quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Supersoep het volgende:
Streampje voor mensen in het buitenland?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=119098&part=sportsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind alleen een Chinees, maar het is te doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Supersoep het volgende:
Ze spelen ook met een beachvolleybal als je m zo ziet stuiteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf alsof Bieber op het veld staat en het publiek vol breezers is...
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf alsof Bieber op het veld staat en het publiek vol breezers is...
Zie amper wie aan de bal is bij NL...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Het beeld is een beetje veraf, zoals ze in Spanje ook altijd doen.
Hee jij ook hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Jammer... WK 98 speelde Nederland ook gewoon in oranje tegen het geel van Brazilië.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet oranje? Lijkt te veel op geel?
Kan je die even sturen? Chinees kan ik toevallig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ik vind alleen een Chinees, maar het is te doenWeer eens wat anders en zo te zien hoef ik het NL commentaar niet te missen.
13th stream bij sopcast is gewoon nederlands.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ik vind alleen een Chinees, maar het is te doenWeer eens wat anders en zo te zien hoef ik het NL commentaar niet te missen.
Dat en bij mij komt het over alsof het overbelicht is. Waarschijn is daar midden op de middag en daarom dat het zo fel is, maar fijn om naar te kijken is het niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Welkom in Brazilië.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat een onrustig allemaal, dat lawaai, de beelden, het ziet er heel chaotisch uit allemaal.
Die doet het bij mij niet? Shit...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
13th stream bij sopcast is gewoon nederlands.
Dat is geen excuus, gewoon baggerbeeld. Sowieso is het zonlicht niet eens zo fel, kijk de schaduwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat en bij mij komt het over alsof het overbelicht is. Waarschijn is daar midden op de middag en daarom dat het zo fel is, maar fijn om naar te kijken is het niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
13th stream bij sopcast is gewoon nederlands.
vreselijk jahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat een onrustig allemaal, dat lawaai, de beelden, het ziet er heel chaotisch uit allemaal.
Ja, echt niet fijn kijken he? Kan niet precies zeggen waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb het beeld van de TV al wat donkerder gezet, dat doet het een klein beetje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, gewoon baggerbeeld. Sowieso is het zonlicht niet eens zo fel, kijk de schaduwen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha idd, het hele wk gaat er zo uit zien.
De spits van Arsenal of Schalke, hele moeilijke keuze ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
en weer geen huntelaar in de spits.
kut van marwijk
maakt niet uit we komen toch niet over de middenlijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut van marwijk
Moeilijke keuze, Van Persie of Huntelaar die bijna een half jaar geblesseerd is geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut van marwijk
Schalke kwam anders verder in de CL...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De spits van Arsenal of Schalke, hele moeilijke keuze ja.
Kan die ook niks aan doen. Het zijn de supporters.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Nu al een hekel aan Neymar.
Nog nooit zien spelen, maar toch.
Wat een hype.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut van marwijk
Huntelaar heeft veel beter gespresteerd in oranje dan van persie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voelt wel als een soort leegtequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In ieder geval zijn er geen vuvuzela's meer te horen, dat is al een troost.
ja he alsof dat alles zegt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
tegen derde wereldslandenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Huntelaar heeft veel beter gespresteerd in oranje dan van persie.
Nee, hij moest naar een verjaardag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Is Stekelenburg nog steeds geblesseerd?
Inderdaad, jij kijkt nooit Engels voetbal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
ja he alsof dat alles zegt.
we hebben gezien hoe goed van persie in de spits is........
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut van marwijk
Vooral die beelden. Verschrikkelijk om te volgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
op het wk speelde robin de sterren van de hemel he.
waarschijnlijk helemaal geen voetbalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, jij kijkt nooit Engels voetbal?
ik kijk alle engelse wedstrijden maar als je beetje verstand hebt dan snap je dat ze in engeland niet weten te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, jij kijkt nooit Engels voetbal?
omdat er geen verbinding was tussen spits en het middenveldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
op het wk speelde robin de sterren van de hemel he.
Sowieso, een statische Huntelaar prefereren tegenover een dynamische Van Persiequote:
pics?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
ik zit op de wc en een doelpunt (buitenspel, maar ok).
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef inZanity het volgende:
Al die vrouwen ineens in dit topic.. Daarom: Nederlands elftal
ja dat hebben we gezien op het wk. 7 wedstrjden lang geen knikker geraakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Huntelaar mag de veters van van Persie nog niet eens vastmaken.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef inZanity het volgende:
Al die vrouwen ineens in dit topic.. Daarom: Nederlands elftal
idd, maar da mag je niet zeggen want hij speelt bij arsenal en huntelaar maar bij schalke...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ja dat hebben we gezien op het wk. 7 wedstrjden lang geen knikker geraakt.
vandaag had van persie op 10 gekund en huntelaar in de spits.
Precies, de enigste NL stream (13th stream) doet het geluid het wel, maar krijg geen beeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef MuVo het volgende:
Weet iemand een NL of Engelse stream?
Ik heb alleen een Braziliaanse gevonden..
Stream
Ga je toch lekker life & cooking kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Teringgeluid gewoon, wat een boutuitzending
Volgens mij is het 5 uur vroeger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef bjanaan het volgende:
Geluid is inderdaad niet best weet anybody misschien hoelaat 't daar is nu?
Das Nilmarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef Stuurver het volgende:
Ik haal die Villareal spits en die Neymar altijd doorelkaar
Boeit mij het WK nouquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ja dat hebben we gezien op het wk. 7 wedstrjden lang geen knikker geraakt.
vandaag had van persie op 10 gekund en huntelaar in de spits.
16:29... -5 uur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef bjanaan het volgende:
Geluid is inderdaad niet best weet anybody misschien hoelaat 't daar is nu?
omdat huntelaar niet in dit systeem past. en affelay + sneijder in dit systeem ook niet op 10 passenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
idd, maar da mag je niet zeggen want hij speelt bij arsenal en huntelaar maar bij schalke...
Hij zit niet voor niks op de bank bij Barca.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef Supersoep het volgende:
Afellay heeft altijd echt een rare dribbel, alsof hij op elk moment de bal kwijt kan raken.
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je toch lekker life & cooking kijken.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die v Persie ophemeling. Die heeft nog nooit wat laten zien in het Nederlands elftal...
Geen enkele speler van Barca zou op dit veld kunnen voetballen. De amateurs in NL hebben verdomme betere veldenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij zit niet voor niks op de bank bij Barca.
maar hij speelt bij arsenal (dat is de argumentatie van sommige mensen hier op Fok!)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die v Persie ophemeling. Die heeft nog nooit wat laten zien in het Nederlands elftal...
Net als op het wk komt nederland er in het begin ook niet aan te pasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef BB-King het volgende:
Net als op het WK opent Brazilië met een buitenspel goal.
Whut?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Life and Cooking heet niet eens meer zo.
En het is niet op zaterdag.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef Stuurver het volgende:
Weet je wie er op 10 past?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Life and Cooking heet niet eens meer zo.
En het is niet op zaterdag.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef F.M.D. het volgende:
brazilie beter dan NL net als op het wk. maar misschien heeft oranje wel weer zoveel geluk als toen!
staat er weer voor lucht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef LWD-Godius het volgende:
We spelen weer met 10 man, wtf doet v persie in de spits?
Oké, Van Marwijk speelt liever met een voetballende 9 die zwerft om het veld. Hierdoor maak je je aanval onvoorspelbaar. Een Huntelaar die nog geen bal normaal kan kaatsen past niet in dat plaatje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
maar hij speelt bij arsenal (dat is de argumentatie van sommige mensen hier op Fok!)
Nope.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit is toch niet één van de WK-stadions mag ik hopen?
en uiteindelijk staat van persie overal behalve waar hij hoort te staan om te scoren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké, Van Marwijk speelt liever met een voetballende 9 die zwerft om het veld. Hierdoor maak je je aanval onvoorspelbaar. Een Huntelaar die nog geen bal normaal kan kaatsen past niet in dat plaatje.
Heb je een link?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef Fizd het volgende:
[..]
Precies, de enigste NL stream (13th stream) doet het geluid het wel, maar krijg geen beeld.
Ligt niet alleen aan hem. Hij kan niet zien wat er achter hem is, dat moeten zijn teamgenoten zeggenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Van der Wiel let niet echt op.. Wat is er gebeurd met die gozer..
Je moet pas in de punt staan las de bal in de 16 gaat komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat van persie overal behalve waar hij hoort te staan om te scoren.
Onjuist, juist door zijn spel duiken anderen ook vaker op in de 16 en krijg je niet per sé 1 topscorer. Op het WK ging dat niet vlekkeloos doordat Van Persie door het egoistische spel van Sneijder en door het weinig creatieve verdedigende blok op een eiland kwam te staan. Vandaar dat hij nu VdV naast Bommel of De Jong zet om dat op te lossen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat van persie overal behalve waar hij hoort te staan om te scoren.
Ken je nagaan. Huntelaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Onjuist, juist door zijn spel duiken anderen ook vaker op in de 16 en krijg je niet per sé 1 topscorer. Op het WK ging dat niet vlekkeloos doordat Van Persie door het egoistische spel van Sneijder en door het weinig creatieve verdedigende blok op een eiland kwam te staan. Vandaar dat hij nu VdV naast Bommel of De Jong zet om dat op te lossen.
Probeer stathoeren het niet uit te leggen, heeft geen nut..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Onjuist, juist door zijn spel duiken anderen ook vaker op in de 16 en krijg je niet per sé 1 topscorer. Op het WK ging dat niet vlekkeloos doordat Van Persie door het egoistische spel van Sneijder en door het weinig creatieve verdedigende blok op een eiland kwam te staan. Vandaar dat hij nu VdV naast Bommel of De Jong zet om dat op te lossen.
Pokkeveld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Montelly het volgende:
ligt het nou aan mij of stuitert die bal heel erg?
daarom ook slechte keuze van bertje. had gewoon van persie op 10 moeten zettenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Santello het volgende:
Afellay is duidelijk geen 10, heeft hem vaak kunnen geven wanneer VP vertrekt.
Daar waar sneijder hem wel geeft.
haha, ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef BB-King het volgende:
Jammer, dat had een goal moeten zijn.
Al die Brazilianen denken... wtf kunnen zij dat ook?
Dat heb ik ook. Alleen niet uitgezet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef laucas het volgende:
Wat een tering veld, rot geluid en knake beeld of ligt dat aan mij? En dan al die duizenden kindjes die gaan gillen bij het balcontact van NEYMAR. Heb de tv maar uitgedrukt, what a waste.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef laucas het volgende:
Wat een tering veld, rot geluid en knake beeld of ligt dat aan mij? En dan al die duizenden kindjes die gaan gillen bij het balcontact van NEYMAR. Heb de tv maar uitgedrukt, what a waste.
Sukkel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen niet uitgezet.
Waar is die faler met zijn AC Milan UI?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Examen2011 het volgende:
Wel geniale aanval en bedoeld zo gekopt van Van Persie
Huntelaar had op de positie van Afellay zonet gewoonweg gescoord.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef vaasinbloem het volgende:
Hier nog een voorbeeld van hoe van Persie speelt, neemt zijn makers mee naar middenveld en maakt ruimte van Afellay. Zie Huntelaar dit nooit doen..
dat hoeft ook niet. hij is ervoor om de ballen voorin af te ronden. z'n statistieken in oranje zeggen genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
Ooit wel eens Stuntelaar zo'n hakballetje achterlangs zien geven?
Uhm, daar had dan Huntelaar niet gestaan, falert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Huntelaar had op de positie van Afellay zonet gewoonweg gescoord.
Tegen Andorra en Moldaviequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. hij is ervoor om de ballen voorin af te ronden. z'n statistieken in oranje zeggen genoeg.
Ik mis iets?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is die faler met zijn AC Milan UI?
Moet die bal nog wel voorin komen, kan niet als je een spits met 0 techniek voorin hebt staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. hij is ervoor om de ballen voorin af te ronden. z'n statistieken in oranje zeggen genoeg.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef N00dles het volgende:
Ik vind Krul nu al een sukkel. Zet ff die geblesseerde Stekelenburg op doel, dan maken we tenminste een kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |