken de comic van de film, muhahaha. Vind het wel een vet shirt hoor, ook al draag ik 't niet meerquote:
Mijn opdrukken worden niet " Meisjes Meisjes " achtigquote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, je bent een man. Of je moet vrouwen kleding gaan maken met leuke shirtjes en leuke opdrukken dan zou ik het in overweging kunnen nemen.
Nee oke maar doodshoofden zijn dan weer het anderste uiterste.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn opdrukken worden niet " Meisjes Meisjes " achtig
Er is een verschil tussen wat leuk is en leuk leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, je bent een man. Of je moet vrouwen kleding gaan maken met leuke shirtjes en leuke opdrukken dan zou ik het in overweging kunnen nemen.
En gelukkig er ook nog zat tussen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat leuk is en leuk leuk.
Zo heb je coolcat en zo heb je D&G
Zo is het maar net!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En gelukkig er ook nog zat tussen.
Allebei faatwinkels/merkenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat leuk is en leuk leuk.
Zo heb je coolcat en zo heb je D&G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |