Vader is 65quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef Monco10 het volgende:
Vaders die een GTI kopen en in de midlifecrisis zitten
Ik wist niet dat een aixiam dat kon!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Golf 5 GTI.
Kreeg je er gratis een bontkraag bij?
Mijn slopert uit 1990 neukt die paupergolf nog met halfgas man
TS heeft al een mooie Lancia Delta HF Turboquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ga lekker je eigen geld verdienen dan uitvreter.
Ik wist niet dat ze ''axiams'' produceerden in je sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een aixiam dat kon!
En wat voor auto rijd meneer dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ''axiams'' produceerden in je sociale werkplaats.
Dat jij valt over de ''uitlaat'' zegt veel over jequote:
Meneer heeft nog steeds niet verteld wat voor bolide hij zelf rijdt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat jij valt over de ''uitlaat'' zegt veel over jeDie ''uitlaat'' zorgt er o.a. namelijk wel voor dat dat monster zo'n beetje elke andere auto uit z'n klasse vernedert.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Meneer heeft nog steeds niet verteld wat voor bolide hij zelf rijdt.
Een 200SX.quote:
Asjeblief zegquote:
Interne typecodes die verder geen hond kent.quote:
Indrukwekkende uitlaat dan, als je daarmee de rest kunt vernederen. Doe mij er maar ook één.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat jij valt over de ''uitlaat'' zegt veel over jeDie ''uitlaat'' zorgt er o.a. namelijk wel voor dat dat monster zo'n beetje elke andere auto uit z'n klasse vernedert.
Ik kon al ruiken dat je met zo'n schijtopmerking aan ging komen(HIHIHIHHI)aso bak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Asjeblief zeg, en dan kritiek hebben terwijl je zelf een asobak rijdt.
En jij moet al helemaal je kaak houden, want als je de basis''ingredienten'' van een turbomotor niet eens begrijpt hoor je je helemaal niet te mengen in zo'n discussie. Terug de zandbak in, jij. ''interne typecodes''quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Interne typecodes die verder geen hond kent.
[..]
Indrukwekkende uitlaat dan, als je daarmee de rest kunt vernederen. Doe mij er maar ook één.
Normaliter wel een opstapper naar een R32:quote:
Absoluut, het kleinere zusje/nichtje in principe. een S13 met een RB25 of 26DETTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Normaliter wel een opstapper naar een R32:
[ afbeelding ]
Of je doet zoals WJ en gooit een Skyline blok in je S13
Zusje? Nichtje? Dat klinkt mannelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut, het kleinere zusje/nichtje in principe
Jij kent geen passie voor auto's, denk ik zo.quote:
En de S13 is weer het jongere zusje van mijn oude auto Oliezuiperquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut, het kleinere zusje/nichtje in principe. een S13 met een RB25 of 26DETT
Dan moet jij niet denkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij kent geen passie voor auto's, denk ik zo.
Blowby much? T28 erop klappen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En de S13 is weer het jongere zusje van mijn oude auto Oliezuiper
Dan had je wel begrepen waarom ik 't ding aansprak in de vrouwelijke vorm. Wat iemand anders daarvan vindt zal mij aan mijn derrière oxideren.quote:
Blok is compleet gereviseerd toen ik nog bij de Nissan deelert werkte.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blowby much? T28 erop klappen!
[..]
T25 is een vies astmatisch shagrokend kutding. Die van mij gaf er na welgeteld 1 oliebeurt al de brui aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Blok is compleet gereviseerd toen ik nog bij de Nissan deelert werkte.
Toen bleek te turbo ook enigszins stuk te zijn.
Is een T25 van een S13 opgekomen zover ik weet.
Maar die auto heb ik in 2006 oid al verkocht. Vroegah!
Ik zeg nergens het niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Dan had je wel begrepen waarom ik 't ding aansprak in de vrouwelijke vorm.
Da's mooi tochquote:Wat iemand anders daarvan vindt zal mij aan mijn derrière oxideren.
Agressief mannetje zeg. Wil je dan beweren dat er standaard R32 achterop Skylines uit dat tijdperk staat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
En jij moet al helemaal je kaak houden, want als je de basis''ingredienten'' van een turbomotor niet eens begrijpt hoor je je helemaal niet te mengen in zo'n discussie. Terug de zandbak in, jij. ''interne typecodes''![]()
Niet dus. Een wijs man als jij had natuurlijk enige nuancering mogen aanbrengen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Die ''uitlaat'' zorgt er o.a. namelijk wel voor dat dat monster zo'n beetje elke andere auto uit z'n klasse vernedert.
Toch al een verbetering op een standaard T2.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
T25 is een vies astmatisch shagrokend kutding. Die van mij gaf er na welgeteld 1 oliebeurt al de brui aan.
Als je niet beseft dat de einddemper een onderdeel is van een uitlaatsysteem, wat weer een heel belangrijk onderdeel is bij een FI motor, dan moet je niet dat soort bullshit opmerkingen maken. En als je er niet tegen kan, lees je me posts lekker niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Agressief mannetje zeg. Wil je dan beweren dat er standaard R32 achterop Skylines uit dat tijdperk staat?
En dan ook zo'n wijze ondertoon toepassen, dat is al helemaal uit de lucht gegrepen. Alsof zo'n eindpot een significante rol speelt, althans niet de rol die jij beweert:
[..]
Niet dus. Een wijs man als jij had natuurlijk enige nuancering mogen aanbrengen.
De enige overeenkomst is natuurlijk de benaming, over het algemeen zijn S13 t25's allemaal oud en versleten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Toch al een verbetering op een standaard T2.
De T25 doet het anders prima op een 2.0CT van Peugeot
Uiteraard, behuizing etc is compleet anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De enige overeenkomst is natuurlijk de benaming, over het algemeen zijn S13 t25's allemaal oud en versleten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Mensen die niet blij zijn met dingen waar een normaal mens wél blij mee zou zijn.
Wat kan ik daar enorm slecht tegen.
Gast, ga niet zeiken man. Wees blij.
Fijn dat je me gelijk geeft, ik zal hierboven even onderstrepen wat ik bedoel. Iets met som der delen.. Bovendien kun je dat advies maar beter aan jezelf richten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je niet beseft dat de einddemper een onderdeel is van een uitlaatsysteem, wat weer een heel belangrijk onderdeel is bij een FI motor, dan moet je niet dat soort bullshit opmerkingen maken. En als je er niet tegen kan, lees je me posts lekker niet.![]()
Dus in hoeverre verschilt je punt met die van mij? Want Volkswagen refereert inderdaad niet naar Golf 5 of Golf 6 bij verkoop, maar gewoon naar ''Golf''. Dat deze nummers intern worden gebruiken als extra label en dat iedereen ze kent omdat Volkswagen toevallig dit simpele systeem heeft gekozen, is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Staat er op een golf 5 ook een ''5'' op de achterkant? Nee, he.
Want de essentie van S13 verschilt van R32? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je het nou over S13 had, dan had ik je gelijk gegeven. Anders zou Nissan ook niet die differentiatie aan de nieuwe Skyline GTR hebben gegeven.
En dan ook nog beledigende opmerkingen te maken die werkelijk geen fundament hebben.. De correlatie tussen mijn opmerkingen en ''papa met BMW/Mercedes'' zie ik toch echt niet. Wie is hier nou de autistische fok-nerd?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word nogal moe van de autistische fok-nerdjes die wel zich wel even in de discussie denken te kunnen mengen omdat papa toevallig een BMW/Mercedes heeft.
Autistquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Fijn dat je me gelijk geeft, ik zal hierboven even onderstrepen wat ik bedoel. Iets met som der delen.. Bovendien kun je dat advies maar beter aan jezelf richten.
[..]
Dus in hoeverre verschilt je punt met die van mij? Want Volkswagen refereert inderdaad niet naar Golf 5 of Golf 6 bij verkoop, maar gewoon naar ''Golf''. Dat deze nummers intern worden gebruiken als extra label en dat iedereen ze kent omdat Volkswagen toevallig dit simpele systeem heeft gekozen, is een ander verhaal.
[..]
Want de essentie van S13 verschilt van R32? Volgens mij niet.
[..]
En dan ook nog beledigende opmerkingen te maken die werkelijk geen fundament hebben.. De correlatie tussen mijn opmerkingen en ''papa met BMW/Mercedes'' zie ik toch echt niet. Wie is hier nou de autistische fok-nerd?
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
VW Golf 6 GTI
Mijn papa heeft een Audi R8
Met je italiaanse strontauto 2x per week de ANWB moeten bellen omdat hij weer kuren heeftquote:
Amerikaanse stoombotenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef alexmeijer het volgende:
misschien is dit wat je vader zoekt als hij een snelle auto wil: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=58979&cache=no
deze mag ook
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=41718&cache=no
Jealousy is a bitchquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met je italiaanse strontauto 2x per week de ANWB moeten bellen omdat hij weer kuren heeft__ !
Gemiddeld verbruik van 1 op 5.2. Je mag dan wel een extra hypotheek voor de brandstofkosten afsluiten + het feit dat de overheid erg blij met zo'n auto als dat isquote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef alexmeijer het volgende:
misschien is dit wat je vader zoekt als hij een snelle auto wil: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=58979&cache=no
deze mag ook
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=41718&cache=no
wie een snelle auto wil moet niet klagenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Gemiddeld verbruik van 1 op 5.2. Je mag dan wel een extra hypotheek voor de brandstofkosten afsluiten + het feit dat de overheid erg blij met zo'n auto als dat is
he zijn dat die gene nog met RWD?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
Is dit het penis-vergelijk topic? Ik heb een Volvo 340 uit 1987.
Ja, RWD, motor voorin, bak achterin, gewichtsverhouding 60-40 voor-achter en 170pk op 950kg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Hey, ho. Ik heb ook nog een Lancia staan en ik geef toe dat als ze het doen, ze echt superb rijden. Maatje van me heeft een Fiat Coupe, en die heeft er niets dan gezeik mee, zelfde geld voor een andere die een Alfa 156 had.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch
Trouwens niet lid van de ANWB, en ik heb nog nooit kuren gehad.
quote:
Ja ze hebben misschien iets meer dan gemiddeld last van rare dingen, vooral Italiaanse auto's van vóór 2000. De 156 is een ramp qua roest. K rij zelf een '98 145 en een '93 155. Beide prima auto's, maar dat verschilt ook per auto. Ze worden ook vaker 'afgeragt' omdat ze redelijk goedkoop zijn in aanschaf, dat doet het imago ook niet ten goede voor de koper die daarop volgtquote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hey, ho. Ik heb ook nog een Lancia staan en ik geef toe dat als ze het doen, ze echt superb rijden. Maatje van me heeft een Fiat Coupe, en die heeft er niets dan gezeik mee, zelfde geld voor een andere die een Alfa 156 had.
[..]
[ afbeelding ]
Hier ben ik het mee eens, maar Alfa's zijn zeer mooie auto's als ze het doen!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met je italiaanse strontauto 2x per week de ANWB moeten bellen omdat hij weer kuren heeft__ !
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef GSbrder het volgende:
Vaders in Golfjes
Iedereen boven de 23 in Golfjes
Dat vraagt om pics!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
TS heeft al een mooie Lancia Delta HF Turbo, Ben ik zeer tevreden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |