Zonder drank kan ik gek genoeg zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Erg slim ja.Al kan je dan niet drinken.
De Smitse natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef babipangang het volgende:
waar gaan jullie zo'n beetje stappen ? wat is er tegenwoordig nog leuk in Den Bosch?
3 gezusters toen het nog bestond, taveerne, uhmm carrousel weleens. Verder houdt het zo'n beetje op.quote:
leuk!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Iedere komt op koffie volgend jaar als ik in DB zit?
heb ik geenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk niet, tenzij je ernstig goede argumenten hebt....
Van bier naar koffie?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Iedere komt op koffie volgend jaar als ik in DB zit?
Vetquote:Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
Vanavond naar Guido Weijers geweest, was echt leuk
Elk koninkrijk had vroeger een troubadour. Ik ga het straks veranderenquote:Op zondag 5 juni 2011 04:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Opium waarin het HE-LE-MAAL vol staat met 15 jarige chicks.![]()
Wat een avond.![]()
En hoezo troubadour.
Zo vet daarzo he. Allemaal jongetjes van 18, wild zoenend met schone dames van 45.quote:
Dat is wel vetquote:Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
Is dat die nep-schele? Zo ja, dan vind ik hem niet leukquote:Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo vet daarzo he. Allemaal jongetjes van 18, wild zoenend met schone dames van 45.
Ben ik ooit geweest. Toen was i kdronken. Als ik dronken ben ga ik mensen uitlachen. Daar ook. Moest ik eruitquote:Op zondag 5 juni 2011 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Hij weet hoe die shit gaat daar.
Omgquote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik ooit geweest. Toen was i kdronken. Als ik dronken ben ga ik mensen uitlachen. Daar ook. Moest ik eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |