Welkom in Brazilië.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat een onrustig allemaal, dat lawaai, de beelden, het ziet er heel chaotisch uit allemaal.
Die doet het bij mij niet? Shit...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
13th stream bij sopcast is gewoon nederlands.
Dat is geen excuus, gewoon baggerbeeld. Sowieso is het zonlicht niet eens zo fel, kijk de schaduwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat en bij mij komt het over alsof het overbelicht is. Waarschijn is daar midden op de middag en daarom dat het zo fel is, maar fijn om naar te kijken is het niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
13th stream bij sopcast is gewoon nederlands.
vreselijk jahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat een onrustig allemaal, dat lawaai, de beelden, het ziet er heel chaotisch uit allemaal.
Ja, echt niet fijn kijken he? Kan niet precies zeggen waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb het beeld van de TV al wat donkerder gezet, dat doet het een klein beetje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, gewoon baggerbeeld. Sowieso is het zonlicht niet eens zo fel, kijk de schaduwen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha idd, het hele wk gaat er zo uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |