Ach boeiend. Ben daar ook ooit geweigerd door een Marokkaanse portier. DISKRIMINAZIquote:
Je had dan ook 40 plus moeten zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach boeiend. Ben daar ook ooit geweigerd door een Marokkaanse portier. DISKRIMINAZI
Je weet dat een troubadour altijd de gast was die allerlei instrumenten speelde en daarmee dus elke meid kan regelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elk koninkrijk had vroeger een troubadour. Ik ga het straks veranderen
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je weet dat een troubadour altijd de gast was die allerlei instrumenten speelde en daarmee dus elke meid kan regelen.
Stap 1: Trek je banjo/cello/gorgonzola tevoorschijn.
Stap 2: "Dit liedje heb ik voor jou geschreven."
Stap 3: ???
Stap 4: Profit!!!
Of een islamietjequote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je had dan ook 40 plus moeten zijn.
quote:
Niet lief, Barrie, niet lief...quote:
hoofddoekquote:
quote:
quote:
Die iig nietquote:
Nee, ik draag al een tijd geen kleding meer met doodshoofden. Wel met rare opdrukken enzoquote:
Doodshoofden zijn normaal?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik draag al een tijd geen kleding meer met doodshoofden. Wel met rare opdrukken enzo
UI's met bewegende negers zijn pas raar.quote:
Jij bent raar.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
UI's met bewegende negers zijn pas raar.
Sommige wel. Deze heb ik nog, da's ook de enige die ik ooit heb gedragen eigenlijk. Zo vet.quote:
Maarja dat is hetzelfde als je een Superman shirt zou dragen, of Batman.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige wel. Deze heb ik nog, da's ook de enige die ik ooit heb gedragen eigenlijk. Zo vet.
[ afbeelding ]
Gothic styloquote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige wel. Deze heb ik nog, da's ook de enige die ik ooit heb gedragen eigenlijk. Zo vet.
[ afbeelding ]
Jah.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maarja dat is hetzelfde als je een Superman shirt zou dragen, of Batman.
Neeh.quote:
Nee, je bent een man. Of je moet vrouwen kleding gaan maken met leuke shirtjes en leuke opdrukken dan zou ik het in overweging kunnen nemen.quote:
Nee, komt uit een film. En die film weer van een comic, maar ik ken de comic van de film, muhahaha. Vind het wel een vet shirt hoor, ook al draag ik 't niet meerquote:
Mijn opdrukken worden niet " Meisjes Meisjes " achtigquote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, je bent een man. Of je moet vrouwen kleding gaan maken met leuke shirtjes en leuke opdrukken dan zou ik het in overweging kunnen nemen.
Nee oke maar doodshoofden zijn dan weer het anderste uiterste.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn opdrukken worden niet " Meisjes Meisjes " achtig
Er is een verschil tussen wat leuk is en leuk leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, je bent een man. Of je moet vrouwen kleding gaan maken met leuke shirtjes en leuke opdrukken dan zou ik het in overweging kunnen nemen.
En gelukkig er ook nog zat tussen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat leuk is en leuk leuk.
Zo heb je coolcat en zo heb je D&G
Zo is het maar net!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En gelukkig er ook nog zat tussen.
Allebei faatwinkels/merkenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat leuk is en leuk leuk.
Zo heb je coolcat en zo heb je D&G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |